Mitä löytyy seuraavien kohde osoitteiden takaa ??
1. 192.88.99.1
2.131.107.33.60
Löytyvät kotikoneeni palomuuri logista..
Kiitos jos joku osaava voisi vastata..
Kohdeosoite??
3
643
Vastaukset
- täältä
Klikkaa linkkiä ja kirjoita IP-numero ja klikkaa Search niin näet mitä tietoja Ip-numeron perusteella saa selville.
http://www.ripe.net/ripencc/pub-services/db/whois/whois.html
Ei sen palomuurisi ilmoituksia kannata kyttäillä, suurin osa niistä ilmoituksista on vain pelkkää taustahälyä, eikä mitään todellisia tunkeutumis yrityksiä, aivan kaikillehan niitä hälyjä sinne palomuuriin tulee joskus jopa satoja päivittäin.
Anna palomuurisi hoitaa hommansa rauhassa niitä halyjä kyttäilemättä, kyllä palomuurisi pitää varmasti huolen jottei tunkeilijat pääse koneellesi.- Late
Viestisi pitää pitkälti paikkansa mutta mielenkiinto herää heti jos palomuuria koputtaa Microsoftin kone.
RIPE ei sano noista osoitteista mitään järkevää mutta dig kylläkin tuosta 131:stä
; DiG 9.2.3 -x 131.107.33.60
;
;; AUTHORITY SECTION:
33.107.131.in-addr.arpa. 2835 IN SOA dns.cp.msft.net. msnhst.microsoft.com. 2002052815 7200 900 7200000 3600
- Ripa 200
Kiitokset vastanneille, en ole pahemmin huolestunut vaikka mielenkiinnon vuoksi kyselinkin . Minulla on koneelle asennettuna Visual Route jolla voisi seurailla mistä päin mailmaa sitä ( tausta hälyä ym koneelleni tulee) Valitettavasti en vielä hallitse ko ohjelmaa, mutta ehkä jatkossa?
Hyviä jatkoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658