viimevuoden rs6 audin turbo ei toimi kunnolla.missä vika? ahto lyöpäälle vasta 6 tonnin jälkeen.tuskin tekee kovinkaan hyvää koneelle...joku tunnistin?
rs6 turbossa vikaa
10
3799
Vastaukset
- Arde
Sulla niiku olis 140000€ audi ja olet täällä kyselemässä apuja!!!!!!!!
Et sitten keksinyt mitään uskottavampaa vikaa,niin jos ei mitään autoista ymmärrä...
Onko sulla joku pakkomielle tälläiseen provoon?Ettei olis honda mies fiat keskusteluista?- Varakas
Miksei täältä saisi kysyä apua, jos on 140.000 euron auto? Kyllä täältä toisinaan asiallisiakin vastauksia saa. Onko tämä mielestäsi joku köyhälistön temmellyskenttä?
- Arde
Varakas kirjoitti:
Miksei täältä saisi kysyä apua, jos on 140.000 euron auto? Kyllä täältä toisinaan asiallisiakin vastauksia saa. Onko tämä mielestäsi joku köyhälistön temmellyskenttä?
Ei varmaan ole tyhmää tai "köyhää" kysellä vaikka tietoja täältä!Mutta kun toi koko kysymys oli jo itessään paljastus kusetuksesta!
V8 moottori ja turbot rupeaa ahtaan vasta 6000rpm :)
Mutta mitä mieltä olet itse nim. varakas? - 996
Arde kirjoitti:
Ei varmaan ole tyhmää tai "köyhää" kysellä vaikka tietoja täältä!Mutta kun toi koko kysymys oli jo itessään paljastus kusetuksesta!
V8 moottori ja turbot rupeaa ahtaan vasta 6000rpm :)
Mutta mitä mieltä olet itse nim. varakas?Kysymykseen oliko feikki vai ei en ota kantaa, mutta ei kaikki välttämättä kirjoittele Suomesta ja maksa liikaa autoista.
Itellä vm-00 996 alla ja asuinpaikka naapurimaassa. Kyllä minä näiltä nettipalstoilta kaikkea olen kysellyt ja jos vikaa tulee niin en ole ensimmäisenä kiikuttamassa merkkihuoltoon. - AS6
996 kirjoitti:
Kysymykseen oliko feikki vai ei en ota kantaa, mutta ei kaikki välttämättä kirjoittele Suomesta ja maksa liikaa autoista.
Itellä vm-00 996 alla ja asuinpaikka naapurimaassa. Kyllä minä näiltä nettipalstoilta kaikkea olen kysellyt ja jos vikaa tulee niin en ole ensimmäisenä kiikuttamassa merkkihuoltoon.Vaikka asuisin Namibiassa niin jos mulla on autossa takuu voimassa niin kyllä merkkihuolto on ensinmäinen paikka mistä lähen apua kysymään. En mistään keskustelupalstalta. Siinä oottelet sitä vastausta palstalta niin samalla pannu pamahtaa niin mitäs sitten?
Sitten sanotaan huollossa että "olisin kyllä tuonnut ajoissa, mutta kun kaverit kirjoitteli viellä korjaus ohjeita". Ja siinä se takuu.. - hmm
AS6 kirjoitti:
Vaikka asuisin Namibiassa niin jos mulla on autossa takuu voimassa niin kyllä merkkihuolto on ensinmäinen paikka mistä lähen apua kysymään. En mistään keskustelupalstalta. Siinä oottelet sitä vastausta palstalta niin samalla pannu pamahtaa niin mitäs sitten?
Sitten sanotaan huollossa että "olisin kyllä tuonnut ajoissa, mutta kun kaverit kirjoitteli viellä korjaus ohjeita". Ja siinä se takuu..Jos auto on tuotu esim. Saksasta, niin onko silloin takuu voimassa myös Suomessa?
Ai kuka tuo RS6:n Saksasta? Tiedän yhden tapauksen. Jos paha autokuume iskee, niin Saksastahan sen saa nopeiten. - mtm
hmm kirjoitti:
Jos auto on tuotu esim. Saksasta, niin onko silloin takuu voimassa myös Suomessa?
Ai kuka tuo RS6:n Saksasta? Tiedän yhden tapauksen. Jos paha autokuume iskee, niin Saksastahan sen saa nopeiten.No onhan se takuu voimassa vaikka omistaja/auton olinpaikka vaihtuu.
- Hei!
Autossa takuu kaksi vuotta! Kysele kuule maahantuojalta.
- Volvisti
siinä ettei Matchboxin autoihin ole suunniteltu toimivaa moottoria, saati sitten kunnollisia tunnistimia.
- rewwr
tekee volvoihin koneet, kun eivät itse osanneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064