Onko kellään kokemuksia Repovedellä melomisesta? Pääseekö Olhavanvuorelle helposti kanootilla Kuutinlahdelta / Repovedeltä? Entä Valkjärvelle? Mitkä olisivat hyviä reitin alku- ja lähtökohtia?
Repovesi
7
2318
Vastaukset
- kulkija
Hyvä alku ja loppu piste on Hillosensalmi.
Olhavalle ja valkjärvelle ei vettä pitkin pääse vaan joutuu kantamaan noin kilometrin.- Kuutti
Samoin Kuutinkanava ei ole kanava vaan se on kuiva tukin uittoränni, josta pääsee kävellen yli kuivin jaloin.
- Repolainen
Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?
- kulkija
Repolainen kirjoitti:
Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?
Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja
- Kap Horn
kulkija kirjoitti:
Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja
Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...
- Repolainen
Kap Horn kirjoitti:
Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...
Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?
- jepulis
Repolainen kirjoitti:
Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?
Paras reitti on ilman muuta Kaijanjärveltä Tervajärvelle tai miksei pitemmällekin. Kaijanjärvi sijaitsee repoveden alueelta viitisen kilometria koilliseeen. Reitillä on pieniä koskia, jotkut kosket ovat kyllä niin pieniä että täytyy kantaa kanoottia.
Ainiin osa reitistä sijaitsee intin alueella eli ei kannata pitää kovaa ääntä meloessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731631
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591102
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41817
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610