Huomenna mennään äijän kanssa ekan kerran tosissaan jänis metälle, saas nähdä onnistuuko multa jäniksen ajo.
Olen 8kk Beagle, kyllä mä olen jo vähän harjoitellutkin, kovasti äijä on tyytyväinen minuun ollut.
1.9.2004 Rusakko/Mehtäjänis
4
367
Vastaukset
- Jeremias
Lähdetään puolivuotiaan beaglen kanssa aamulla varovasti kattoon josko sais vainun ja kunnon ajon. Rusakon perässä on jo niityllä menty muutamaan otteeseen. Pyssyn otan kyllä mukaan......
- Sapi
Saamarin vesisade pilasi äijän ja mun aamun noo jos tuo keli vähääkään paranee niin lähdetään.
Jep puolivuotiaana mäkin otin ensiajon rusakon perässä vähän se meni pieleen kun oli nuita pikkulintuja parvi siinä niityllä ne rupes kiinnostamaan enämpi, äijä hiukan torui silloin, ajoin kuitenkin jotain 300m, mutta sittemmin on onnistunut paremmin nuo ajot.
Harmittaa vaan kun nuo maastot on kovin lähellä teitä on ne kuiten hirviaitojen takana ne tiet, mutta kuitenkin. - Jeremias
Sapi kirjoitti:
Saamarin vesisade pilasi äijän ja mun aamun noo jos tuo keli vähääkään paranee niin lähdetään.
Jep puolivuotiaana mäkin otin ensiajon rusakon perässä vähän se meni pieleen kun oli nuita pikkulintuja parvi siinä niityllä ne rupes kiinnostamaan enämpi, äijä hiukan torui silloin, ajoin kuitenkin jotain 300m, mutta sittemmin on onnistunut paremmin nuo ajot.
Harmittaa vaan kun nuo maastot on kovin lähellä teitä on ne kuiten hirviaitojen takana ne tiet, mutta kuitenkin.Joo, vettä tuli taivaalta ihan tarpeeksi mutta lähdettiin silti puoli kuuden aikaan mettään.
Pari kertaa sai vainun mutta eihän siitä sitten mitään tullut kun keli oli mikä oli.
Saatiinpahan kuitenkin liikuntaa. Lauantaina uusi yritys. - miettu
Jeremias kirjoitti:
Joo, vettä tuli taivaalta ihan tarpeeksi mutta lähdettiin silti puoli kuuden aikaan mettään.
Pari kertaa sai vainun mutta eihän siitä sitten mitään tullut kun keli oli mikä oli.
Saatiinpahan kuitenkin liikuntaa. Lauantaina uusi yritys.No, minä olen jo parivuotias suomenajokoira Roope. Isäntä pitää aika tekijänä tuossa jänis ajohommassa, vaikka siitä moittii kun tulee joskus livahdettua narttujahtiinkin, vaikka ei nyt jänisajosta sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277