Naisilla voi jossain vaiheessa tai jostain syystä, esim. lasten syntymän jälkeen, kiinnostus seksiin laantua ja kadota lähes tyystin. Kun mies sitten vonkaa, kun naisen käyttäytyminen on muuttunut, niin nainen rupeaa inhomaan jatkuvasti ahdistamassa ja vonkaamassa olevaa miestään. Pahimmassa tapauksessa nainen itse löytää toisen miehen mutta jättää omaa miestään kylmäksi ja seksi ei hänen kanssaan kiinnosta alkuunkaan vaikka syyt oli alunperin naisessa itsessään. Miksi naiset toimitte näin kun teillä on teitä haluava mies ja lapset ja mahdollisesti muutenkin toimiva perhekokonaisuus mutta seksi oman miehen kanssa ei kiinnosta.
Pihtaavat vaimot
14
2068
Vastaukset
- Vaimo
Eikö se syy ole molemmissa, jos ei toinen halua ja toinen ei suostu sitä ymmärtämään, vaan vonkaa ja vonkaa. Minun mieheni ainakin ymmärtää, että synnytyksen jälkeen menee jonkin verran aikaa ennen kuin seksi alkaa kiinnostamaan, etkä sitä aikaa ainakaan lyhennä miehen liika innokkuus. Minun vuoroni on ymmärtää miestäni siinä vaiheessa kun haluni ovat taas ennallaan ja pitää malttaa muutama päivä aina sekstailujen jälkeen, että mies palautuu taas täyteen vetoon, että saadaan molemmat kunnon nautinto.
- Naimisissa
Käykää miehet huorissa vaimon tietämättä, älkääkä kantako syyllisyyttä. Perhe-elämä ja seksi kukoistaa, kun ei kuormita vaimoaan liikaa.
Naiset eivät voi ymmärtäkää, että miehien seksuaalisuus on kovin erilaista. Selittämiseen käytetty aika on hukkaan heitettyä.
- Johanna
vaan nainen voi kokea itsensä epähaluttavaksi, vaikka mies kuinka osoittaisi seksuaalista halukkuuttaan.
Nainen voi myös olla ihan konkreettisesti väsynyt. Kun on ensin hoitanut lapset, siivonnut/järjestellyt kodin, tiskannut, tehnyt ruuat, jne.niin itsellä ainakin on tunne, että vieläkö pitää tuonkin halut tyydyttää? Entäs minä sitten? Vaikka nainen saisi omaa aikaa, niin se ei auta, jos yhteisen talouden hoito on hänen kontollaan. Kaiken em.tekeminen on kuitenkin raskasta ja energiaa vievää.
Itse olen halukas harrastamaan mieheni kanssa seksiä, olen kokeilunhaluinen, mutta illalla en minäkään jaksa. Kaikista parasta olisi, kun voisi päivällä pirteänä harrastaa seksiä ja käydä rauhassa suihkussa.
Mielestäni tärkeä on tuokin "mies vonkaa", entäpä jos mies tekisi jotakin muuta. Usein minulla on pelko jo mieheni kosketuksesta, että nyt pitää harrastaa seksiä. Koskettelua ja hyväilyä, niin ettei se johda seksiin. Tehdään nainen halukkaaksi, saadaan hänet rentoutumaan.
Kumpa oma mieheni lukisi nämä kirjoitukset..- Pasi
vonkaamisena, varsinkin silloin jos seksuaalinen vire on tipotiessään. Vaimoni kokee kaiken kosketuksen seksuaalisena ahdisteluna. Hänellä on varmaan jokin kieroutunut asenne miehiin kun hänta ei saa halailla, hyväillä, hieroa tai helliä. Minä haluaisin kosketella vaimoani ja hyväillä mutta kun hän kokee että minä vain kiihotutan itseäni sillä ja kohta kerjään kuitenkin seksiä. Osittain hän on varmaan oikassakin, että on ikään kuin käytettävä tilaisuus hyväksi kun se tarjotaan. Minulle seksiä tärkeämpää on valloittaminen ja että tietää että saisin jos haluaisin ja sen viestin antaminen puuttuu häneltä. Meillä esileikki on puolen illan vonkaaminen ja sen jälkeen 3-5 minuutin pano riidan saattelemana, suurinpiirtein "ota siitä sit, mutta nopeasti että pääsee nukkumaan".
- pinka
Pasi kirjoitti:
vonkaamisena, varsinkin silloin jos seksuaalinen vire on tipotiessään. Vaimoni kokee kaiken kosketuksen seksuaalisena ahdisteluna. Hänellä on varmaan jokin kieroutunut asenne miehiin kun hänta ei saa halailla, hyväillä, hieroa tai helliä. Minä haluaisin kosketella vaimoani ja hyväillä mutta kun hän kokee että minä vain kiihotutan itseäni sillä ja kohta kerjään kuitenkin seksiä. Osittain hän on varmaan oikassakin, että on ikään kuin käytettävä tilaisuus hyväksi kun se tarjotaan. Minulle seksiä tärkeämpää on valloittaminen ja että tietää että saisin jos haluaisin ja sen viestin antaminen puuttuu häneltä. Meillä esileikki on puolen illan vonkaaminen ja sen jälkeen 3-5 minuutin pano riidan saattelemana, suurinpiirtein "ota siitä sit, mutta nopeasti että pääsee nukkumaan".
Mielestäni mainitsemasi puolen illan vonkaaminen ei ole esileikkiä. Esileikkiä on vaimon arvostaminen muunakin kuin panopuuna.
Jospa vaimosi on väsynyt kotitöistä, ruuanlaitosta yms. Auttaisiko jos yhdessä tekisitte nämä asiat?
Kysy hänen toiveistaan hellyyden ja seksin suhteen. Hiero muutamana iltana esim. hänen hartioitaan ilman että yritätkään vihjaista/tehdä mitään seksin suhteen, älä hätäile. Osoita että välität. - Masi
pinka kirjoitti:
Mielestäni mainitsemasi puolen illan vonkaaminen ei ole esileikkiä. Esileikkiä on vaimon arvostaminen muunakin kuin panopuuna.
Jospa vaimosi on väsynyt kotitöistä, ruuanlaitosta yms. Auttaisiko jos yhdessä tekisitte nämä asiat?
Kysy hänen toiveistaan hellyyden ja seksin suhteen. Hiero muutamana iltana esim. hänen hartioitaan ilman että yritätkään vihjaista/tehdä mitään seksin suhteen, älä hätäile. Osoita että välität.Siivoa ja hiero, niin saat pillua? Seksin myyminen (ja ostaminen) on yllättävän yleistä perheen sisällä...
- Johanna
Masi kirjoitti:
Siivoa ja hiero, niin saat pillua? Seksin myyminen (ja ostaminen) on yllättävän yleistä perheen sisällä...
miten rumasti masi ajattelee asiasta..
Toisesta välittämisestä kertoo se töiden jakaminen ja yhdessä tekeminen.Ei suinkaan ole tarkoitus, että mies tekee kotitöitä vain seksin takia. Eli sinä päivänä hommat hoituvat, kun tekee mieli. Muuten tehköön vaimo. - Naimisissa
Johanna kirjoitti:
miten rumasti masi ajattelee asiasta..
Toisesta välittämisestä kertoo se töiden jakaminen ja yhdessä tekeminen.Ei suinkaan ole tarkoitus, että mies tekee kotitöitä vain seksin takia. Eli sinä päivänä hommat hoituvat, kun tekee mieli. Muuten tehköön vaimo.Naiset käyttävät pilluaan vallan välineenä, onnettomat miehet alistuvat siihen. Ylempänä on ratkaisu ongelmiin, jos rakastat vaimoasi, käy välillä huorissa....
- TiiaLenu
Masi kirjoitti:
Siivoa ja hiero, niin saat pillua? Seksin myyminen (ja ostaminen) on yllättävän yleistä perheen sisällä...
Voi herreguud! Säälin vaimoasi... Ihme käsityksiä sulla, ei ihme ettei seksi kiinnosta.
Ja kirjota vaan ihan sillä alkuperäsellä nimimerkilläsi 'Pasi', suotta sitä vaihdat 'Masiksi'.
- osallistukaa
VÄsymystä helpottaisi jos ei tarvitsisi tehdä kaikkea itse. KOtityöt puoliksi, lapsen/vauvan hoito pääosin äidille, isän avustuksella. Yhteisiä harrastuksia ja juttuja niin varmaan alkaa halujakin löytymään. Puhuminen on yksi tärkeimmistä asioista naiselle. Puhukaa miehet niin saatatte saada;)
- Pasi
Miksi te naiset vertaatte seksin ja hellyyden aina töihin. Kotitöihin viittasi eräs nainen tuossa ylempänäkin. Sitäpaitsi meillä on kotityöt jaettu tasapuolisesti. Nyt on kyse tarpeista eikä tehtävistä.
- kristiina
Pasi kirjoitti:
Miksi te naiset vertaatte seksin ja hellyyden aina töihin. Kotitöihin viittasi eräs nainen tuossa ylempänäkin. Sitäpaitsi meillä on kotityöt jaettu tasapuolisesti. Nyt on kyse tarpeista eikä tehtävistä.
Ethän sinä nyt ymmärrä naisia ollenkaan, sorry vaan... etkä haluakkaan ymmärtää! Ei seksiä VERRATA töihin, prkl!!
- jame
nainen joka rakastaisi sinua ja haluaisi rakastella kanssasi ihan aitosti! Turhaan itkeä!
Saatte vielä lapsia ja voitte olla onnellinen perhe. - tyyppi
miksi pitäis vonkata. mä en saatana ymmärrä teitä jotka VONKAATTE pillua. jotain vika teisä kun vaimo ei halua. mee perkeeleen itkupilli vonkaaja vieraisiin, tosin joutuisit raukka vonkaamaan vierailtakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268