Iso koivu piti pistää maan tasalle kun juhannusvieraat halusivat kylpeä vastojen kanssa. Vastoja tuli mutta nyt on ruman näkönen kanto ja keskellä pihaa. Mikähän lienee jouhevin konsti saada torso pois? Naapuri sanoi että sytytä nuotio kannon päälle että sillä lähtee! Toimiiko?
Ison kannon poisto tee se itse menetelmällä?
10
4644
Vastaukset
- Aina ongelmissa
"Minna" ("Heidi") se jaksaa... joko sait pyörän ketjun lyhennettyä?
- koivu2
Lähtee varmasti jos jaksat parikaan viikkoa polttaa nuotiota kannon päällä yhtä mittaa.
- Tauno Takalisto
Eihän se märkä kanto pala mitenkään! Kaivinkoneella se lähtee, parissa minuutissa. Jää tosin melkoinen ruoppi tilalle.
- Isäpuolelta pojallen
Maalaat sen kannon hyvällä kotimaisella ulkomaalilla. Lahoaa 1/2 vuodessa niin että voit sandaalilla potkia rääppeet jätesäkkiin.
- rämä roope
Noin kilo tynyä niin ei kannosta ole tieotoakaan.
- kantojyrsin4
Tilaat kantojyrsimen, siisti homma eikä jää kuoppaa. Ei maksa paljon, yrittäjiä ainakin neljä Kajaanissa. Jos otat kaivurilla joudut viemään kannon, hankkimaan täyttömaita, mullan, siemenet ja korjaamaan koneen jäljet.
- kuokka,kirves,kanki
odotamme suurella jännityksellä milloion tällä palstalla julkaistaan Kajaanin heikoiten menestyvän jyrsijän (viestiketjun aloittaja) mainosbuffi. pitkään malttanut pantata mutta juhannuksesta palautuminen ottanee suunniteltua enemmän aikaa.
- Vastantekijä
Tomerana olen touhunnut kannon kimpussa ja työvälineet on ollut Fiskarsin kirves ja homelite moottorisaha (tuliko kaipaamaasi mainosta)? Kova on ollut homma mutta työ tekijäänsä kiittää. Seuraavaksi poraan pitkällä poran terällä loppu kantoon reikiä jotka täytän merisuolalla ja tulppaan lopuksi reiät koivun oksalla. Vuoden päästä informoin toimiiko...
- Tollo Peloton
Vastantekijä kirjoitti:
Tomerana olen touhunnut kannon kimpussa ja työvälineet on ollut Fiskarsin kirves ja homelite moottorisaha (tuliko kaipaamaasi mainosta)? Kova on ollut homma mutta työ tekijäänsä kiittää. Seuraavaksi poraan pitkällä poran terällä loppu kantoon reikiä jotka täytän merisuolalla ja tulppaan lopuksi reiät koivun oksalla. Vuoden päästä informoin toimiiko...
Kannattaa merisuolan sijaan laskea väkevät krapulakuset niihin reikiin.
Itse olen vuosia kuseskellut suoraan kantojen päälle ja aikas äkkiä nuo ovat pehmeäksi menneet.
- Tyhymä
Eikö se suola paremminkin säilö sitä kantoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861610
- 761251
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1751160Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!54925Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47888
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38878Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9813- 46812
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789