Tämä on Opas kaikille, jotka haluavat kehittyä kiusaajina ja pilata kiusattunsa elämän niin koulussa kuin sen ulkopuolellakin. Tässä perusvaiheet tullaksesi mahtavaksi kiusaajaksi:
1. Ruokalassa, kun kiusattu hakee näkkileipää tms. nikn kaada sen maito sen ruokaan
2. Tuntejen aikana, vedä sitä takaapäin hiuksista tai kosketa sormella sen selkää. Kun se kääntyy, ole kuin ei mitään
3. Moikkaa uhriasi usein sarkastisesti. Tämä saa uhrin ärsyyntymään.
4. Pyydä se mukaan esim. Pelaamaan korista, mutta kukaan ei sitten syötä sille
Siinä oli perusvaiheet tulla mahtavaksi kiusaajaksi!
Kiusaajan Opas
9
150
Vastaukset
Oletko alkuperäinen mestarisikiusaaja, vai jäljittelijä?
- piece&love
jokutyyppi19 kirjoitti:
Taidat olla jäljittelijä, kun kirjoitit nimesikin väärin...
Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.
- Judohaa
piece&love kirjoitti:
Huono yritys, apinanpersemutanttiMESTARIKIUSAAJA!!! ^Me kaikki tiedetään, että haet VAIN huomiota ja kuvittelet "nostavasi suuren kohun mestarisikiusaajan paluusta". Ok, pieleen meni.
Sinä alhaisen törkeä saasta, joka yrität jäljitellä Suurta mestariani! Olet Suomi24:n pohjasakkaa. Tästä lähtien sinä kuulut Mustalle Listalleni, ja pysyt siellä ikuisesti! Jos tietäisin, missä asut ja kuka olet, selättäisin sinut oitis mestariltani oppimallani lohikäärmeliikkeellä! Sanoppa vaan, missä asut, vai etkö viitti kertoa jännittääkö?
Mitä mieltä olisitte, jos ei kommentoitaisi tänne enää. Keskustelu hautautuisi muiden keskustelujen alle, eikä olisi enää täällä häiritsemässä. Eli jos teillä on jotain tähän keskusteluun liittyvää asiaa, kommentoikaa se esim. "pisteeseen".
- Jätkä11
Aika luuseria esittää judohaan mestaria...........
- Ongoo tää genuine
Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?
- Va Va Voom
Ongoo tää genuine kirjoitti:
Ongs tää alkuperäne kiusaajan opas?
e kyllä tiiä, tuskin...
Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
Että näin @_@ - korppi™
Va Va Voom kirjoitti:
e kyllä tiiä, tuskin...
Ja tää voi olls ihan vastalause NyLoKille.
Sori jos kirjotusvirhetä, mun überpitkät kynnet on näinkin hankalay kun eolen tarvitsin tekokynsiä :D Enkä jaksa korjata näitä korjotusvirheit...
Että näin @_@hei tän piti hukkuu ja nyt tää on taas ihmisiä häiritsemässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372