Repovesi

Repolainen

Onko kellään kokemuksia Repovedellä melomisesta? Pääseekö Olhavanvuorelle helposti kanootilla Kuutinlahdelta / Repovedeltä? Entä Valkjärvelle? Mitkä olisivat hyviä reitin alku- ja lähtökohtia?

7

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkija

      Hyvä alku ja loppu piste on Hillosensalmi.
      Olhavalle ja valkjärvelle ei vettä pitkin pääse vaan joutuu kantamaan noin kilometrin.

      • Kuutti

        Samoin Kuutinkanava ei ole kanava vaan se on kuiva tukin uittoränni, josta pääsee kävellen yli kuivin jaloin.


      • Repolainen

        Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?


      • kulkija
        Repolainen kirjoitti:

        Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?

        Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja


      • Kap Horn
        kulkija kirjoitti:

        Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja

        Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...


      • Repolainen
        Kap Horn kirjoitti:

        Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...

        Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?


      • jepulis
        Repolainen kirjoitti:

        Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?

        Paras reitti on ilman muuta Kaijanjärveltä Tervajärvelle tai miksei pitemmällekin. Kaijanjärvi sijaitsee repoveden alueelta viitisen kilometria koilliseeen. Reitillä on pieniä koskia, jotkut kosket ovat kyllä niin pieniä että täytyy kantaa kanoottia.

        Ainiin osa reitistä sijaitsee intin alueella eli ei kannata pitää kovaa ääntä meloessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe