kylläpä tuli yllättävän äkkiä..

pelottaa puhkaisu

Minulle tuli äkkiä korvatulehdus, oli vain pientä vihlontaa parin päivän ajan kun jo menin näyttämään sairaanhoitajalle, hän pyysikin lääkärin katsomaan, välikorvantulehdus ja sitten sainkin ensimmäisen lääkepurkin kouraan, siitä tuli allerginen reaktio, sain uuden reseptin, siinä vaiheessa korva jo vuoti kovasti, toinenkaan lääkekuuri ei alkanut tehota vaan korva meni kuuroksi ja vuoti edelleen, menin yksityiselle, sain todella vahvan antibiotin, nyt ei enää vuoda mutta kuulo palautunut vain osittain ja lääkekuuri loppuu maanantaina, en mielelläni antaisi puhkoa korvaani. Onko toisilla kokemusta, että palautuuko kuulo vähitellen.

2

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa puhkaisu

Ei tarvitsekaan enää pelätä tärykalvon puhkaisua, se on puhjennut itsestään, tänään kävin sairaalan päivystyksessä kun alkoi huimausta ja kova paineen tuntu koko oikealla puolella päässä. On ollut kovasti kipeä korva kuukauden ajan, 4 kertaa jouduin menemään lääkärille, nyt aloitin jo neljännen antibiottikuurin. Kerran kävin yksityisellä yleislääk. vastaanotolla, hän otti korvasta näytteen ja sanoi soittavansa tuloksen, siitä on jo yli kaksi viikkoa ja ei ole soittanut vaika olen jättänyt jo useamman soittopyynnön, hukkaan meni raha minkä maksoin näytteenotosta, en tarvitse sitä enää, sain kuitenkin paremman hoidon terveyskeskuksessa ja paljon edullisemmin, sain sieltä lähetteen korvapolille. Ei kyllä voi luottaa yksityseen lääkäriinkään, raha kyllä kelpaa, harmittaa kun tulikin sinne mentyä, muutenkin pieni eläke. Tästä lähtien menen vain terveyskeskukseen.

• 20+9

On kyllä sattumaa, missä instanssissa sattuu sillä hetkellä olemaan se lääkäri joka antaa oikean avun,
        ja myös korvatulehduksilla on taipumus itsestäänkin parantua, varsinkin kun on puhjennut ja kipua aiheuttava paine on hellittänyt.
        Virustulehdukset, joihin ei antib auta, voivat olla tosi kivuliaita. Niin ettei pysty odottelemaan antibiooton vaikutusta vaan on saatava lievennyt nopeammin. Silloin puhkaisu/puhkeaminen tuo avun. Lapsilla menee reikä niin äkkiä umpeen, että sitä on joskus tarpeen pitää auki putkilla. Kyllä se sitten paranee kun sitä ei enää tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe