Itse en kykene runkkaamaan esari alhaalla, pakko olla aina välissä.
Tein kumihanskasta masturbointi välineen mutta en pysty käyttämään sitä ellei ole esari välissä. Tulee sellainen ns. vihlonta ja seisokki laskee heti.
Mitenkä pystyn harrastamaan seksiä naisen kanssa tälläisen ongelman kanssa, koska silloin esari on väkisin alhaalla.
Kiitos.
Esari alhaalla runkkaaminen
5
684
Vastaukset
Nou hätä
Pesä on kuitenkin märkä ja pehmeä, joten mitään kipua et tule tuntemaan. Ihan eri vedellä kuivalla kädellä tai hanskalla. Ei muuta kuin kokeilemaan naista niin hyvin se menee.
- Hesari ylhäällä
Kokeilehan vaihteeksi Hesaria tai jopa Keskisuomalaista.
- Kätten ja koloon
Kun eka kerran sain ihan oikeaa naista ja vieläpä neitsyttä, esinahka rullaantui taakse ja minulta tuli heti. Pikkuhiljaa alkoi mällit pysymään sisällä ja tavara laajeta. Ei enää sattunut yhtään kaluun ja nainti pitkittyi.
Käteen olin vedellyt jo vuosia esinahka päällä mutta panojuttu sai sen liukumaan taakse. Märkä kolo ei sattunut pitemmän päälle lainkaan vaan esinahka takana tuntui aina vaan paremmalta.
Vetelen edelleen käteen mutta esinahka pysyy päällä. Kerran nainen runkkasi esinahka takana ja sattui aikalailla. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään vaan annoin tulla hänen käteensä. Hyvää teki niinkin vaikka siitin olikin hellä sen jälkeen.
Odottelet vain naista niin kyllä se siitä. - parempi ilman esaria
Poistatin esarin nelikymppisenä ja nyt reilut 15 vuotta olen nautiskellut kaikenlaisesta seksistä enemmän. Hygieniahaitat väheni ja elämänlaatu koheni. En kaipaa esaria todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832