Itse en kykene runkkaamaan esari alhaalla, pakko olla aina välissä.
Tein kumihanskasta masturbointi välineen mutta en pysty käyttämään sitä ellei ole esari välissä. Tulee sellainen ns. vihlonta ja seisokki laskee heti.
Mitenkä pystyn harrastamaan seksiä naisen kanssa tälläisen ongelman kanssa, koska silloin esari on väkisin alhaalla.
Kiitos.
Esari alhaalla runkkaaminen
5
791
Vastaukset
Nou hätä
Pesä on kuitenkin märkä ja pehmeä, joten mitään kipua et tule tuntemaan. Ihan eri vedellä kuivalla kädellä tai hanskalla. Ei muuta kuin kokeilemaan naista niin hyvin se menee.
- Hesari ylhäällä
Kokeilehan vaihteeksi Hesaria tai jopa Keskisuomalaista.
- Kätten ja koloon
Kun eka kerran sain ihan oikeaa naista ja vieläpä neitsyttä, esinahka rullaantui taakse ja minulta tuli heti. Pikkuhiljaa alkoi mällit pysymään sisällä ja tavara laajeta. Ei enää sattunut yhtään kaluun ja nainti pitkittyi.
Käteen olin vedellyt jo vuosia esinahka päällä mutta panojuttu sai sen liukumaan taakse. Märkä kolo ei sattunut pitemmän päälle lainkaan vaan esinahka takana tuntui aina vaan paremmalta.
Vetelen edelleen käteen mutta esinahka pysyy päällä. Kerran nainen runkkasi esinahka takana ja sattui aikalailla. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään vaan annoin tulla hänen käteensä. Hyvää teki niinkin vaikka siitin olikin hellä sen jälkeen.
Odottelet vain naista niin kyllä se siitä. - parempi ilman esaria
Poistatin esarin nelikymppisenä ja nyt reilut 15 vuotta olen nautiskellut kaikenlaisesta seksistä enemmän. Hygieniahaitat väheni ja elämänlaatu koheni. En kaipaa esaria todellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2845227Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102706Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41645Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1751032