Hei, tietäiskö joku miten elementit pitäis huomioida parin valinnassa?
Mikä on paras puu-puulle elämän onnistumisen kannalta?
Elementtien sopivuus
4
2741
Vastaukset
- Tulisika
Maa ja Vesi.
- puulle
Kiinalaisessa horoskoopissa maata ei voida suositella puulle. Puulle sopivat ovat vesi ja tuli.
- eiriitäelementti
Ei riitä pelkkä elementti. On otettava huomioon eläinmerkki, nousevakin mielellään, lisäksi kuukausiluonne (länsimaalainen) ja sen nouseva merkki.
- Anonyymi
Jotenkin vain tuntuu, että ihmiset on kuin lapset, jotka haluaa päästä helpolla. Yks merkki, siinä kaikki, sitten ihmetellään kun ei synkkaa.
Ihmisten pitäisi ajatella luonteita ja luonnetuntemusta kuin itsepuolustuksen vyötasoja. Mitä matalamman vyöarvon vyö, sitä vaarallisempi on henkilö, koska hänen toimensa ja itsetuntemuksensa on haparoivaa, ja teot eivät ole kunnolla tunnettuja ja hallittuja, ja voivat aiheuttaa onnettomuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736