Onko kukaan käynyt Leton nakurannassa rakastelemassa.
Leton nakuranta
15
2618
Vastaukset
- hemuli88888
hei
voisitko painua vittuun. - Naku 25
Missä sellainen ranta on ja mitä sielä näkyy tai tapahtuu? Käykö porukkaa kuin paljon?
- gfdghfgh
Kalajoella ei ole sellaista paikkaa , ei edes letolla. Avaus on trolli ja huuhaata.
- lettonhomo
totta se on olin itse todistamassa, letolla asuu yksi homo
- kleopatr
Onko sama homo, joka etsi seuraa letolle? Siellähän joku homo etsi oikesti seuraa. En tiä löysikö, mutta lapsiani en sinne sen takia uskalla enää päästää uimaan-
- Käsitteistö
kleopatr kirjoitti:
Onko sama homo, joka etsi seuraa letolle? Siellähän joku homo etsi oikesti seuraa. En tiä löysikö, mutta lapsiani en sinne sen takia uskalla enää päästää uimaan-
Käsitteet kuntoon. Jos siellä homo on kyllä hän sinun miestäsi vonkaa eikä lapsiasi. Se on pedofiili, joka lasten lapsia himoitsee
- loma-asukas
Käsitteistö kirjoitti:
Käsitteet kuntoon. Jos siellä homo on kyllä hän sinun miestäsi vonkaa eikä lapsiasi. Se on pedofiili, joka lasten lapsia himoitsee
Olen myös nähnyt leton uimarannan läheisyydessä miehen joka
nakuilee ja hänellä joskus myös saman sukupuolen kavaljeeri.
Huolestuin kun pikkupoika sanoi et siellä mies alastomana
esittelee itseään. Ei hän pojalle sanonut mitään , ei yrittänyt
kummemmin häiritä.
On hän yllättäen noussut minunkin kohdalla alastomana
mutta ei sen enempää. Taitaa enemmänkin olla itsensä paljastaja. - merenranta50*
loma-asukas kirjoitti:
Olen myös nähnyt leton uimarannan läheisyydessä miehen joka
nakuilee ja hänellä joskus myös saman sukupuolen kavaljeeri.
Huolestuin kun pikkupoika sanoi et siellä mies alastomana
esittelee itseään. Ei hän pojalle sanonut mitään , ei yrittänyt
kummemmin häiritä.
On hän yllättäen noussut minunkin kohdalla alastomana
mutta ei sen enempää. Taitaa enemmänkin olla itsensä paljastaja.Minä ainakin käyn rajatonta ottamaa letolla,mut en homo tai ketään häiritse koskaan! Rajaton rusketus vain minun tarkoituksenani.ei Pitäis ketään häiritä sellainen.ne ottaa joilla itsetunto kunnossa! Ja pian taas ilmat alkavat lämmetä,että tarkenee.jos rohkeutta jollakin?ni sinne vaan ottaa rajatonta,asiallisesti tietenkin!
- Homole
Ho omo xdxdxdxdx
xdxd - mittumaarikokkola
onko siellä juhannuksena paljon väkeä
- jarcki
On, tervetuloa.
- merenranta50*
Voi että! mä tapasin kerralla 3 koulu-,lapsuuskaveria jussina.ei oltu nähty yli 20vuoteen.NO,teidän mittapuun mukaan me kaikki sit homoja,koska porukalla käytiin saunassakin! on teillä jutut kans.naisetki kai lesboja,jos ottavat siiderit ja saunovat? tai ovat ilman miehiä rannalla?miettikää edes vähän,ennenkuin diaknoosin teette! T.täysin hetero!
- merenranta50*
Sä N40*,joka olit tv:n chatis kysynyt,kuinka ottaa yhteys minuun?ja sua nakuseura rannalle kiinnosti,ja asunko yksin?kyllä asun yksin,vapaa olen ja nakuna viihdyn kotonakin.yhteyden saat esim.mtv:n text-tv s.896 kautta.laita num mulle.mun Deitti nro on 10222.aito naturisti olen,enkä ujostele!ota rohkeasti yhteyttä,ihan mukava mies olen.saa muutkin asialliset ottaa yhteyttä,jos nakuna viihtyy..siis Kalajoella asun.
- riippukives
Kävi siellä kerran yks jätkä, sai kaks vuotta kovana...
- Juuliaan
Leton hiekoilla on paljon tatteja ja lähipuskissa muutama runkkari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179