Miksi auto on teille poliittinen väline?

Twiitti

Sanotte Ladakuskeja aina kommunisteiksi.
Ei mulle ainakaan Lada ole poliittinen väline. Oon puhellu joidenki vanhempien Ladistien kanssa, joitakin heitä on haukuttu kommunisteiksi. Mutta ne solvaajat ovat kuolleet ajat sitte viinaan, poikamiehenä, olematon omaisuus mennyt valtiolle.

9

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • twist and sound

Lada on ehdottomasti poliittinen väline. vain Ladalla voi osoittaa kuuluvansa poliittiseen äärivasemmistoon. Toisaalta Ladalla voi osoittaa kuuluvansa työssäkäyvän väestönosan ulkopuolelle. Pariinkymmeneen vuoteen Ladoilla ei ole ajanut yksikään ei-vasemmistolainen tai työssäkäyvä ihminen.

• fist and fuck

Vedäppä ajatuksesi eli siis tyhmät jorinasi alahuulen kera pääsi ympäri ja tukehdu pelle.

• twist and sound
        fist and fuck kirjoitti:

Vedäppä ajatuksesi eli siis tyhmät jorinasi alahuulen kera pääsi ympäri ja tukehdu pelle.

Totta kaikki, mitä sanoin.

• kuhan kulkee
        twist and sound kirjoitti:

Totta kaikki, mitä sanoin.

Vaikka olet tunnettu on uskomaton itsellä ollu kaikenlaisia romuja
        eikä johu kommunismista vaan vähävaaraisuudesta on ajettu 40v
        esim fiat 127 3 romu sellaista ulkivat pääsi eteenpäin micra kesti
        viikon volvokin ollu kauhea traktori 240 sarjanen opel ja ladoja
        kaikki köyhän ajokkeja en ole koskaan äänestänyt kommunisteja.

• Enmäkaisitoletöissä?

Mitäköhän mä olen siellä tehtaalla sitten 20v tehnyt ja miksiköhän istun valtuustossa keskustan riveissä.
        Tänä aikana ollut 3 Ladaa ja 1 Toyota.

• ladailijamiekkonen

Autovalinnan ja järjen välillä on usein yhteys. Ladailijat ovat useimmiten sieltä järkevimmästä päästä, ja velkavetoisella räppänällä kaahailevat sieltä tyhmimmästä päästä. Ei ole ihme, että ladakuskeilla on usein joitain ajatuksia myös politiikasta.

Sanoisin näin yleispätevästi kuitenkin, että Lada osoittaa kuljettajansa olevan ns. fiksumpi ihminen. Sen se ainakin tekee! Liekö tämän takia naisetkin useimmiten kiinnostuneita ladamiehistä?

• Twiitti

Niin, ja Lada on meidän nuorison keskuudessa ainakin suosittu. En tiä mitä Ladan vihaajat, jotka ovat osapuilleen 69 vuotiaita ajattelevat. Heidän vihansa johtuu siitä kun, Lada mennyt upouuden Mesen ohi motarilla. :---DDD

• ladillacpunikki

Hämeenlinnassa ainakin paikallisen kommarikerhon pomo ajeli punaisella ladalla.

• Linttailija

Kommarikerho? Salli mun nauraa :D . Millä muilla autoilla ne ajelee? Tuskin siälä ny vaa yhtä jäsentä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4268
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      128
      2932
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2302
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2144
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1713
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      21
      1505
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1357
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe