Miten oppia luottamaan ihmisiin?

I need help

En vain uskalla/pysty puhumaan tunteista, ongelmista ym.
Johtuukse et en luota ihmisii? Tukahdutan tunteet puhumalla mieles itekseni tai tanssimal. Mitä tehä???

7

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmakasa

puhumalla tunteista tai ongelmista toisen kanssa,on yhtäkuin oman heikkouden tunnustamista,ja se ei välttämättä ole helppoa,ainakaan miehelle.Ei siinä muu auta kun rohkeasti puhumaan jollekkin jolla on vaitiolovelvollisuus,eli ammattilaisen pakeille vaan.Itseäni ainakin tuska helpottaa kun pääsee jollekkin avautumaan omista ongelmista(ja niitähän riittää).Siitä se luottamus kehittyy pikkuhiljaa.Itsekkin olin puhumatta ongelmistani vuosia,mutta sitten olo kävi niin tukalaksi ja oli pakko avautua,nyt en enää häpeä puhua asioista.

• 13+13

Sama vika minulla, joten en osaa neuvoa. Paljon tulee puhuttua yksin. Liikunta ja alkoholi auttavat myös. Ammattiauttaja olisi varmaan paikallaan, koska ihmiset eivät tykkää kuunnella ainakaan toisten huolia muuten vaan. Näin on asiat, vaikka olen nainen ja naisillahan aina sanotaan olevan tukiverkostonsa. Ei vaan ole.

• Gaia 1234

opettele luottaamaan itseesi, oppimalla tuntemaan itsesi ja kunnitoittamalla / kuuntelemalla tunteitasi.

• hartsakasiviis

naisiin ei oo luottamista. Naiset on valehtelijoita.

• suosittelen

Sama täällä. Puhuminen tunteistaan, ajatuksistaan, huolistaan ja murheistaan on äärimmäisen vaikeata. Sukulaisille ei halua puhua koska ne kärjistää asioita ja levittää suvun sisällä vaikka kuinka olisi kertovinaan luottamuksella vain yhdelle, esim. omalle äidille.
      Naispuolisille kavereille ei halua kertoa koska on huomattu että useimmat naiset on juoruilijoita ja jos välit menee vaikka 5v. myöhemmin, kaivetaan taatusti kaikki esiin ja juorutaan koko kylälle. Kosto on suloista, niinhän sitä sanotaan.
      Miehiä ei kiinnosta yleensäkään vakavat juttutuokiot jotka ei liity mitenkään heihin.

Psykologin puoleen itsekin käännyin kun asiat menivät jo liian vakaviksi.

• aikanainen

ehkä täällä anonyymisti voi myös purkaa tunteitaan, kun muistaa olla ottamatta liian vakavasti purkauksista saatavaa palautetta, mutta oikeesti on luottamuksenkin arvoisia ihmisiä, joita ystäviksi kutsutaan

• tyhmääei taluteta

Tiedän että yksi kaverini kaveri kirjoittaa täällä suurimmaksi osaksi trollailut...koska hänellä ei ole muuta elämää kuin kiusata ihmisiä täällä...luulen ettei hänellä ole kaikki kotona ja hänellä ei ole paljon kavereita, koska tyttöystävä kieltää menemästä häntä hänen omien ystävien kanssa, luulen että hänestä on tullut katkera omassa suhteessa ja hän on kateellinen toisien suhteille, miksi muuten hän kirjoittaisi iin negatiivisiä trollauksia ja yrittää kaikella pilata muiden suhteet, tiedoksi hän ei siihen pysty, tuhlaa omaa elämää täällä netissä ja siksi häntä sääli enään, raukka parka nuori mies joka istuu koneen ääressä ja pakkomielle keksiä muista juttuja ja mielikuvitus hänellä laukka lujaa, hän on perillä netin kautta muiden elämästä, koska hän osaa nämä niksit ja hän tietää mitä kirjoitan netissä,mutta se olen tehnyt että kirjoitanko totta...juuri sen takia että tuo osaa seuraa minua ja juttuja...itseasiassa olen leikkinyt kirjoituksieni kanssa täällä ja katsonut että aina tuo sama tyyppi vastaa mulle...tiedän että häntä kiinnostaa muiden asiat ja siksi hän ei soita ystävilleen koska netistä hän lukee asiat, siksi kirjoitan valheellisia asioita nettiin, hän ei ole perillä asioista, hän luulee olevan ja uskoo niihin, hän elää valheessa tällä hetkellä asioista, ja huomasin kun kokeilen eri stooreja niin hän heittääkin ne negatiiviseksi, ja jos heitän positiivistä, hän alkaa innolla keksimään miten pilata se iloisuus, joten näin tämä tyyppi on paljastunut minulle, vain ystäväni tietää asiat tällä hetkellä, ei edes puhelimen kautta vaikka tiedän että tällä tyypillä on sekin mahdollisuus kuunnella,niin olenkin ollut näppärä ja jutellut todelliset asiat ulkona kaverini kanssa ilman kännyköitä, niin antakoot tuolle trollille elää valheessa vain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe