Moi! oon 17-vuotias tyttö ja painan 180kg.. joo tiedän ei oo normaalia, kaikki lääkäritkin ihmettelee sitä, ja oon lihonut n. 3 kuukautisesta asti hurjaa vauhtia vaikka syön aivan normalisti, enkä edes kovin paljon herkkuja. useiden lääkäreiden kanssa ollaan suunniteltu lihavusleikkausta, joka tuleekin toteutumaan, kunhan vain ensin laihdun n. 20kg. yhteensä olen laihtunut jo 10kg mutta tuo 20kg on vielä jäljellä.
suurin huolenaiheeni tällä hetkellä on kuitenkin n. 6 kuukauden päästä alkava autokoulu. Pelkään sitä, etten mahdu penkin ja ratin väliin. tietysti mahdun sitten kun penkkiä siirtää taaksepäin, mutta koska olen vain 163cm pitkä, niin silloin tuskin ylettyisin polkimille.. ja joojoo tiedän, laihduta niin mahdut, ja laihdutankin
koko ajan mutta aika ei taida ihan riittää niin isolle pudotukselle kuin tarvitsisin..
lihavan autokoulu
8
293
Vastaukset
- Fagotti71936
älä mee rannalle makkoileen muuten tulee Greenpeace ja työntää sut takaisin mereen!
- 11001993939
Hahaha!:D
- fsefseced
" vaikka syön aivan normalisti, enkä edes kovin paljon herkkuja "
Eivät ne kilot tyhjästä tule, ja koska lääkärin hoidossa olet, on mahdolliset kilpirauhasen vajaatoiminnot sun muut jo otettu huomioon, toisinsanoen, yrität vain valehdella itsellesi Jos oikeasti haluat laihtua, niin myönnä asioiden todellinen laita.
Mitä autokouluun tulee, niin mikäli et mahdu, niin et mahdu. Jotkut autot toki ovat tilavampia kuin toiset, ja eri autoissa on erilaiset säädöt ratille etc. Mutta mitään poppaskonsteja ei ole. Joten kuten itsekkin hyvin tiedät, ainoa varma keino on laihduttaminen ja kuudessa kuukaudessa kerkeät saamaan jo hyvän määrän kiloja pois, mikäli lopetat tekosyiden keksimisen ja alat tehdä asialle jotain. Tuolla kilomäärällä kaksikiloa viikossa olisi täysin realistinen tavoite, jopa helppo.- isoiita3
miten mullaon ajolupa ja painoin autokoulussa 140kg-160 kg välissä ...
KYLLÄ ALOTTAJA AUTOON MAHTUU
- valkonen kolmio
No oletko kokeillut missään autossa istumusta penkin ja ratin välissä? Minä olisin huolestunut siitä että meneekö se turvavyö kiinni.
- iso erkki
Moi,
Mä olen 185cm pitkä ja 200kg mies.
Ajan autolla ihan normaalisti ja turvavyön pituus riittää.
Monissa autoissa rattia voi säätää sekä korkeus- että syvyyssyynnassa.
Eli kun säädät ratin lähelle kojelautaa niin tuskin tulee ongelmia.
Rohkeasti yhteys autokouluun, kerrot suoraan tilanteesi ja käyt koe istumassa.- `???
ja sä erkki mahdut hyvin autoon kun autoon???
- anakonda851
Paha sanoa mutta kokeile jonkun kaverisi tai vanhempiesi autossa miten sujuu?Vastaathan takaisin miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855