Mites ny muijat ovat näin hiljasia.?? oliko se kokkari laki noin mieleen nyt pitää, seuraavaan kontioon lähteä jo 2 pv ennen, jotta saa paikat varattua ko muijat tuloo ja nyt se juhla alkaa....
Vai käykö niin jotta kontio on susien paikka missä ulvotaan yötä jätkä porukoilla
Muijat jättää meitin ??
25
2890
Vastaukset
- Mopomimmi
hyvä tulee jos tulee ja jos tulee niin hyvä et Hilja tulee... Taidankin kuulua huuhaa porukkaan kun en ymmärtänyt ed. viestistä mitään ja en omastanikaan...
- muija
Jättää, jättää kokkareille varsinkin!
Eikä ne kait mihinkää tuukkaan? Mut jos menee niin sit ei kyl liian aikasin kun korkkareissa väsyy jalat..
Ja mä tipuin kyl kans, ja korkeelta ;) - Mörkö 2
Eikös halavatun papat laulannut hiljalla lääkärin eppäilleen hiviä ku pimpistä löytyi pikkukiviä ?? Ei myö hilijaa oteta mukkaan ei siten millään.
- Minni
Mörkö 2 kirjoitti:
Eikös halavatun papat laulannut hiljalla lääkärin eppäilleen hiviä ku pimpistä löytyi pikkukiviä ?? Ei myö hilijaa oteta mukkaan ei siten millään.
Mistä tai paremminkin keneltä sen hivin hilija sai ketä hää siis nai? Seleviskö se siinä laulussa?
- Herkko ??
Minni kirjoitti:
Mistä tai paremminkin keneltä sen hivin hilija sai ketä hää siis nai? Seleviskö se siinä laulussa?
Kyl oli jo lähellä muistaa . Oliko se Herkko ja Hilja jotka pastori yllätti rannalla. Josta sinne pimppiin ol päässyt niitä pikkukiviä. Ja lääkärin ruoja luuli se johtuvan hivistä ??.
- muija
Herkko ?? kirjoitti:
Kyl oli jo lähellä muistaa . Oliko se Herkko ja Hilja jotka pastori yllätti rannalla. Josta sinne pimppiin ol päässyt niitä pikkukiviä. Ja lääkärin ruoja luuli se johtuvan hivistä ??.
Pastorihan se syyllinen tietenkin on, katolinenkin kun oli. Tuli mustasukkaiseksi Herkosta, astui lääkärillä ulos kaapista ja kertoi tartuttaneensa herkon, josta lääkäri pelästyi, entäs hilja?? ja otti tästä eron.. ja hilja pääseekin kuin pääsee kontioon!
- Herkko
muija kirjoitti:
Pastorihan se syyllinen tietenkin on, katolinenkin kun oli. Tuli mustasukkaiseksi Herkosta, astui lääkärillä ulos kaapista ja kertoi tartuttaneensa herkon, josta lääkäri pelästyi, entäs hilja?? ja otti tästä eron.. ja hilja pääseekin kuin pääsee kontioon!
Juu mutta herkko poloinen eros Hiljasta ku se sai siltä herppeksen.. Ei kuulu Muija ei myö oteta Hiljaa kontioon.Ja kysynkin nyt mistä Hiljan tilalle likka ??? Pastori maksoi 2000 tonnia ja lupas laittaa jäitä housuun joten ei sitäkään oteta kontioon !!
- muija
Herkko kirjoitti:
Juu mutta herkko poloinen eros Hiljasta ku se sai siltä herppeksen.. Ei kuulu Muija ei myö oteta Hiljaa kontioon.Ja kysynkin nyt mistä Hiljan tilalle likka ??? Pastori maksoi 2000 tonnia ja lupas laittaa jäitä housuun joten ei sitäkään oteta kontioon !!
sanon minä, kun ei kellee kelpaa. Vaikka tuolla jo sanottiin että ei väliä kuhan saa väliä.
Mutta hyvä että Herkko tienas, on sitten rahaa ostaa bensojen lisäksi seuraa pariksi tunniksi. Että sillähän se ongelma ratkeaa! Ilolla!! :D
- Mörkö
Ei kuule muijat taida osata lukea?? edellisiä viestejä. Ja mitä kontioon tulee. Kyllä se on jätkälauman juttuja. Menee pitkään ennen kuin muijat tulee sankoin joukoin kontioon. Ihan hyvä se ajatus :)
- Mopomimmi
Ja ei tarttekkaan teidän vonkaamisia, sanasta miestä sarvesta härkää ymmärsitkö.
- kuningas Vonkaaja
Mopomimmi kirjoitti:
Ja ei tarttekkaan teidän vonkaamisia, sanasta miestä sarvesta härkää ymmärsitkö.
Aina jää ilman jos ei vonkaa !! kyllä minä ainakin vonkaan oon muuten kuningas vonkaaja ja onnistunut siinä missä monet on nyrkkikyllikin kans kaveria. Hääääää et vaan oo tavannut vonkaajaa....
- muija
kuningas Vonkaaja kirjoitti:
Aina jää ilman jos ei vonkaa !! kyllä minä ainakin vonkaan oon muuten kuningas vonkaaja ja onnistunut siinä missä monet on nyrkkikyllikin kans kaveria. Hääääää et vaan oo tavannut vonkaajaa....
Äh, ei sillon jää ilman jos vastaan tulle vonkaaja! Sillonhan ei tarvii vongata.
Ja mä en kyllä oo vielä ilman jääny vaikka en oo koskaan vongannu..
Mutta eikös vonkaajille yleensä anneta säälistä?? - Kuningas vonkaaja
muija kirjoitti:
Äh, ei sillon jää ilman jos vastaan tulle vonkaaja! Sillonhan ei tarvii vongata.
Ja mä en kyllä oo vielä ilman jääny vaikka en oo koskaan vongannu..
Mutta eikös vonkaajille yleensä anneta säälistä??*** aivan oikein *** ei sillä ole mitään väliä jos väliä ;;; saa. Oletko kuullut sanontaa palo sammutettu mutta väärin konstein !
- bitch
Kuningas vonkaaja kirjoitti:
*** aivan oikein *** ei sillä ole mitään väliä jos väliä ;;; saa. Oletko kuullut sanontaa palo sammutettu mutta väärin konstein !
...ralleissa on aina naisia jotka antaa kaikille jotka vaan älyää vähän pyytää .....
- muija
bitch kirjoitti:
...ralleissa on aina naisia jotka antaa kaikille jotka vaan älyää vähän pyytää .....
entäs jos nainen vonkaa? Saako sekin aina ralleissa?
Ois nääs noloo jäädä ilman moloo..
Ja ei kait sillä välillä oo väliä, onhan jotkut tarttunut kiinni aidanrakoonkin...
Kyllä mä ymmärrän :) - Kuningas vonkaaja
bitch kirjoitti:
joo mutta kyllä siinäkin on hyvä jos valinnan varaa...ei tarvi sentään ihan isovihan jälkeen syntyneiltä viime häjässä vonkata..
- muija
Kuningas vonkaaja kirjoitti:
*** aivan oikein *** ei sillä ole mitään väliä jos väliä ;;; saa. Oletko kuullut sanontaa palo sammutettu mutta väärin konstein !
kuullu tuota sanontaa nääs.
Mutta, ei menny hukkaan tämäkään päivä, kiitos siitä.
Joka päivähän kuuluukin oppia jotain uutta ;)
Mä voisin opettaa sit sulle vaikka että.. ei se tunnu missään kun velttoon tappiin kompastuu!! - vonkaaja
muija kirjoitti:
entäs jos nainen vonkaa? Saako sekin aina ralleissa?
Ois nääs noloo jäädä ilman moloo..
Ja ei kait sillä välillä oo väliä, onhan jotkut tarttunut kiinni aidanrakoonkin...
Kyllä mä ymmärrän :)Ihanaa vonkaa poikkeen vaan ja mitä saantiin tulee arvoo miten käyp arvoo.... ja mihin airan rakoon ny joku jääp. ja on pikkasen muuten välillä väliä :)
- Mopomimmi
kuningas Vonkaaja kirjoitti:
Tuli syksy ja kokkarit jää, mistäs johtuu puheet nää..? Vai onkos se puhe mistä puute?
- Vonkaaja
Mopomimmi kirjoitti:
Tuli syksy ja kokkarit jää, mistäs johtuu puheet nää..? Vai onkos se puhe mistä puute?
Jaa voip olla. kivasti taittuu runo ja suoni. Minusta on mukava hieman muistella kesää vaikka vetinen oli, milekuvitus mukaan ja viime kesään siinä samalla voi jo hehkuttaa tulevaa suvea jolloin ::: kaikki muttuu kokkareissa vai muuttuuko . veljeni kertoi huimia tarinoita 60 luvun ajoista sekä alun70 osan varmaan muistot kultaa mutta mikä ettei ne ajat takaisin mulle kävis... ps vaihdetaan vaan aihetta terve
- Mopomimmi
Vonkaaja kirjoitti:
Jaa voip olla. kivasti taittuu runo ja suoni. Minusta on mukava hieman muistella kesää vaikka vetinen oli, milekuvitus mukaan ja viime kesään siinä samalla voi jo hehkuttaa tulevaa suvea jolloin ::: kaikki muttuu kokkareissa vai muuttuuko . veljeni kertoi huimia tarinoita 60 luvun ajoista sekä alun70 osan varmaan muistot kultaa mutta mikä ettei ne ajat takaisin mulle kävis... ps vaihdetaan vaan aihetta terve
Kuinkahan hurjia ne kokkarit silloin oli?
Paas antain tarinaa tulee meillekkin? Onhan se historia tunnettava, että osaa arvostaa tätä päivää. - Vonkaaja
Mopomimmi kirjoitti:
Kuinkahan hurjia ne kokkarit silloin oli?
Paas antain tarinaa tulee meillekkin? Onhan se historia tunnettava, että osaa arvostaa tätä päivää.jaa velmies lähti jo 3 pv enne useasti kontioon jäpät ja likat yöpy lähes 5 vrk parhaimmillaan ! kuvista päätellen ei ollut varmaa montako oli teltassa ja ku katsoo kuvien taakse siellä lukee muutama nimi ja ?? näitä oli paljon .Viinaa vedettiin varmasti samlla voimalla ku nyt mutta se seksi oli kyllä vapaampaa ku nyt johtuko siitä ?,että naisia kulki enemmän näissä kokkareissa. me ja tiedä. Ite olen joskus tullut jo launtaina kotiin ja se on virhe jos kerran kontioon laähtee pitäis jaksaa katsoa myös se toinen päivä. Mutta koitan kysellä mitä he oikein tekivät !
- Mopomimmi
Vonkaaja kirjoitti:
jaa velmies lähti jo 3 pv enne useasti kontioon jäpät ja likat yöpy lähes 5 vrk parhaimmillaan ! kuvista päätellen ei ollut varmaa montako oli teltassa ja ku katsoo kuvien taakse siellä lukee muutama nimi ja ?? näitä oli paljon .Viinaa vedettiin varmasti samlla voimalla ku nyt mutta se seksi oli kyllä vapaampaa ku nyt johtuko siitä ?,että naisia kulki enemmän näissä kokkareissa. me ja tiedä. Ite olen joskus tullut jo launtaina kotiin ja se on virhe jos kerran kontioon laähtee pitäis jaksaa katsoa myös se toinen päivä. Mutta koitan kysellä mitä he oikein tekivät !
Jopas jotakin, että olet leikin kesken jättänyt?
Eiks kontiossa olla täysin pyörälläpäästään vielä lauantai, ja sunnuntaina aletaan laskeskelee onks "kaikkikotona"?
Mitä taas tuohon; olen ajatellut ettei naiset ennen niinkään kulkeneet kokkareissa? Tai sitten he olivat tietysti takana istujia... ja hyrräskö sitten hmm.....No en kyllä sexin vapaudesta olisi samaa mieltä kanssasi. Pojat oli ennen vain kovempia kehumaan....luulisin??? - heili
No mutta, olinhan minäkin siellä....ja kyytiläinenkin oli nainen.Missä te miehet olitte?
- NUSSIJA
HÄH???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1123053Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3031025Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143755- 53709