all inclusive hotellit egyptissä! suosituksia kehiin!

matkalla5

Eli tarkoitus olisi talvella lähteä all inclusive lomalle. mielipiteitä ja tietoja all inclusive hotelleista kaivattaisiin. tarkempaa kohdetta emme ole päättäneet, kuhan on egyptissä. toiveena olisi siis että ruoat olisivat hyviä, jotain aktiviteettejä ehkäpä, sekä että jokin keskusta löytyisi kohtuu matkan päästä (miel.max. 10km). olemme aikuinen pariskunta ja matkustamme kahdestaan, mutta siedämme myös hyvin "lapsihotelleja"

11

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uudestaan syksyllä

      Hei. Olimme tammikuussa 2012 Egyptissä el gounassa mövenpik resort and spa hotellissa. Huoneet olivat mahtavat ja puitteet erinomaiset varsinkin lapsiperheille. Ruoka oli kuin taivaasta illallisellakin sai valita monista kymmenistä eri ruoka lajeista. Suosittelen paikkaa vailla hieman kalliimpi kuin muut hotellit sielä päin. Vesi aktiiviteetteja paljon niinkuin golfia, tennistä, veneilyä ja muuta urheilua.

    • mövenpickhurghada

      Omakohtaista kokemusta ei vielä ole, mutta itse varattiin kanssa talveksi Hurghadasta tuo Mövenpick Resort. Moni on kuulemma kehunut paikkaa ja AI-pakettiin kuuluu aika paljon kaikkea, esim. kerran viikossa hotellilla pidettävä sukellustunti, mahdollisuus päästä kokeilemaan kamelilla ratsastusta ja purjelautailua. Tulevat myös hakemaan lentokentältä mikäli ilmoitat lentosi saapumisajan heille etukäteen (pientä maksua vastaan kai).
      Itse varattiin booking.com sivuston kautta tuo hotelli, myös tjäreborg tarjoaa pakettimatkaa kyseiseen hotelliin (hinta kyllä melkein tuplasti tuon booking.com hinnan).

      http://www.tjareborg.fi/egypti/hurghada/continental-resort-hurghada

      Ja jos otat hotellille yhteyttä suoraan ja pyydät tarjousta sähköpostitse, maksu onnistuu myös käteisellä paikanpäällä, jos ei satu omistamaan luottokorttia.

      • mövenpick

        Piti muuten vielä tarkentaa, että tämä oli siis eri Mövenpick, kun tuo aiemman kirjoittajan mainitsema.


      • reiska299

        tuulipuku typerykset asuu turistikylissä välttää oikeaa egyptiä ja vielä tyhmänä ottavat kuljetuksen hotellilta EI HELVETTI, maksaa 5x enemmän kuin esim taksi.


    • Hotelli suosituksia

      Suosittelen Hurghadasta joko Siva Grand bech, Sinbad Aqua parkia tai Jungle Aqua Parkia. Tai El Gounasta Rihanna In -hotellia. Kaikissa on all inclusive, mutta ehkä paras kaikista on Jungle Aqua Park, koska siellä on 6 ravintolaa jotka ovat lähekkäin, sekä 8 baaria. Plussana Jungle Aqpua Parkkin on isot bungalow tyyppiset huoneet.

    • vielä uudelleen
    • egyptitär81

      Me olimme huhtikuun alussa Hurghadassa ja hotellimme oli Mamlouk Palace Resort ja oli todella hyvä hotelli. Allastilaa paljon, vaikka auringonottotuolit täytyy varata aamulla aikaisin, jos niihin haluaa päästä. Huone oli siisti ja palvelu parani, kun antoi muutaman kymmenen senttiä tippiä :)
      Ainoa miinus oli, että vaikka meitä oli kolme niin huoneessa ei aluksi ollut kuin kaksi peittoa eikä kaikille ollut pyyhkeitä joka päivä :D Mutta pärjäsimme hyvin!

    • Itse sinne kohta !

      Hei
      Hyvä valinta on myös Hotelli Mercure Finnmatkojen tarjonnasta. Matkaa Hurghadan keskustaan on n. 3-4 km. Upeat tilavat huoneet ja ruokatarjonta aivan mahtava.
      Hotellialaueella kauppojakin, mutta keskustaan tosi lyhyt matka millä hyväänsä kulkuneuvolla. Hotelli asettuu uuden Hurghadan puolelle.
      Jos sattuisi tarvitsemaan lääkäri, niin sekin löytyy hotellialueelta.

      Useita ravintoloita ja kahvila ja aina voi syödä ja juoda jotain jos niin haluaa.
      Loistavat aurinkotuolit ja uimaranta josta voi suoraan lähteä snorklaamaan.

      Myöskään lentokentälle ei ole kuin 15 min matka, joten ei tarvitse bussissa istua pitkiä siirtymiä.

      Itse sen kokeneena aikuisena parina suosittelen. !


      Aurinkomatkoilta löytyy suht läheltä Hotelli Hurghada Hilton ja Grand Placa - ne ovat kävelykatu Bulevardin päässä rauhallisella uudella alueella vieläkin lähenpänä keskustaa. Niitäkin suosittelemme. Läheltä löytyy myöskin suomalais-egyptiläinen kauppa ja matkatoimisto retkiä ym. infoa ja kuljetuspalvelua varten- Loisto löyty ( tunnistimme Suomen lipusta)

      Suosittelemme näitäkin hotelleja.

      Mukavaa matkaa ja takuuvarmaa aurinkoa-

    • Uutisten aikaan

      Pieni vallankumous menossa ja sinne on taas ängettävä, että UM sitten roudaa taas tietämättömät pois. Jokin muu kohde lienee suositeltavampi, eikös?

      • Pyhä sota allahu akbar

        Niin rodaa ja me tyhmät veronmaksajat maksamme olen itse päättänyt jo aikoja sitten etten ikinä matkusta yhteenkään muslimimaahan . Miettikää nyt jos maata johtaa muslimi vejeskunta sehän kuulostaa jo samalta kun suomea johtais helvetin enkelit !


      • Täysimittainen jihad
        Pyhä sota allahu akbar kirjoitti:

        Niin rodaa ja me tyhmät veronmaksajat maksamme olen itse päättänyt jo aikoja sitten etten ikinä matkusta yhteenkään muslimimaahan . Miettikää nyt jos maata johtaa muslimi vejeskunta sehän kuulostaa jo samalta kun suomea johtais helvetin enkelit !

        No niin just klo5 ilmesty iltalehden sivuille ettei jemenin tapausta enää selvitetä eli veron maksajien yli viisisataatuhatta taas kun kankkulan kaivoon ja eillen uutsissa pelättiin että on mahdollista että vallankaappaus saattaa synnytää uuden taleban järjestön . Onko ihmiset aikuisten oikeesti niin tyhmiä etteivät tajua minkälainen uskonto islam oikein on kun se luo jatkuvasti jos jonkin näköisiä terroristi järjestöjä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe