Viherpeukalo on vielä keskellä kämmentä, niin sanokaas onko mahdollista ja jos niin miten saisin nokkosta kasvamaan omalle pihalle? Luonnossahan nokkosta on vaikka kuinka. Kun nokkosta haluaisi ruokaansa, niin ei tarviais mennä pihaa edemmäksi.
Nokkosta luonnosta omalle pihalle
5
167
Vastaukset
- poltinkarva
Nokkosten tuminen pihaan onnistuu helposti. Kaiva ja ota nokkosen juuria, peitä mullalla ja kastele.
- Nokkoskeitto
Nokkoset viihtyy siellä missä on hyvä maapohja.
Nokkonen vaatii erittäin rehevää maata. Mulla rehevin nokkoskasvusto on paikalla, jossa joskus oli lantakuorma. Myös säännölliselle iltapissapaikalle metsän reunaan rupesi nousemaan nokkosia.
- köyhää nokkosta
Jos paljon syö nokkosta,kannattaa välttää navetan takusia ym.typpipitoisia kasvupaikkoja.Nokkonen kerää nitriittiä typpipitoisessa paikassa ja se ei ole terveellistä syötävää.
- nokonennokkonen
Siirrä poikanokkosen juuria, niin on nokkospuskat hallinnassa. Tytöt leviää ympäriinsä ihan rikkaruohoksi asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154