itse käyn harvemmin, ei sitä jaksa siellä joka päivä.
jaksatko hypätä suihkussa enää niin usein kuin nuorempana?
41
160
Vastaukset
Miksi suihkusi on rakennettu korokkeelle?
H.- ei tinkiä..
Vähin 2 kertaa päivä.
- millon mitenkin
Tarpeen mukaan. On se mukava huuhtoa hikinen ihonsa niin tulee raikkaampi olo. Aamulla jaksaa herätä paremmin liikkeelle kun käy viileässä suihkussa.
- Tarpeen mukaan.
Raskaan ja likaisemman työn tekeminen on iän myötä vähentynyt, näin tarve itseni pesemiseen myös.
Pari kertaa viikossa käyn saunassa, silloin lotraan oikein kunnolla ja pesen myös yläpääni.
Saunojen välipäivinä käyn vain iltapesulla, kädet jalat, kainalot ja intiimialueet, ellen ole jostain syystä muuten likaantunut.
Hampaat pesen aamuin illoin.
Iho on aika kuiva, siksi en oikein voi enää päivittäin käydä suihkussa, eikä talvella ole niin tarviskaan kun vaatteet suojaavat ihoa.
Kesällä tulee uitua lähes joka päivä, järvivesi ei kuivata niin kuin vesijohtovesi. - mummun tekele
kyllä alkaa tää vanhemman immeisen iho kuivuun ,ettei uskalla joka päivä kastella,voihan tuota noita kriittisiä paikkoja pestä ilman et koko kroppaa valelee....pari kertaa viikos et saa hiukset pestä samalla,riittää hyvin mulle...hauskaa kesän jatkoo
- Lusiina
Suihkuhyppely vaatii liukuestematon ja suihkujakkaran, kaiteet seiniin riittävän tilavan sisäänmenoaukon. iän mukanaan tuomia ihanuuksia.
Enpä heti huomannutkaan että kyse onkin ala-pää-jutuista.
H.- Lusiina
Hunksi
Suihkussa on paljolti kyse myös alapääjutuista :) - bessie*
Mistäs sinä sen vähän myöhemmin huomasit, Hunksz?
En minä vaan huomaa vieläkään? Taas kerran sinulla on tietoa ja ymmärrystä enemmän kuin minulla. - ei ymmärrystä?
bessie* kirjoitti:
En minä vaan huomaa vieläkään? Taas kerran sinulla on tietoa ja ymmärrystä enemmän kuin minulla.Et taida kuulua hunksin fiksut kerhoon.
bessie* kirjoitti:
En minä vaan huomaa vieläkään? Taas kerran sinulla on tietoa ja ymmärrystä enemmän kuin minulla."bessie*"
Lutunen, olethan tänään huomannut aloitukset kalsareista?
Minä en koskaan petä sinua mistään noista.
Lupaan että halutessasi kohtaat aidon miehen.
Mutta varo armaani, yksi asia johtaa aina johonkin toiseen.
H.
- Pompi pompi
En koskaan hypi suihkussa. Käyn siellä vain puhdistautumassa tai helleaikaan virkistäytymässä.
- pi-ne
Minulla ei ole tapanani hyppiä suihkussa, en ole kenguru.
- tuli mieleen...
Hyppiikös kengurut suihkussa?
- pi-ne
tuli mieleen... kirjoitti:
Hyppiikös kengurut suihkussa?
Kyllä, katsos kun niille tulee vain kylmää vettä, on hypittävä, ettei huurru.
- tuli mieleen...
pi-ne kirjoitti:
Kyllä, katsos kun niille tulee vain kylmää vettä, on hypittävä, ettei huurru.
Oiskohan sitten niin, että aloittajallekin tulee vain kylmä vesi.
- L - L
Aikaisempaa useammin.
6:na aamupäivänä viikossa lähden salille peseytymättä.
Harkkojen jälkeen perusteellinen pesu.
Lauantaisin kylpy.
Aikaisemmin saunoimme kahdesti viikossa joten vastaavasti suihkuttelu oli vähäisempää.
Kahdesti tai useammin päivässä olen suihkutellut tarpeen mukaan.
Usein kuitannut sen osittaisellakin pesulla. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11047599#comment-58275519
Kummallisen kiehtova aihe joku heevetin suihku!- pruiskitsjasuihhh
Paremman puutteessa on puhetta vaikkapa kirveenvarresta.
Mitä tuolla vuoden vanhalla jorinalla on tämän asian kanssa tekemistä?
Pitääkö jokaisen kahlata arkistossa, jos joku onkin ennen sattunut suihkuttelemaan. pruiskitsjasuihhh kirjoitti:
Paremman puutteessa on puhetta vaikkapa kirveenvarresta.
Mitä tuolla vuoden vanhalla jorinalla on tämän asian kanssa tekemistä?
Pitääkö jokaisen kahlata arkistossa, jos joku onkin ennen sattunut suihkuttelemaan.Ei se oo vuoden, siks sen muistikin niin hyvin. Jorinaa kylläkin!
Eikä tarvinnut mennä arkistoon asti edes :D
- åååå00
Nyt näitä palstapoliiseja alkaa olla enemmänkin. Kyllä tänne luulisi sopivan vaikka useampi aloitus samasta aiheesta, onpahan varaa valita :)
- vanhimman oikeudella
Ne, jotka ovat täällä olleet lähes kymmenen vuotta vuorokaudet ympäriinsä, eivät jaksa käsittää, että aina tulee uusia yli kuusikymmenisiä, joille vanhat aiheet eivät vielä ole tuttuja.
Toisaalta taas, jos uusi tulokas lukee jonkun vanhan ketjun ja haluaa laittaa oman osuutensa siihen, niin aletaan paheksumaan sitä, että on nostettu jo valmiiksi keskusteltu ketju ylös.
Mitenhän näitten palstan senioorien kanssa pitäisi toimia, että olisi mieliksi? - sairasta sakkia
vanhimman oikeudella kirjoitti:
Ne, jotka ovat täällä olleet lähes kymmenen vuotta vuorokaudet ympäriinsä, eivät jaksa käsittää, että aina tulee uusia yli kuusikymmenisiä, joille vanhat aiheet eivät vielä ole tuttuja.
Toisaalta taas, jos uusi tulokas lukee jonkun vanhan ketjun ja haluaa laittaa oman osuutensa siihen, niin aletaan paheksumaan sitä, että on nostettu jo valmiiksi keskusteltu ketju ylös.
Mitenhän näitten palstan senioorien kanssa pitäisi toimia, että olisi mieliksi?minä en uso uusien nostelevan vanhoja aloituksia! nostot on sairaiden vanhojen pierujen taka-ajatuksellisia tekosia.................
- ''''''''''''
sairasta sakkia kirjoitti:
minä en uso uusien nostelevan vanhoja aloituksia! nostot on sairaiden vanhojen pierujen taka-ajatuksellisia tekosia.................
Minä taas en usko sinun teoriaasi.
- ne vainoharhat.....
minä en uso uusien nostelevan vanhoja aloituksia! nostot on sairaiden vanhojen pierujen taka-ajatuksellisia tekosia.................
ne vainoharhat......
- bessie*
Vähän toisin sanoin olisin sanonut, JOS olisin mitään noista nostoista viitsinyt sanoa alunperinkään. (En olisi, on niin samantekevää minulle vaikka en oikein ymmärräkään miksi ei yhtä hyvin voisi tehdä uutta).
Nyt kuitenkin viitsin sanoa, että en minäkään usko uusien tulokkaiden nostelevan vanhoja ketjuja ylös. Onhan tässä ensimmäiselläkin sivulla jo aloituksia yllin kyllin, juuri uudelle tulokkaalle, jolle kai luulisi joka aloituksen olevan yhtä kiinnostava, vielä.
Ja seuraavalla sivulla on lisää JA uusia tulee koko ajan.
Samaa mieltä kanssasi olen asiasta, mutta en siis noilla sanoilla, "sairasta sakkia". - Usein tahattomasti
bessie* kirjoitti:
Vähän toisin sanoin olisin sanonut, JOS olisin mitään noista nostoista viitsinyt sanoa alunperinkään. (En olisi, on niin samantekevää minulle vaikka en oikein ymmärräkään miksi ei yhtä hyvin voisi tehdä uutta).
Nyt kuitenkin viitsin sanoa, että en minäkään usko uusien tulokkaiden nostelevan vanhoja ketjuja ylös. Onhan tässä ensimmäiselläkin sivulla jo aloituksia yllin kyllin, juuri uudelle tulokkaalle, jolle kai luulisi joka aloituksen olevan yhtä kiinnostava, vielä.
Ja seuraavalla sivulla on lisää JA uusia tulee koko ajan.
Samaa mieltä kanssasi olen asiasta, mutta en siis noilla sanoilla, "sairasta sakkia".Minä uskon ihmisten haeskelevan itseään kiinnostavia kirjoituksia hakutoiminnon avulla. Ketjuja lukiessaan he sitten saattavat vastata johonkin, ilman edes ajattelematta että ketju on vanha ja nousee vastauksen jälkeen etusivulle.
- bessie*
Usein tahattomasti kirjoitti:
Minä uskon ihmisten haeskelevan itseään kiinnostavia kirjoituksia hakutoiminnon avulla. Ketjuja lukiessaan he sitten saattavat vastata johonkin, ilman edes ajattelematta että ketju on vanha ja nousee vastauksen jälkeen etusivulle.
Joo, voihan se varmaan joskus noinkin käydä, mutta on minun silti vähän vaikea uskoa että uusi palstalle tuleva lähtisi vuosia vanhoja ketjuja edes lueskelemaan, saati niihin vahingossa ja ajattelematta vastaamaan.
Useimmat meistä taitavat ainakin vähän ajatella. - Usein tahattomasti
bessie* kirjoitti:
Joo, voihan se varmaan joskus noinkin käydä, mutta on minun silti vähän vaikea uskoa että uusi palstalle tuleva lähtisi vuosia vanhoja ketjuja edes lueskelemaan, saati niihin vahingossa ja ajattelematta vastaamaan.
Useimmat meistä taitavat ainakin vähän ajatella.En tarkoittanut mitään uusia palstalaisia, vaan ihmisiä jotka hakevat hakusanoilla eikä heitä edes kiinnosta millä palstalla tai millä foorumilla asiasta on keskusteltu.
Itse hain tänään "elastinen kitti" hakusanalla ja eksyin monellekin vieraalle sivustolle. - aika uusi tulokas
'''''''''''' kirjoitti:
Minä taas en usko sinun teoriaasi.
En minäkään, sillä kerran nostin vahingossa ja sain läjän paskaa niskaani.
Käyn suhkussa tarpeen mukaan. Jos on hiki käyn virkistymässä. Muuten noin kolmesti viikossa, iltapesu joka ilta.
En muista että suihkuttelusta olisi kirjoitettu aikoihin...- Hyi helevata!
Nukkumaan en mene ilman puhdistavaa suihkua, koskaan.
Ihanan rentouttavaa käydä suihkussa ja sujauttaa yöpuku päälle. Eihän unikaan tulisi likaisena:/
Ja lakanat ois liasta koppuraiset jos sinne hikisenä ja hiekkaisena kömpisi. Meneekö joku oikeasti peseytymättä sänkyyn?- eikä likanen
Mutta jos ei ookaan hiekkanen ja hikinen?
- puhdas koti
eikä likanen kirjoitti:
Ainakaan minä en hiekkaannu ja likaannu kotonani, täällä on aivan siistiä ja puhdasta, hikikään ei ole koskaan vaan melkein aina vilu huonon verenkierron vuoksi. Joskus on päiviä jolloin en jaksa ottaa sataa askelta enempää, en koe silloin syyllisyyttä jos en mene suihkuun, uni tulee ilman suihkuakin. Minulla on aina puhtaat lakanat, vaihdan ne joka lauantai.
- ......
Tietysti peseydyn jos olen likainen. Miten jos olet vaikkapa erämaavaelluksella. Missä sotket itsesi niin pahoin?
- ......
Misssä ihmeessä saat itsesi hiekkaiseksi paitsi uimarannalla? Kummallista, minulla on lakanat aina puhtaat vaikka en käy joka ilta suihkussa. Vaihdan ne välillä ;)
- Flegmaatikko
eikä likanen kirjoitti:
@eikä likanen
Jos istuu ja makaa 24/7 niin ei kai siinä hiki tule eikä hiekka tartu:/ - eikä likanen
Flegmaatikko kirjoitti:
@eikä likanen
Jos istuu ja makaa 24/7 niin ei kai siinä hiki tule eikä hiekka tartu:/Niin JOS. Jos tätillä ois munat, niin täti oiski setä.
Käyn täyttä aikaa töissä vielä toistaiseksi ja suihkussa töistä lähtiessäni. Kotimatkalla en käy hiekkalaatikolla leikkimässä ja likaamassa itseäni.
- kuin pesässä
joskus uni tulee, kun ei ole liian raikas vuode :)
- -ei hypitytä-
Peseydyn tarpeen mukaan.
- reppuriika
Tässä iässä ei iho kestä jatkuvaa suihkuttelua. Varmaan vaikuttaa myös rasvojen vaihto kerma- ja eläinrasvoista kasvisperäisiin juokseviin rasvoihin kolesteroli- ja aivoinfarktivaarojen välttämiseksi. Ei myös hikoile niin paljon kuin nuorena ja aineevaihdunta lienee maltillisempaa.
Kun ruokavalio muuttui neljä vuotta sitten ratikaalisti niin iho alkoi kuivumaan ja mikä lie ikääntymisen osuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739