Sekavaa

enääenpyydäanteeksi

Minua pelottaa, mutta kukaan ei pidä minua kädestä, joten teen sen itse.
Olen iloinen ja tahtoisin jakaa sen jonkun kanssa, mutta ketään ei näy. Tukahdutan ilon.
Herään yöllä itkien painajaiseen, mutta kukaan ei silitä päätäni ja lohduta. Työnnän sen pois ja jatkan nukkumista tyyny likomärkänä.
Olen vihainen, mutta kukaan ei tiedä sitä. Puran vihani itseeni, sätin ja lyön.
Häpeän, mutta kukaan ei sano ettei siihen ole syytä. Häpeä voimistuu ja kasvaa moninkertaiseksi omien ajatusteni voimasta.
Mietin, kuinka helppoa olisi jättää tämä kaikki, mutta kukaan ei pyydä minua olemaan tekemättä sitä.

Minulla on perhe. Minulla on ympärilläni vanhemmat ja sisarukset, olen vasta elämäni alussa. Kaikki on siis hyvin. Menestyn koulussa, saan hyviä arvosanoja. Elämä on lähes täydellistä, ja minun pitäisi tietysti olla kiitollinen siitä, että minulla on edes jotain, joku.

Mutta onko minulla?
Ympärilläni on koko ajan ihmisiä, mutta välittääkö heistä kukaan?
Enpä usko.
Tuskin kukaan heistä välittäisi vaikka hyppäisin katolta alas. Ai niin, hupsista, kulissihan saattaisi särkyä.

En kirjoita tämän enempää, pyyhin tuosta jonkin verran tekstiä jonka lähettämisen jälkeen en ikinä antaisi itselleni anteeksi. Mutta tuskin tätä kukaan edes lukee joten periaatteessa ihan sama :)

Ja vielä näin loppuun sanon, että kirjoitin tämän aivan puhtaasti itsekkäistä syistä. Joten turha sanoa ettei ketään kiinnosta, sillä tiedän sen jo eikä minua periaatteessa edes kiinnosta, kiinnostaako kenelläkään :P

6

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molto morto

Sinulle on tapahtunut joskus jotain hyvin pahaa? Tuo häpeäntunteesi kielii siitä?
      Sanot että sinussa on paljon vihaa, kohdistat sen itseesi. Ympärilläsi on ihmisiä, silti olet yksin. Henkisesti.
      Arvaa mitä; ymmärrän sinua niin valtavan hyvin!
      Sillä erolla, että asun yksin ulkomailla, ainoa perheenjäsen johon yhteyttä sisko joka asuu yli 1000 km päässä ja 22-vuotias tytär joka opiskelee Tallinnassa Virossa.
      Siis fyysisestikin hyvin yksin. Olen asunut tässä maassa pian 16 vuotta, kielitaito hallussa ja maan tavat ja elämäntavan täysin omaksunut. Vieraantunut täysin Suomesta ja suomalaisista.
      Minullakin oli voimakasta vihaa itseä kohtaan. Halusin vahingoittaa itseäni mitä kauheimmilla tavoilla, niin etten kuitenkaan kuolisi koska se olisi ollut liian helppoa!
      Sain psyk. apua, ja se viha purkautui minusta. Ja sitä tuli paljon! Niin valtavaa mustaa myrkkyä! Ja kauan. Eikä se kaikki vieläkään ole pois, nyt vain kohdistan sen sinne mihin se kuuluu, pahantekijääni.
      En jatka tämän enempää. Halusin vain sanoa, että ymmärrän ja tunnen myötätuntoa. Sinulla on todella paha olo. Toivon että hakisit ja saisit apua, olet sen ansainnut ihan niinkuin kuka muu tahansa.
      Ole rohkea, hae apua!

• jatkoa tulossa?

[Tuskin kukaan heistä välittäisi vaikka hyppäisin katolta alas.]

Kyllä ihmiset välittävät vaikka he eivät sitä ääneen sanokaan. Sitä vaan on vaikea huomata ellei erikseen hae merkkejä.

Minulle kävi kerran niin että möin moottoripyörän pois kun se tuntui turhalta, ja sen jälkeen kaverinkaveri sanoi että hän osti omansa vain siksi että minullakin oli. En tunnistanut sitä että meillä oli jotakin, hän viihtyi porukassamme. En ollutkaan vain joku kaverinkaveri joka tunki seuraan.

• Keissa

Olisit vain antanut koko tekstin olla. Et tunne sinua ulkonaisesti, mutta minusta on todella liikuttavaa lukea sinun ja monien muitenkin samanlailla kokevien tuntemuksia. Jos asia ei olisi niin, niin en lukisi ja seuraisi tätäkään palstaa. ja antaa tämä seuranne minullekin hyvin paljon. En koe olevani vain jakamassa vaan myös saan paljon.
      Kyllä sinunkin tekstiä monet lukee. Nykyään on Suomessakin hyvin paljon, jotka kokevat niin kuin sinä.
      Noin hengessä tartun käteesi ja tahdon rohkaista sinua. Olemme ihmiskuntaa, sisaria ja veljiä keskenämme.

• poikamies 29

Mäkin oon joskus tavannu lyyä vaikka halolla ittiäni käsivarteen ja sitten haarukalla tökkiä ympäri kehoa. Ruumiin kipuhan se on vähän kuin turruke jonka avulla voi koittaa peittää henkistä tuskaa. Vaikka eihän nyt tuommonen lyönti- ja tökkimiskipu oo mitään muuta ku untuvalla sivelyä siis verrattuna johonkin karmeaan viiltelyyn.

• artisti maksaa

Miksettä te ihmiset rääkkäisi itseänne liikunnalla kehon vahingoittamisen
      sijaan. Viiltelyihin taipuvaiset ennen sitten vaikka sadomaso leikkejä,
      niillä voi myös aiheuttaa kipua kehoa silti vahingoittamatta.

• Anonyymi

Jonkun limetti sekavaa
      Parempi komtoidä Rauhatonta aluetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      167
      11008
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      174
      4487
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      78
      4382
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3989
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3856
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      23
      3524
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe