Viherpeukalo on vielä keskellä kämmentä, niin sanokaas onko mahdollista ja jos niin miten saisin nokkosta kasvamaan omalle pihalle? Luonnossahan nokkosta on vaikka kuinka. Kun nokkosta haluaisi ruokaansa, niin ei tarviais mennä pihaa edemmäksi.
Nokkosta luonnosta omalle pihalle
5
124
Vastaukset
- poltinkarva
Nokkosten tuminen pihaan onnistuu helposti. Kaiva ja ota nokkosen juuria, peitä mullalla ja kastele.
- Nokkoskeitto
Nokkoset viihtyy siellä missä on hyvä maapohja.
Nokkonen vaatii erittäin rehevää maata. Mulla rehevin nokkoskasvusto on paikalla, jossa joskus oli lantakuorma. Myös säännölliselle iltapissapaikalle metsän reunaan rupesi nousemaan nokkosia.
- köyhää nokkosta
Jos paljon syö nokkosta,kannattaa välttää navetan takusia ym.typpipitoisia kasvupaikkoja.Nokkonen kerää nitriittiä typpipitoisessa paikassa ja se ei ole terveellistä syötävää.
- nokonennokkonen
Siirrä poikanokkosen juuria, niin on nokkospuskat hallinnassa. Tytöt leviää ympäriinsä ihan rikkaruohoksi asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797