Itse miehenä pidän ujoista naisista yli kaiken. Kun kaunis ujo neito uskaltautuu avautumaan tunteistaan ja sulaa jäästä, ah. Haastavaa mutta palkitsevaa. ;)
Ujot naiset ovat ihania!
2
437
Vastaukset
- mies_fksksfk
Olen samaa mieltä. Itse olin ujo nuorempana ja vanhempananakin hieman, mutta pahimmista vaiheesta olen päässyt eroon (olen saanut itseluottamusta tekemällä paljon erilaisia asioita ja treenaamalla itseäni paremman näköiseksi). Jos nainen on ujo niin se ei ole yhtä paha parisuhdemarkkinoilla kuin että mies olisi ujo. Ujot naiset voivat olla todella seksikkäitä, jos punastelevat tai menevät lukkoon ;) siitä on jotain sellaista sympaattista ja herttaista mikä ainakin itseeni tehoaa.
Ai on ihania? :D
Jipii! Minä tunnen ainakin itseni täydeksi urpoksi, kun alan ujostelemaan aina silloin, kun ei todellakaan pitäisi! Tajuan sen itsekkin, että "Jahhas, nyt ollaan taas tässä tilanteessa, kun en uskalla katsoa kunnolla silmiin, sanat ei tule järkevinä lauseina ulos suusta ja kädetkin tärisee." Sit sen jälkeen alkaa se, miettiminen, et "Huomaskohan se jotain?" Kaameita tilanteita ja niin noloja -.- Mut sit taas välillä ujoudesta ei ole tietoakaan. Se on niin paljon tilanteesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821645- 401279
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87976Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201936- 61863
- 53862
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68862Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34784
- 37779