Miksi auto on teille poliittinen väline?

Twiitti

Sanotte Ladakuskeja aina kommunisteiksi.
Ei mulle ainakaan Lada ole poliittinen väline. Oon puhellu joidenki vanhempien Ladistien kanssa, joitakin heitä on haukuttu kommunisteiksi. Mutta ne solvaajat ovat kuolleet ajat sitte viinaan, poikamiehenä, olematon omaisuus mennyt valtiolle.

9

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twist and sound

Lada on ehdottomasti poliittinen väline. vain Ladalla voi osoittaa kuuluvansa poliittiseen äärivasemmistoon. Toisaalta Ladalla voi osoittaa kuuluvansa työssäkäyvän väestönosan ulkopuolelle. Pariinkymmeneen vuoteen Ladoilla ei ole ajanut yksikään ei-vasemmistolainen tai työssäkäyvä ihminen.

• fist and fuck

Vedäppä ajatuksesi eli siis tyhmät jorinasi alahuulen kera pääsi ympäri ja tukehdu pelle.

• twist and sound
        fist and fuck kirjoitti:

Vedäppä ajatuksesi eli siis tyhmät jorinasi alahuulen kera pääsi ympäri ja tukehdu pelle.

Totta kaikki, mitä sanoin.

• kuhan kulkee
        twist and sound kirjoitti:

Totta kaikki, mitä sanoin.

Vaikka olet tunnettu on uskomaton itsellä ollu kaikenlaisia romuja
        eikä johu kommunismista vaan vähävaaraisuudesta on ajettu 40v
        esim fiat 127 3 romu sellaista ulkivat pääsi eteenpäin micra kesti
        viikon volvokin ollu kauhea traktori 240 sarjanen opel ja ladoja
        kaikki köyhän ajokkeja en ole koskaan äänestänyt kommunisteja.

• Enmäkaisitoletöissä?

Mitäköhän mä olen siellä tehtaalla sitten 20v tehnyt ja miksiköhän istun valtuustossa keskustan riveissä.
        Tänä aikana ollut 3 Ladaa ja 1 Toyota.

• ladailijamiekkonen

Autovalinnan ja järjen välillä on usein yhteys. Ladailijat ovat useimmiten sieltä järkevimmästä päästä, ja velkavetoisella räppänällä kaahailevat sieltä tyhmimmästä päästä. Ei ole ihme, että ladakuskeilla on usein joitain ajatuksia myös politiikasta.

Sanoisin näin yleispätevästi kuitenkin, että Lada osoittaa kuljettajansa olevan ns. fiksumpi ihminen. Sen se ainakin tekee! Liekö tämän takia naisetkin useimmiten kiinnostuneita ladamiehistä?

• Twiitti

Niin, ja Lada on meidän nuorison keskuudessa ainakin suosittu. En tiä mitä Ladan vihaajat, jotka ovat osapuilleen 69 vuotiaita ajattelevat. Heidän vihansa johtuu siitä kun, Lada mennyt upouuden Mesen ohi motarilla. :---DDD

• ladillacpunikki

Hämeenlinnassa ainakin paikallisen kommarikerhon pomo ajeli punaisella ladalla.

• Linttailija

Kommarikerho? Salli mun nauraa :D . Millä muilla autoilla ne ajelee? Tuskin siälä ny vaa yhtä jäsentä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      276
      2712
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2343
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      103
      1165
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      82
      782
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      50
      742
    6. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      45
      684
    7. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      230
      678
    8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      35
      644
    Aihe