Onkohan kenelläkään luonnollista päivittäistä liikennettä Kärkölästä Järvelän kautta esimerkiksi pakettiautolla Kärkölästä Orimattilaan?
Pitäisi viedä yksi kaappipakastin Järvelästä 15 km:n päähän Orimattilan keskustan sillalta mitattuna Myrskylään eli vaikka niin, että aamulla Orimattilaan mennessä ottaisi Järvelästä sen mukaansa ja illalla työpäivän päätyttyä ajaisi sen 15 km vielä Myrskylään.
Jääkaappipakastimen kyyti Järvelästä
6
293
Vastaukset 6
- Ompa vaikeeta
Sossusta saa muuttoavustusta, ota muuttoauto - niitähä saa vuokrata halvallakin.
- Upo Jääkarhu
Mitä muuttoavustusta? Käytettyä pakastinta ei kannata rahdata sen myyntihintaa kalliimmalla ja muutenkin reunakunnista ajellaan päivittäin terveisiä tyhjällä pakettiautolla.
- Hollolalainen
Upo Jääkarhu kirjoitti:
Mitä muuttoavustusta? Käytettyä pakastinta ei kannata rahdata sen myyntihintaa kalliimmalla ja muutenkin reunakunnista ajellaan päivittäin terveisiä tyhjällä pakettiautolla.
Kärköläiset eivät ole tällä vuosituhannella, kun kirjoittelevat nousuhumalassa verkkoon kuin perussuomalaiset Facebookiin.
- Nahka-Olli
Hoidan homman. Panen kyllä myös persiitäs vaivan palakaks.. Laitas honcho osotetta nii ajan volvofarmarilla pihaan.
- Elektro Helios
Osoote on 16300 Orimattila ja panna saat toki...
Pakastin on toki jo siirretty, mutta pane kuitenkin...
- gayman gay
vittu mikä gay!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568