..olla virtsaamatta? Kiitos neuvosta jo etukäteen!
Tuleeko ennen rakenneultraa...
11
4111
Vastaukset
- rv13
Minä olen menossa ensimmäiseen / ainoaan ultraan ja minulla oli "ajanvarauslapussa" ohje, että rakon tulee olla täynnä. Eli kannattaa varmaan kysyä aikaa tilatessa.
- ....
Rakenneultran aikaan vauva on jo tarpeeksi iso, että sen näkee ilmankin. Eli ei tarvitse olla rakko täynnä!
- rv23
Itse menin rakenneultraan virtsarakko täynnä, näin oli ohjeena saamassani lapussa.
- menen pian
saamissa ohjeissa lukee muistaakseni että virtsaamatta 1-2 tuntia ennen ultraa.
- *N*
Että kannattaa tankata juotavaa jonkin verran, jotta virtsarakko täyttyy näin kuvista tulee kaikkein selkeimmät ja tarkimmat.
Itse olen menossa ensi viikolla rakenneultraan.
*N* - Lissu
Mulle sanottiin kanssa että pitää olla virtsaamatta ennen rakenneultraa. Paikalla kun oltiin niin kun kätilö kysäisi että onko rakko täysi, tämän jälkeen sanoi että no sitten voidaankin kokeilla näkyisikö vaavi masun päältä. Ja hyvinhän se näkyi. En tiedä sitten jos olisin ollut rakko tyhjänä niin olisiko ultraus sitten tehty sisäkautta.
Onnea ultraan!! Muistitko kysyä että saako teillä ultran nauhalle, jos saatte niin silloin pitää olla oma nauha mukana. - kipo
moi! kävin just viime torstaina rakenneultrassa, ja kun rakossani ei ollut nestettä, jouduin juomaan 8 mukia nestettä ja sitten ultrattiin uudelleen.
- Mii
Riippuu ihan siitä tehdäänkö alakautta vai vatsan päältä. Vaihtelee paikoittain. Jos tehdään alakautta, niin silloin tyhjällä rakolla, jos mahan päältä niin silloin pitää olla täysi rakko.
Paras mennä täydellä (jos ei pysty tarkistamaan kunmmalla tehdään), sillä sen voi aina tyhjentää. - mitata
selkeemmät kuvat...pyh
ammattitaitonen ihminen löytää etsimänsä oli sitten rakko täynnä tai ei...- ***
Mikäs ongelma sulla on? Ei täällä kukaan ole sitä epäillytkään että sitä virtsaa mitataan. Ammattitaitoinen tai ei niin ohjeet on annettu. Ja aina siellä ei pakosti ole ultraamassa se maailman taitavin kätilö.
- Mirella
*** kirjoitti:
Mikäs ongelma sulla on? Ei täällä kukaan ole sitä epäillytkään että sitä virtsaa mitataan. Ammattitaitoinen tai ei niin ohjeet on annettu. Ja aina siellä ei pakosti ole ultraamassa se maailman taitavin kätilö.
Joka tapauksessa, minä kävin aamulla rakenneultrassa. Kun tulin paikalle, minua kehotettiin menemään pissalle, mikäli minulla oli hätä. Turhaan siis kärvistelin aamulla rakko täynnä... ; ) Kiitos kaikille kuitenkin vastauksista! Ps. Ultrassa kaikki oli niin kuin pitääkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895