aina kun olen jossain tekemisissä ihastukseni kanssa tavarat tuntuvat putoilevan sylistäni/kädestäni maahan ja kun olen nostanut ne jotain muuta putoo tai sama putoo uudestaan.
eli olen erittäin levoton, hermostunut ja todella omituinen luonteeltani kun Se mies tulee alle 2metrin etäisyyteen.. ja kun hän katsoo niin en tiedä miten olla.. ehkä siitä johtuu ettei kukaan josta olen kiinnostunut ole kiinnostunut minusta, vaan sellaiset kiinnostuvat joiden seurassa pystyn olemaan rento ja levollinen, oma itseni.
mutta minkäs minä sille voin että tulen kova ääniseksi sekoilijaksi..? (ok, vähän liioiteltu :)...)
onko kellään samantapaisia kokemuksia tai neuvoja että miten rauhotun? :)
lasken kymmeneen?
kiitos avusta :)
Voi Kamala!
sählääjä
5
1652
Vastaukset
- böö
lemmitty vaihtoon. Nuo poltergeist-jutut ovat ikäviä pitemmän päälle.
- Lyyli
Tosi hyvin sanottu!
- Kymäläinen
Olen ihanstunut ex:än siskoon, hän kun tulee 2m lähemmäksi sydän hakkaa taju alkaa lähteä silmissä pimenee, olen korvia myöten rakastunut häneen. En vaan voi saada häntä. :o(
- Neiti sählääjä
en minäkään voi saada häntä.. :(
en vain tiedä mitä tehdä, kun niin kovasti minä hänet kuitenkin haluan..!
- n23
luo sellaisen mielikuvan, et hän on alasti! heheheehee...toimikohan se tässä tapauksessa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474