hei kaikki rakkaat sielunsiskot ja -veljet.
http://www.youtube.com/watch?v=63zqnKKNdkU
itkin ja nauroin samaa aikaa katsoessani tätä.. miten joku onkin voinut tehdä sketsin TISMALLEEN siitä mitä minä teen. olen kyllä tiennyt, että monilla on samankaltaisia oireita, mutta tuo nolla nolla nolla - kylmä kylmä kylmä - nolla nolla nolla...-mantra oli kuin minun suustani! Tai tuo silitysrauta XD
Osasiko muutkin samaistua täysin?
Itse olen oppinut jo kauan sitten nauramaan oireilleni, mikä on ehdottomasti ensimmäinen askel kohti parantumista :) Naurakaahan muutkin!
maailman hauskin video kaikkille OCDille
4
275
Vastaukset
- oihjavoih
Itselläni ei ole tuommoisia enkä kyllä osaa nauraakkaan niille vielä...
- Hahaaahahaa
Hahaha :D
Tuohon "nolla nolla nolla" -juttuun voin samaistua kyllä täysin :D
Tuttua hommaa jos on lähdossä kotonta pois vähäänkään pidemmäksi aikaa xD- fsffsdfs
Hauska kuulla, että muilla on ihan samat mantrat :D Minulla tuo on vaan ikävä kyllä joka ilta ja aina kotoa poislähtiessä.
- ca ca
Ihan hauska :D Olisin tarvinnut itselleni vielä hellan valojen räpsyttelyn, kaiken vähänkään palavan materiaalin siirtely mahdollisen kauaksi hellan läheltä, sekä huoneiston sulakkeiden pois päältä laittamisen ja tarkistelun (viihdyttävä lisä hellan ja ulko-oven välillä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718