Kuten otsikosta voi päätellä, mulla alkaa aina seisomaan saunassa. Toistaiseksi oon saanu peiteltyä sitä mutta en jaksa enää kauaa. Olen aina joutunu lähtemään viimeisenä saunasta ettei muut huomaa. Neuvoja kts :)
Seisoo saunassa
3
520
Vastaukset
- Ajattele!
Miksi sinulla alkaa soisoln saunassa? Syy voi olla se että jos teet, ajattelet tai sitten näet jotain, voi laukaosta orgasmisi. Mieti mitä teet, näet tai ajattelet saunassa kun alkaa soisoon, se voi olla neisen tissit, naisen pillu, mikä vaan mikä laukaisee orgasmisi. :)
- tsattsot
Miesten kanssa saunassa? Jöpöttää=oot kaappihomo.
- VELTTO WILJAMI I
Seetana ei seisso saunassA ei sitten missäään. Mikään ei seetana auta. Mikä avuksi Keijo 36v. Help! Onko muuten saunakaverisi mieheiä vai naissii? Itse saan aina lähteä ensimmäisenä "korvat luimussa" lauteilta , kun en kestä kovia löylyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344