Juhannus kaupungissa

SeeX

"Mm... Aah... Mmm... Työnnä syvemmälle. Aahh... Mm...". Petterin kivikova kalu työntyy sentti sentiltä syvemmälle litimärkään pilluuni. "Aaahh... Petteri! Mm... Työnnä syvemmälle! Aah...". Petteri kiusoittelee työntämällä kaluaan vain hieman pilluuni ja vetämällä sen heti pois. Tunnen kuinka pillunesteeni valuu ensin pyllyvakooni ja sitä kautta lakanaan jättäen siihen märän läntin. Olen todella kiihottunut ja yritän vetää Petteriä lähemmäs itseäni, että saisin tuntea hänen koko suurenmoisen kalunsa sisälläni. Petteri ei kuitenkaan halua lopettaa kiusoitteluaan. "Petteri ihan oikeesti! Työnnä jo syvemmälle! Aahh... Sulla on niin iso! Mmm... Aaah... Haluan jo sen mun sisään kokonaan! Aaahh...", vaikeroin tuskissani. "Ei vielä. Haluan, että nautit kunnolla. Mm... Vittu että sä tunnut hyvältä nainen! Mmm...", Petteri huokailee. "Aaah... Mmm... Mm...", huohotan.

Petteri nousee polvilleen ja nostaa jalkani hartioitaan vasten. "Jos mä nyt alan työnteleen kunnolla nii lupaatko, ettet ala taas huutaan niin, että mun naapurit herää niinku viimeks?", Petteri kysyy ilkikurisesti hymyillen. "Lupaan, lupaan, laita nyt jo se sinne!", huudahdan kärsimättömästi. Petteri alkaa hieromaan klitoristani sormellaan. "Aaahh... Ihanaa... Mmm... Tuntuu niin hyvältä! Aahh... Ahh... Varo, etten tuu vahingossa... Aahh... Ahh...", voihkin isoon ääneen. "Sähän oot saatana märkä, ku vesiputous! Näkisitpä tän lakanan. Mun sormet ja kädetki on ihan sun pillumehussa, alapäästä puhumattakaan. Oot sä aika peto nainen!". "Aahh... Työnnä jo syvälle se! Mm... Aaah...". Petteri jatkaa klitorikseni hieromista ja samalla työntää kovaa kaluaan hitaasti pilluuni. Kalun työntyessä syvemmälle pilluuni, alan voihkia äänekkäämmin ja puristaa märkää pilluani tiukasti kalun ympärille. "Aahh... Ahhh... Mmm... Sulla on niin iso! Aahh... Petteri. Aaahh...", voihkin kiihkossani. Kalun työntyessä ihan pohjaan asti, voihkimme molemmat. Petteri alkaa vetää hitaasti kalua ulos pillustani. Saadessaan kalun ulos, ryöpsähtää sen päälle annos, kuumaa, makeaa, pillunestettäni. "Ei juma nainen! Ootko sä ikinä ennen ollu näin märkä?", Petteri huudahtaa melkein voitonriemuisena. "Olen. Tai en. En tiiä!", vastaan silmät kiinni pilluni samalla sykähdellessä kalua takaisin sisäänsä.

Petteri työntää kalunsa uudestaan pilluuni, tällä kertaa nopeammin. Se työntyy ihan pohjaan asti. Hän alkaa työnnellä nopeatempoisesti ja joka kerta, kun muna osuu pohjaan, koko kroppani nytkähtää. "Aaahh... Mmm... Aaahh... Ah... Ah... Mm... Aaahh... Petteri! Aaahh... Aah...", voihkin isoon ääneen. Petterikin huohottaa isoon ääneen ja tunnen, kuinka hänen kalunsa alkaa sykkimään sisälläni. "Ei vittu mä laukeen kohta!", Petteri ähkii. Hän alkaa hieroa klitoristani juuri oikealla nopeudella samalla työntyen yhä kovemmin pohjaan asti. "Aahh... Aah... Mmmm.... Mm... Aah... Ah... Ah... Mm...", voihkin suorastaan kiljuen ja huutaen. Tunnen, kuinka orgasmi alkaa lipua ylitseni, kuin nautinnollinen hyökyaalto. "Petteri mä tuun! Aaahhh... Ahh... Mm... Aahh.. Aaaaahhh...", voihkin hurmiossa. Pilluni alkaa supistelemaan ja puristuu entistä lujemmin Petterin kovan kalun ympärille. Petteri nopeuttaa tahtia entisestään ja työntää niin syvälle, että luulen pilluni kohta repeävän. "Mäkin tuun nyt! Mm... Mm...", Petteri huohottaa ja työntää kalunsa syvemmälle, kuin ikinä syytäen samalla kuuman, ihanan spermansa sisälleni.

Aamuaurinko paistaa verhojen välistä suoraa kasvoilleni. Vittu. Sen kerran, kun olisi saanut nukkua pitkään, niin mun pitää sössiä koko homma ja jättää verhojen väliin rako. Yritän vielä saada unen päästä kiinni, mutta en onnistu. Perkele! Näin taas Petteristä niin ihanaa unta. Kokeilen jalkoväliäni. Se on ihan märkä, pikkuhousunikin ovat kostuneet yöllisestä seikkailusta Petterin kanssa. Tälläisina hetkinä vituttaa olla sinkku! Onneksi tänään on juhannus ja pääsen illemmalla Nannan kanssa juhlimaan. Menen suihkuun ja istun lattialle. Säädän suihkuun hieromatoiminnon päälle ja suuntaan sen klitorikseeni. "Aahh... Mm...", voihkin hiljaa itsekseni. Tunnen kuinka orgasmi valtaa koko kehoni. Tuntuu helvetin hyvältä.

JATKUU!!

13

7066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeeX

      Kello lähentelee jo kolmea päivällä. Nannan pitäisi kohta alkaa tulemaan tänne. Olin laittanut jo edellisenä iltana boolivermeet jääkaappiin kylmenemään. Laitoin Spotifysta soimaan mun ja Nannan tekemän juhannus-kansion, jonka teimme jo kuukausi sitten malttamattomina. Tämä on meidän kesän kohokohta! Juhannus! Se tarkoitti ennen hauskaa yhdessäoloa kahdestaan ja täysi-ikäisyyden jälkeen se on tarkoittanut aina juomista ja miehiä. Milloin olemme olleet mökillä kahdestaan ja lähteneet sitten kuitenkin naapurimökkiin komeiden miesten perässä tai milloin sitten festareilla ja päätyneet molemmat jonkin kännirakkauden telttaan. Tämä olisi kuitenkin ensimmäinen juhannus sitten alaikäisyyden, kun vietämme sen kaupungissa. Enpä olisi muutama vuosi sitten uskonut, että tämäkin päivä koittaisi. Nyt on kuitenkin koettava jotakin uutta ja mullistavaa ja päätöksemme jäädä juhannukseksi kaupunkiin, hirvittää kyllä suoraansanoen hieman.

      Ovikello soi. Se on Nanna! "Hei sexy!", Nanna huudahtaa heti, kun avaan oven ja heiluttelee käsissään kahta viinipulloa. "Heeii! Sä toit viiniäki! Mahtavaa", huudahdan iloisena ja halaan Nannaa. "Tuu sisään nyt. Aletaanko heti tekemään booli ja laitetaan ne viinit kylmään?". "Joo aletaan vaan, mulla onki sulle kerrottavaa. Sä et ikinä arvaa kenet mä tapasin eilen.", Nanna selittää innoissaan. "No kenet? Et kai vaan Samia?", kysyn kauhistuneena. "En tietenkään. Mä en sille kusipäälle suo enää katsettakaan.", Nanna vakuuttaa.

      Sami. Tuo ihana, huomaavainen, komea, rakastava, muotitietoinen, seksikäs, isomunainen, lihaksikas, hurmaava, huumorintajuinen... Hei! Siis kusipää. Ei mitään noista edellämainituista. Paitsi isomunainen. Sitähän ei voi muuttaa, vaikka haluaisikin. Sami pyöritti mua ja Nannaa yhtä aikaa meidän tietämättä asiasta mitään. Melkein pilas meidän kaksikymmenvuotisen ystävyydenkin siinä samalla. Mutta onneksi kaikki käänty parhain päin ja Sami on nyt historiaa.

      "Mä olin menossa Alkoon ostaan näitä viinejä, niin mua vastaan käveli Mikko! Mä en eka ees huomannu sitä, mutta se moikkas mua ja juteltiin siinä sitte jonku aikaa. Se tuli auttaan mua Alkoon valitteen ne viinitki. Siis ihan ku mä oisin siinä ees mitään apua tarvinu! Se lupas viedä mut vielä kotiinki ja me sitte mentiin sen autolle ja loput sä varmaan jo arvaatki.", Nanna hymyilee naurua pidätellen. "Eikä! Et oo tosissas! Menitkö sä perkele panemaan sun eksääs? Nanna!", huudahdan nauraen. "No niin siinä vaan kävi.", Nanna myhäilee. "Me sovittiin, että nähdään ehkä illalla kaupungilla. Eihän se haittais sua jos me nähtäis Mikkooki?", Nanna kysyy epäröivästi. "No ei haittaa jos kerrot nyt kaikki eilisestä. Vieläkö se tykkää niistä anaalileikeistä?".

      JATKUU!!

    • SeeX

      Kahden viinipullon, boolimaljan, neljän makkaran ja salaatin jälkeen on aika suunnata kaupunkiin. Siis tarkemmin sanottuna keskustaan. Onneksi ulkona on aurinkoista ja lämpöäkin 23, niin ei tarvitse verhota itseään vaatteisiin. Vähäpukeisuushan luonnollisesti auttaa miesten ja erityisesti sinkkuna kaivatun seksin löytämiseen. Bussissa istuessa ajatuksiini hiipii viimeöinen uneni Petteristä. Mietin, pitäisikö vihdoin kertoa Nannalle hänestä. Ei nyt. En halua pilata juhannustamme. Kesän kohokohtaa.

      Käymme Nannan kanssa muutamat terassit läpi ja juomme joka paikassa yhdet. "Täähän tuntuu ihan normaalilta viikonlopulta. Eihän täällä edes ole ihmisiä sen enempää, kuin normaalina perjantai-iltanakaan.", Nanna sanoo pettyneenä. Minäkin olin pettynyt. Silloin alaikäisenähän kaupunki oli täynnä ihmisiä. Tai sitten se johtui siitä, että menimme vain niihin syrjäisempiin paikkoihin, joissa nuoriso kännää. Piilossa vanhemmilta ja poliiseilta. "Mäkin oon pettynyt. Hei! Mennäänkö leirintäalueelle? Siellä on turisteja!", heitän ideani ilmoille. Mietimme hetken, mitä tekisimme ja päätämme lähteä ainakin käymään leirintäalueella. "Mutta nyt mennään kyllä taksilla!", busseja inhoava Nanna vaatii.

      Pyydämme taksikuskia jättämään meidät leirintäalueen lähistölle, koska emme halua saapua paikalle taksilla. Lähdemme kävelemään kohti leirintäalueen porttia ja kuulemme jo kaukaa laulunremakan. "Oho. Tuolla taitaa olla bileet pystyssä.", Nanna sanoo ihmeissään. Laulu voimistuu. Se on miesten kännistä laulua. Biisi on Tinakenkätyttö. Alan laulaa mukana: "Hei. Ei, ei, en sitä salaa. Näillä teillä loppuun palaa. Tinakenkäni on sulaa, laaaavaaa!". Nanna tulee mukaan ja laulamme molemmat: "Tule, tule siis ennen aamua. Et täältä muuten enää löydä mua. Kun aurinko nousee, on pakko liiiiikkuuaaa.". Edelleen laulaen yritämme etsiä miehiä leirintäalueelta katseellamme. "Tuolla!", Nanna huudahtaa. Teltta-alueella näemme joukon miehiä istumassa retkituoleissa oluet käsissään. Pieni matkaradio huudattaa täysillä Tinakenkätyttöä ja miehet laulavat mukana. "Mennään!", Nanna sanoo, ottaa minua kädestä kiinni ja lähtee kävelemään miehiä kohti. Jatkamme laulamista ja pian miehet huomaavat meidät ja huitovat käsillään luokseen.

      "Keitäs tyttöjä ne nämä on?", yksi miehistä kysyy. Selviää, että miehet ovat lähteneet jätkäporukalla road tripille ja nyt eksyneet juhannukseksi tänne. He olivat kaikki komeita kolmikymppisiä ja vieläpä sinkkuja. Nimiltään Atte, Markus, Toni, Niko ja Ossi. Päätämme jäädä miesten seuraan ainakin joksikin aikaa. Nanna iskee silmänsä heti Toniin ja alkaa flirttailla estottomasti. Tonikaan ei näytä pistävän pahakseen ja flirttailee takaisin. Tunnin parin päästä Ossi pyytää minut yllättäen kävelylle kanssaan. Ihmettelen hieman, koska Ossi ei ollut kiinnittänyt mitään erityistä huomiota minuun missään välissä. Suostun kuitenkin ja miehet alkavat heti huutelemaan ja viheltelemään peräämme.

      Kävelemme Ossin kanssa leirintäalueen uimarannalle. "Haluan näyttää sulle yhen paikan täältä. Löysin sen jo teini-iässä, kun käytiin täällä porukoiden kans. Se on tuolla.", Ossi sanoo ja osoittaa metsään, joka on rannan vieressä. Hän johdattaa meidät metsäpolulle ja kohta eteemme avartuu aukio, jonne on tehty upea huvimaja. "En tiedä kuuluuko tämä leirintäalueelle, vai mitä, mutta löysin tämän, kun tuli riitaa porukoiden kanssa ja lähdin muka heitä karkuun.". "No piilossa tämä ainakin on. Vaikka olisikin leirintäalueen. Eihän tänne osaa kukaan tulla, varsinkaan jos ei edes tiedä tämän olemassaolosta.", sanon ihaillen samalla huvimajaa. "Niimpä. Ja se on ehkä ihan hyväkin. En halua häiriötekijöitä.", Ossi sanoo salaperäisesti. Menemme huvimajaan sisään ja istumme vierekkäin pehmustetulle penkille. "Miksi sä halusit tän paikan mulle näyttää?", kysyn pitkän hiljaisuuden jälkeen. "Halusinpa vain. Saisinko mä suudella sua?", Ossi kysyy. En vastaa mitään. Käännyn katsomaan Ossia ja samalla hän suutelee minua intohimoisesti. Se tuntuu hyvältä ja vastaan samalla mitalla takaisin, ellen jopa himokkaammin. Ossi työntää minut selälleen edelleen suudellen himokkaasti. Hengityksemme tihentyvät ja tunnen, kuinka pikkuousuni alkavat kostua. Haparoin Ossin seplausta auki ja hyväilen samalla hänen seisovaa kaluaan.

      JATKUU!!

    • SeeX

      "Mmm... Aahh... Ah...", Ossi huohottaa, kun saan käsiini hänen kovan kalunsa ja alan runkkaamaan. Hengityksemme tihenevät entisestään ja huohotamme molemmat. Voisimme syödä toistemme suut. Ossi repii pikkuhousujani alas ja työntää sormensa märkään pilluvakooni. "Sähän oot jo ihan märkä.", Ossi huohottaa. "No sä kiihotat mua, joten syytä vain ittees.", saan vastatuksi. Ossi nousee yhtäkkiä seisomaan ja laskee housunsa kunnolla alas. Nousen istumaan ja vedän Ossin eteeni. Otan hänen paisuneen, kovan kalunsa suuhuni ja alan imeä. Ensin hellästi terskasta koko ajan syvemmälle ottaen. Nopeutan tahtia ja puristelen samalla käsilläni hänen piukkoja pakaroitaan. "Aahh... Mm... Ah... Ahh...", Ossi huohottaa.

      Yhtäkkiä Ossi vetäytyy otteestani ja kääntää sanaakaan sanomatta minut toisinpäin. Ossi työntää syljestäni märän kalunsa pyllyvakooni pystyyn ja alkaa imemään ja näykkimään minua kaulasta ja korvasta. "Aahh... Mm...", huohotan. Ossi alkaa liikuttelemaan kaluaan ylös alas pyllyvaossani ja tarttuu kiinni täyteläisistä rinnoistani. Huohotamme molemmat Ossin liikutellessa kaluaan ja puristellessa rintojani. Irrottaudun Ossin otteesta ja kumarrun nojaamaan penkkiin. Kyyristän selkääni, että pyllyni olisi korkeammalla. Ossi hieroo pakaroitani ja työntää samalla paisuneen kalunsa pilluvakooni liikutellen sitä ylös alas. "Mmm... Mm... Aahh... Ah...", voihkin nautinnosta. Yhtäkkiä Ossi työntää koko komean kalunsa syvälle pilluuni ja voihkaisen nautinnosta. Kalu täyttää pilluni ääriään myöten ja Ossi alkaa nopeatempoisesti työnnellä syvälle pohjaan asti. "Aahh... Mm... Aahh... Vittu sulla on iso! Aahh... Ah... Ei jumalauta, ku tuntuu hyvältä!", voihkin isoon ääneen.

      Ossi läpsäyttelee välillä pakaroitani ja huohotamme molemmat kiihkossamme. "Saanko laittaa sormen sun pyllyyn?", Ossi kysyy huohottaen. "Laita vain.", vastaan. Ossi hieroo pyllyreikäni ympäriltä sormellaan ja työntää sen sitten hitaasti pyllyyni. "Aaahh... Tuntuu hyvältä... Liikuttele sitä siellä. Mm...", melkein huudahdan nautinnosta. "Mmmm.... Aah.... Ah... Mm... Ah...", huohotamme molemmat. Tunnen kuinka Ossin kalu alkaa sykkiä pillussani ja alan puristaa märkää pilluani tiukasti kalun ympärille. Ossin huohotus tihenee entisestään ja huomaan, että hän on laukeamaisillaan. Vedän itseni irti ja käännyn ympäri. "Hei mitä sä nyt!", Ossi huudahtaa ihmeissään. "Aattelin, että oisitko halunnu työntää mun pyllyyn jotain muutakin, ku sormen?", kysyn viettelevästi.

      Haluatteko jatkoa?! (:

      • slaveko

        no miksei.


      • kostee

        Ja äkkiä kans!


      • pyllyfani

        Tosiaankin!!


      • elakeläinen51

        kyllä kiva naista ensin pimssa sen jäkeen toiseen pieneen


    • 123adfag

      E

    • Tietysti!!

    • You nou

      Vittu! yks turhimmasta ketjuista!!

    • neitsyt11

      JATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kiimainennnn

      JATKOA??! Liian hyvään kohtaan jäi :(((((

    • paskapalleroita

      JATKA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe