Olen hankkimassa ensimmäistä kuulokojettani.
Netissä esitellään erilaisia kojeita,mutta onko niissä minkälaisia eroja valmistajan mukaan ja mikä on tällähetkellä kehittynein ja paras koje?
Kuulokejeen hankinta
5
203
Vastaukset
- phonek
soita aika korva poliklinikalle!!! siellä ne on ammattilaiset jotka kuulo käyrän mukaan määräävät sulle oikeen kuulo kojeen...!!
- .....?
Näin tulen tekemäänkin. Haluaisin vaan tietää,että en hanki Mersun hinnalla Ladaa.
Siis,onko kuulokojeiden merkeillä millaisia eroja ja mikä on tällähetkellä kehittynein ja paras koje? - otoskleroosi
.....? kirjoitti:
Näin tulen tekemäänkin. Haluaisin vaan tietää,että en hanki Mersun hinnalla Ladaa.
Siis,onko kuulokojeiden merkeillä millaisia eroja ja mikä on tällähetkellä kehittynein ja paras koje?Kuulokojeen saa aivan ilmaiseksi korvapoliklinikan kautta. Minä sain ensimmäisen kuulolaitteeni vuonna 1980. Sen jälkeen olen aina saanut tarvittaessa. Siis, jos kuulo on huonontunut tai kuulolaite mennyt rikki. Alkuvuosina piti käydä aika usesti kuulotutkimuksissa, mutta nyt eläkkeellä ei enää pahemmin välitetä, kuulenko vai en. Tosin noin vuosi sitten soitin ja sain ajan sekä sitten vähän ajan kuluttua uuden kuulolaitteen. Mutta nuorempana tuli aina kutsu poliklinikalle. Nyt täytyy itse pitää huoli asiasta!
- .....?
otoskleroosi kirjoitti:
Kuulokojeen saa aivan ilmaiseksi korvapoliklinikan kautta. Minä sain ensimmäisen kuulolaitteeni vuonna 1980. Sen jälkeen olen aina saanut tarvittaessa. Siis, jos kuulo on huonontunut tai kuulolaite mennyt rikki. Alkuvuosina piti käydä aika usesti kuulotutkimuksissa, mutta nyt eläkkeellä ei enää pahemmin välitetä, kuulenko vai en. Tosin noin vuosi sitten soitin ja sain ajan sekä sitten vähän ajan kuluttua uuden kuulolaitteen. Mutta nuorempana tuli aina kutsu poliklinikalle. Nyt täytyy itse pitää huoli asiasta!
No joo...
Eipä tuo kommentointisi tuonut vastausta kysymykseeni.
- phonek
korva tausta koje!! ja phonek merkki!! ladukkain ja kehittynein!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442