Hei,
minulla on seurattu marraskuusta lähtien kohollaan olevaa afos arvoa, jonka on todettu olevan luustoperäinen. Minulla ei ole (ainakaan vielä) syöpää, mutta pelko nyt kova, kun n. kuukauden ajan polvi kipuillut kummallisesti ja luin jostain, että afoksen nousu liittyy usein luustometastaaseihin. Afos on ollut 102 jo v.2009 eli normaalin ylärajoilla ja marraskuussa oli 125 ja maaliskuussa 149. Seuraava kontrolli olisi syyskuussa, mutta haluan polven tutkittavan nopeammin ja afoksenkin katsottavan samalla. Olen 35-v. nainen. Lääkärit ovat olleet aika huolettomia asian kanssa tähän asti, mutta itseä pelottaa.. Onko muilla kokemuksia tuosta afos-arvon noususta? Kuulostaako tyypilliseltä nousuvauhdilta esim. luustometastaasien kohdalla?
afos koholla
tulikukka
1
2565
Vastaukset
- -sormustin-
Onko tehty luuston gammakuvausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759