Ujoudesta seuraava kierre

40v neitsyt mies

Ujo --> yksinäisyys -> masennus -> kokemattomuus .
Treffeille jos sattuu pääsemään, on aina hiljaa pää tyhjänä muutama sanaisena.
En keksi mitään puhuttavaa.
Ei sellaista kukaan nainen jaksa katsella.
Kaulakeinu ratkaisu ongelmaan?

4

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      mite olis alko lääkitys tai muut päihteet saattas pesää irrota jos ei muuta

    • 40v neitsyt mies

      Joo tähän asti tullut elettyä terveellisesti ja pidettyä kunnosta huolta.
      Siistit vaatteet jne. Komeaksiki kehuttu.

      Kait ne voi unohtaa ja suunnata raha virta alkon suuntaan.

    • stad killen

      Jep ujoudesta voin sanoa itellä meni/menee vieläkin näin:

      Kaikki alkoin Intistä, ennen kuin menin inttiin, Mua ei saanun kirveelläkään suuren ihmismassan eteen puhuu/esittään. Mutta intissä kaikki muuttui pääsin AUK:n jonne halusin ja totta kai sitä joutuu ison porukan eteen opettaa yms:
      'esiintymistä'.. muistan, vieläkin sen Ekan kerran kun jouduin joukkueen eteen opettamaan niitä näitä intti juttuja. olin ihan paniikissa ja puhe söngerteli, mutta siihen sitten tottui kun sitä JOUTUI sen tekemään ja loppu intti meni niin helposti ja nykyäänkin ei jännitä yhtään eli Ns: ujous katosi!.

      nykyään Selvinpäin olen uuden/tuntemattomien Mies/Naisen kanssa! kun ei oikeen tiedä mistä sitä puhuisi, sitten vaan alan kehittelemään jonkinlaista keskustelua Niistä näistä esim: uutiset = hyvä aloitus...
      mutta kun taas ottaa kuningas alkoholia ( Kohtuullisesti) niin mä muutun täys papupadaks :) Sillon tuntuuu et olis kaikkien kaveri ja läppä lentää Ihan kenen kanssa.

    • elämä ei o vakavaa

      Ootko kokeillu kirjotella ensin netissä? Esim. jos laittaa deitti-ilmotuksen ja sitten meilailee ensin jotta oppii tuntemaan paremmin ja siinä kirjotellessa voi tulla jo ilmi nämä ujous asiat, sitten ne eivät enää yllätä kun joskus livenä tapaa. Äläkä laita odotuksia liian suuriksi vaan koita lähteä sillä asenteella että sekin on hyvä jos saat edes naispuolisen ystävän, koska se antaa taas mahdollisuuden ylipäätään kontaktiin toisen ihmisen kanssa ja uuden kontaktin kautta voit tutustua taas hänen tuttaviinsa ja voit tavata sitä kautta tulevan kumppanisi eli älä sulje ovia ystävyydeltä. Varmaan jotkut naiset tykkää myös hiljasista miehistä, jos muuten kaikki natsaa. Itsekin olen hiljanen nainen, mutta toisen hiljasen kanssa olen rennompi ja avoimempi. Ei kannata vaipua epätoivoon ja synkistelyyn, koska se heijastuu susta ulospäin eikä ole viehättävää. Yritä mielummin muuttaa omaa asennettasi myönteisemmäksi, keskity hyviin puoliisi ja opettele parempi itsetunto. Joskus jännitys voi lieventyä jos on jotain yhteistä tekemistä, joku toiminnallinen harrastus jonka lomassa voi olla rennompi ilman kiusallisia hiljaisuuksia. Äläkä keskity siihen neitsyyden menetykseen vaan koita ottaa humoristisempi asenne elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe