Itse miehenä pidän ujoista naisista yli kaiken. Kun kaunis ujo neito uskaltautuu avautumaan tunteistaan ja sulaa jäästä, ah. Haastavaa mutta palkitsevaa. ;)
Ujot naiset ovat ihania!
2
459
Vastaukset
- mies_fksksfk
Olen samaa mieltä. Itse olin ujo nuorempana ja vanhempananakin hieman, mutta pahimmista vaiheesta olen päässyt eroon (olen saanut itseluottamusta tekemällä paljon erilaisia asioita ja treenaamalla itseäni paremman näköiseksi). Jos nainen on ujo niin se ei ole yhtä paha parisuhdemarkkinoilla kuin että mies olisi ujo. Ujot naiset voivat olla todella seksikkäitä, jos punastelevat tai menevät lukkoon ;) siitä on jotain sellaista sympaattista ja herttaista mikä ainakin itseeni tehoaa.
Ai on ihania? :D
Jipii! Minä tunnen ainakin itseni täydeksi urpoksi, kun alan ujostelemaan aina silloin, kun ei todellakaan pitäisi! Tajuan sen itsekkin, että "Jahhas, nyt ollaan taas tässä tilanteessa, kun en uskalla katsoa kunnolla silmiin, sanat ei tule järkevinä lauseina ulos suusta ja kädetkin tärisee." Sit sen jälkeen alkaa se, miettiminen, et "Huomaskohan se jotain?" Kaameita tilanteita ja niin noloja -.- Mut sit taas välillä ujoudesta ei ole tietoakaan. Se on niin paljon tilanteesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780