Repovesi

Repolainen

Onko kellään kokemuksia Repovedellä melomisesta? Pääseekö Olhavanvuorelle helposti kanootilla Kuutinlahdelta / Repovedeltä? Entä Valkjärvelle? Mitkä olisivat hyviä reitin alku- ja lähtökohtia?

7

2186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkija

Hyvä alku ja loppu piste on Hillosensalmi.
      Olhavalle ja valkjärvelle ei vettä pitkin pääse vaan joutuu kantamaan noin kilometrin.

• Kuutti

Samoin Kuutinkanava ei ole kanava vaan se on kuiva tukin uittoränni, josta pääsee kävellen yli kuivin jaloin.

• Repolainen

Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?

• kulkija
        Repolainen kirjoitti:

Kartan mukaan Olhavalle ja Valkjärvelle on joki/puroyhteys. Onko se siis liian pieni melottavaksi?

Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja

• Kap Horn
        kulkija kirjoitti:

Joo, pieni on vähän vettä lirisee pohjalla eli on oja

Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...

• Repolainen
        Kap Horn kirjoitti:

Paras lähtöpaikka on Kivisilmä. Sinne pääsee kun menee Hevosojan kautta kohti Kuutinlahtea. Siellä tulee vastaan hyviä leiriytymispaikkoja jo ennen varsinaista erämaa-aluetta...

Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?

• jepulis
        Repolainen kirjoitti:

Kivisilmä löytyi pienen hakemisen jälkeen Luujärven ja Tihvetjärven välistä. Minkälaisen reitin olet tehnyt? Menitkö Kapiaveden kautta Kuutinlahteen, entä sitten? Ylititkö kannaksi? Oletko palannut lähtöpaikkaan (jos autolla tultu rantaa)?

Paras reitti on ilman muuta Kaijanjärveltä Tervajärvelle tai miksei pitemmällekin. Kaijanjärvi sijaitsee repoveden alueelta viitisen kilometria koilliseeen. Reitillä on pieniä koskia, jotkut kosket ovat kyllä niin pieniä että täytyy kantaa kanoottia.

Ainiin osa reitistä sijaitsee intin alueella eli ei kannata pitää kovaa ääntä meloessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe