Kiusaajan Opas

mestarikiusaaja

Tämä on Opas kaikille, jotka haluavat kehittyä kiusaajina ja pilata kiusattunsa elämän niin koulussa kuin sen ulkopuolellakin. Tässä perusvaiheet tullaksesi mahtavaksi kiusaajaksi:
1. Ruokalassa, kun kiusattu hakee näkkileipää tms. nikn kaada sen maito sen ruokaan
2. Tuntejen aikana, vedä sitä takaapäin hiuksista tai kosketa sormella sen selkää. Kun se kääntyy, ole kuin ei mitään
3. Moikkaa uhriasi usein sarkastisesti. Tämä saa uhrin ärsyyntymään.
4. Pyydä se mukaan esim. Pelaamaan korista, mutta kukaan ei sitten syötä sille
Siinä oli perusvaiheet tulla mahtavaksi kiusaajaksi!

9

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko alkuperäinen mestarisikiusaaja, vai jäljittelijä?

      • Taidat olla jäljittelijä, kun kirjoitit nimesikin väärin...


      • piece&love
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Taidat olla jäljittelijä, kun kirjoitit nimesikin väärin...

        Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.


      • Judohaa
        piece&love kirjoitti:

        Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.

        Sinä alhaisen törkeä saasta, joka yrität jäljitellä Suurta mestariani! Olet Suomi24:n pohjasakkaa. Tästä lähtien sinä kuulut Mustalle Listalleni, ja pysyt siellä ikuisesti! Jos tietäisin, missä asut ja kuka olet, selättäisin sinut oitis mestariltani oppimallani lohikäärmeliikkeellä! Sanoppa vaan, missä asut, vai etkö viitti kertoa jännittääkö?


    • Mitä mieltä olisitte, jos ei kommentoitaisi tänne enää. Keskustelu hautautuisi muiden keskustelujen alle, eikä olisi enää täällä häiritsemässä. Eli jos teillä on jotain tähän keskusteluun liittyvää asiaa, kommentoikaa se esim. "pisteeseen".

    • Jätkä11

      Aika luuseria esittää judohaan mestaria...........

      • Ongoo tää genuine

        Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?


      • Va Va Voom
        Ongoo tää genuine kirjoitti:

        Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?

        e kyllä tiiä, tuskin...
        Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
        Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
        Että näin @_@


      • korppi™
        Va Va Voom kirjoitti:

        e kyllä tiiä, tuskin...
        Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
        Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
        Että näin @_@

        hei tän piti hukkuu ja nyt tää on taas ihmisiä häiritsemässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe