Hankittiin sitten uusi astianpesukone, kun tiskaaminen alkoi kyllästyttämään.. noh, kone saatiin asennettua huolella paikalleen ohjeiden mukaisesti, mutta riemu oli lyhytaikainen kun kone vuotaa pohjasta. Vettä tulee vain kun kone pesee, ei vedenotto/-poisto vaiheissa, ja vettä tulee muutamia desejä pohjan oikesta laidasta. Merkki rosenlew rw701. Vakautettu millintarkasti ja vesijohtoliitännöissä ei vika ole, ideoita mikä konetta riivaa? huoltomies on tulossa perjantaina, ja olis kiva selvittää juttu ennen sitä jos syy on käyttäjässä eikä koneessa.
liikkeen puhelinvaihde kyseli, että onhan kuljetusmuuterit poistettu koneen takaa. Pyykinpesukoneissa sellasia ainakin on, mutta ei tästä mitään muttereita takaa ole otettu pois, enkä kyllä löydä mitään mitä ottaakaan.
kiitoksia avusta etukäteen! :)
Uusi astianpesukone vuotaa!?
entinen tiskaaja
1
1138
Vastaukset 1
- pikku -kalle
ota se pelti pois siitä edestä ovenalta (kiinni 2 ruuvilla) laita kone päälle normaalisti , kato mistä vuotaa...itellä vuoti pesupumpun akselilta , tiiviste rikkoontunut oli...oli sit syövyttänyt akselin koloille josta vesi tuli ulos kun konetta käytti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532