Itse miehenä pidän ujoista naisista yli kaiken. Kun kaunis ujo neito uskaltautuu avautumaan tunteistaan ja sulaa jäästä, ah. Haastavaa mutta palkitsevaa. ;)
Ujot naiset ovat ihania!
2
423
Vastaukset
- mies_fksksfk
Olen samaa mieltä. Itse olin ujo nuorempana ja vanhempananakin hieman, mutta pahimmista vaiheesta olen päässyt eroon (olen saanut itseluottamusta tekemällä paljon erilaisia asioita ja treenaamalla itseäni paremman näköiseksi). Jos nainen on ujo niin se ei ole yhtä paha parisuhdemarkkinoilla kuin että mies olisi ujo. Ujot naiset voivat olla todella seksikkäitä, jos punastelevat tai menevät lukkoon ;) siitä on jotain sellaista sympaattista ja herttaista mikä ainakin itseeni tehoaa.
Ai on ihania? :D
Jipii! Minä tunnen ainakin itseni täydeksi urpoksi, kun alan ujostelemaan aina silloin, kun ei todellakaan pitäisi! Tajuan sen itsekkin, että "Jahhas, nyt ollaan taas tässä tilanteessa, kun en uskalla katsoa kunnolla silmiin, sanat ei tule järkevinä lauseina ulos suusta ja kädetkin tärisee." Sit sen jälkeen alkaa se, miettiminen, et "Huomaskohan se jotain?" Kaameita tilanteita ja niin noloja -.- Mut sit taas välillä ujoudesta ei ole tietoakaan. Se on niin paljon tilanteesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843