Miksimesotaan,huudetaan

sesiitäjasenpituudes

En ymmärrä miksi juhannuksena tai muutenkaan jos juhlitaan täytyy mesota,eikö normaali seurustelu ja keskustelu riitä kun huutamalla täytyy puhua.Nytkin naapurissa sellainen meteli ettei paremmasta väliä voihan sitä seurustella ja viettää iltaa ja jopa yötäkin seurustellen miksi huutamalla puhutaan.Lapsillekkin voisi opettaa jo pienestä pitäen että hauskaa voi pitää myös pienemmällä äänellä ei aina tarvitse huutaa kurkku suorana.

13

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herranen aika sentää

samaa mieltä..nytkin naapurissa on sellaista irstasta menoa että.jonkuunlaiset pers bileet parinvaihto jutut menossa nytkin mies nai kiviaidalla jotakin vanhempaa naista percereikään ja huuto on kamalaa.

• herranenaikasentään

Taas joku lapsellisuutensa osoittaja siinnä kirjoittelee läpiä tyhjään päähänsä.Kysymys ei varmaankaan ole siitä että se naiminen tai parin vaihto kuuluis naapuriin vaan se tyhjän päiväinen huutamalla puhuminen mikä ei yleensäkkään ole normaalia.Tämä Herranen Aika Sentään puuttuu aivan asiattomasti tähänkin kirjoitukseen tyhjä pää kumisee.

• herranen kun iso kul

myö kun naijaa eukonkaa niin siintä lähtee lätinää läiskettä kiimaista huutoo se kuuluu elämään..

• letunviuhake

Ei ollut naimaäänistä eikä vitun läiskeestä kysymys vaan immeisten Huutamalla keskustelusta .Niin että kylä raikaa kuurojako,viittomat käyttöön jos niin on.

• mäntä anaalis.

no jos naijaa oikee kovas takkaapäin näin kuumalla ja eukolla on isot pakarat niin kyl lotajaa niin sit pitää huutamal haastel et kuulee.

• eimitäännaimalla

Eipä järki paljon päätänne pakota koittakaa kuitenkin kirjoittajat mäntä anaalis,herranen kun iso kul vaikka tokkopa tuo iso on muija huutaa tuskissaan kun on niin pieni ettei millään saa organismia.ja herranen aika sentään pienellä järjen määrällä varustetut ettei aina joka paikkaan sitä naimista tarvitse vetää.

• löysä vagina mulla

jo justhan sie siitä naimisest kirjoitat,

• asian huomannut

Itse äimästelin samaa moukkamaisuutta eilen ravintolassa, jossa isot pojat keskustelivat huutamalla, aihe oli sitä humalaisen tyhjänpäiväistä höpinää, jota ei pienemmälläkään voolymillä haluaisi kuunnella.

Yskonkin että kyseessä on pikemminkin saamatta jääneet.

• MIE HUUAN VAAAAN.

meme hautausmaalle siellä ei ainakaan kuolleet paljon huutele niin saat rauhan vitun niuho.

• hyväkuuloinen

Samaa mieltä Ravintoloissa ja baareissa illan mittaan volyymit kohoaa heikentääköhän Alkoholi kuuloa kun loppu yöstä jo huutamalla puhutaan.

• haamu mutta ei elävä
        MIE HUUAN VAAAAN. kirjoitti:

meme hautausmaalle siellä ei ainakaan kuolleet paljon huutele niin saat rauhan vitun niuho.

Kävin yöllä hautausmaalla siellä kuului kummia ja haamujakin näkyi ei ne huutanut mutta sellainen selkä piitä karmiva huhuilu ja kylmän henki kävi käy itse jos uskallat .siis sinä.MIE HUUAN VAAAAN mee sinne.

• jorma 12cm

kuka huutaa koviten niin saa tuheroo ja sit huutaakin se akka.

• ihan oikein

haaveilijat esiintyy palstoilla naiskertomuksineen, oikeasti saavat ei tarvitse asialla rehennellä.

sanoohan vanha sananlaskukin että siitä puhe mistä puute. Onkin siis perusteltua olettaa, jormalla olevan huutavapula. Mielestäni se on ihan oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5484
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4084
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2850
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1352
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      61
      1214
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1111
    Aihe