250 "olematonta" lasta kanistereissa....

biojätettä..

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288486005939.html?pos=ok-nln

Maastossa lojui 250 "olematonta" lasta. Monissa oli vielä kiinnitettynä merkinnät äidin henkilöllisyydestä.

Yhteiskunnan olemuksen näkee siitä, kuinka se kohtelee suojattomimpia jäseniään

19

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasten joukkotuho

      Suomessa mukavuusaborteissa surmattujen lasten ruumiit hävitetään tehokkaammin.

    • Luettu

      Löysin nämä kaikki artikkelin kommenteista:

      K1:

      12-viikkoinen sikiö/alkio on noin viisisenttinen otus, jota ei erota muiden nisäkkäiden sikiöistä. Se ei voi mitenkään säilyä 10 vuotta tai edes päiviä jossain kanisterissa, jos ei kanisterissa ole spriitä tai formaldehydia, eikä silti olisi tunnistettavissa ihmisen sikiöksi. Ja miksi ihmeessä sairaala kiinnittäisi tällaisiin jotain lappuja?
      Tämä on tasan varma uutisankka ja todennäköisesti jonkin venäläisen abortinvastaisen hihhuliporukan keksimä juttu.

      K2

      Epäilen suuresti tuon uutisen paikkansapitävyyttä.
      Abortti tehdään useimmiten kyretillä kaapimalla kohdun sisäpinta ja sisältö poistetaan imulaitteella. Ulos tuleva tavara on enemmänkin sosetta. Lääkkeellinen abortti tehdään yleensä niin varhain että vuodon mukana tuleva alkio on tuskin havaittavissa.

      K3

      Nämä abortista jeesustelevat ovat yleensä kiinnostuneita sikiöstä täsmälleen syntymään asti. Sen jälkeen yksinhuoltajat, teiniäidit, mielenterveysongelmaiset ynnä muut saavat olla ihan omillaan.
      -- George Carlin

    • niin??

      "Löysin nämä kaikki artikkelin kommenteista:"

      ja sinä haluat uskoo sitten jotain kenen lie kommentteja (mutuja)??

      Mutta niin tyypillistähän toi on,... kun jotain näin ikävää ja karmeaa paljastuu niin suosijasakilla menee ne kiistolappuset simmuille, mitään ei tapahtunu eikä sellasta ollu olemassakaan, joten kaikki on taas niiiiin hyvin! :)

      (vastaus K2:een)

      Missäs pimennossa tämä sairaanhoitaja on elänyt. Useimmiten toki noin kuin sanot, mutta on näitä tapauksia jossa yli 20-viikkoinen abortoitu (pakkosynnytetty) "solumöykky" onkin ruvennut itkemään. Ja laki kieltää auttamasta, odotellaan vain että kuolema korjaa. Sitä minä vain, etten epäile vähääkään uutisen todenmukaisuutta.

    • PolttouunitSavuavat

      Venäläistä "jäte"huoltoa...

      "Sivistyneessä" Suomessa mukavuusabortoituja lapsia ei kaadeta ojaan vaan heidät sekoitetaan sairaalajätteen joukkoon ja poltetaan jätteenä.

      • Artikkelin mukaan oli kyse abortoiduista sikiöistä, ei lapsista. Lukiko lapuissa myös tieto abortin indikaatoista, kun jo "tiesit" että kyse on mukavuuden takia tehdyistä aborteista?

        Kun luet ja linkität näitä juttuja tänne, etkö yhtään kyseenalaista sitä omaa ristiriitaasi, että vastustat aborttien lisäksi ehkäisyä, joka olisi nämäkin abortit estänyt, ja sikiöiden sijaan vain sperma olisi mennyt hukkaan ja hedelmöittämätön munasolu olisi tullut kuukautisten mukana pois? Miten näet asioiden väliset syy- ja seuraussuhteet?

        Saisiko tähän jonkun vastauksen, ihan ilman halventavaa nimittelyä?


      • MukavuudenKasauma
        tieteilijä kirjoitti:

        Artikkelin mukaan oli kyse abortoiduista sikiöistä, ei lapsista. Lukiko lapuissa myös tieto abortin indikaatoista, kun jo "tiesit" että kyse on mukavuuden takia tehdyistä aborteista?

        Kun luet ja linkität näitä juttuja tänne, etkö yhtään kyseenalaista sitä omaa ristiriitaasi, että vastustat aborttien lisäksi ehkäisyä, joka olisi nämäkin abortit estänyt, ja sikiöiden sijaan vain sperma olisi mennyt hukkaan ja hedelmöittämätön munasolu olisi tullut kuukautisten mukana pois? Miten näet asioiden väliset syy- ja seuraussuhteet?

        Saisiko tähän jonkun vastauksen, ihan ilman halventavaa nimittelyä?

        Se, että aborttiasiamehet nimittävät lasta "sikiöksi" ei muuta lapsen olemusta miksikään muuksi. Jopa aborttilaki puhuu lapsesta (ei aborttiväen tapaan sikiöstä, ei raskausmateriaalista, ei solumöykystä, ei suolenpätkästä, ei rotasta tms.).

        Toinen tyypillinen aborttiasiamisten piirre on yrittää vääntää lasta ja hänen surmaamistaan koskeva dokumentointi sivuraiteille, kuvittelujen ja ajatusharhailujen alueelle. Näyttää 250 lapsen ruumiskasa hieman nieleksittävän norsunnahkaista aborttiasiamiestä.


      • Niin kysyin sinulta ihan asiallisen kysymyksen, että eikä sinusta ehkäisy juuri estä abortteja?

        Et osaa keskustella asiallisesti, vaikka paheksut muilta juuri nimittelemistä?

        "ei kotia näy...
        21.10.2009 12:49
        -2
        Sulje
        Niin pitkä on matka
        Aborttiväki jää jo parissa kierroksessa sanattomaksi ja alkaa heitellä henkilökohtaisia herjoja, kun mitään muuta ei ole enää kassin pohjalla. Jos herjailu nyt oloa helpotti, niin vetäkää hekeä rauhoittuaksenne ja ottakaapas sitten lusikka kauniiseen käteen."

        Helpottiko?


      • SaavutustenNäyttely
        tieteilijä kirjoitti:

        Niin kysyin sinulta ihan asiallisen kysymyksen, että eikä sinusta ehkäisy juuri estä abortteja?

        Et osaa keskustella asiallisesti, vaikka paheksut muilta juuri nimittelemistä?

        "ei kotia näy...
        21.10.2009 12:49
        -2
        Sulje
        Niin pitkä on matka
        Aborttiväki jää jo parissa kierroksessa sanattomaksi ja alkaa heitellä henkilökohtaisia herjoja, kun mitään muuta ei ole enää kassin pohjalla. Jos herjailu nyt oloa helpotti, niin vetäkää hekeä rauhoittuaksenne ja ottakaapas sitten lusikka kauniiseen käteen."

        Helpottiko?

        Joko olet lakannut lyömästä puolisoasi? Vastaa... jne. yms.

        Katsos, tässä ei ole kyse minusta ja (keskity...) ei edes sinusta...

        Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville.

        Jos tunnet syyllisyyttä puheillasi kuolemaan huokuteltujen lasten puolesta, niin se on terve merkki. Ymmäärrän, että on vaikeaa katsoa tekojensa kuvajaisia kun ne ovat laadultaan tämän kaltaisia.


      • Asiat.asiana
        SaavutustenNäyttely kirjoitti:

        Joko olet lakannut lyömästä puolisoasi? Vastaa... jne. yms.

        Katsos, tässä ei ole kyse minusta ja (keskity...) ei edes sinusta...

        Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville.

        Jos tunnet syyllisyyttä puheillasi kuolemaan huokuteltujen lasten puolesta, niin se on terve merkki. Ymmäärrän, että on vaikeaa katsoa tekojensa kuvajaisia kun ne ovat laadultaan tämän kaltaisia.

        Mikset ole protestoimassa tuosta avausjutusta Venäjällä? Ei kai täällä Suomessa voida olla Venäjän ongelmista vastuussa?

        Vai oletko sinäkin vastuussa siitä, mitä abortteja vastustavat ihmiset tekevät esim. USA:ssa?


      • SaavutustenNäyttely kirjoitti:

        Joko olet lakannut lyömästä puolisoasi? Vastaa... jne. yms.

        Katsos, tässä ei ole kyse minusta ja (keskity...) ei edes sinusta...

        Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville.

        Jos tunnet syyllisyyttä puheillasi kuolemaan huokuteltujen lasten puolesta, niin se on terve merkki. Ymmäärrän, että on vaikeaa katsoa tekojensa kuvajaisia kun ne ovat laadultaan tämän kaltaisia.

        Ei kun minä kysyin, että näetkö mitä yhteyttä ehkäisyn käyttämisellä on ei-toivottuihin raskauksiin ja abortteihin?

        Siihen on kaksi vastausvaihtoehtoa

        1. En
        2. Kyllä

        Kummasti sinäkin jollain ihme tavalla löydät palstan aborttioikeuden puolustajista syyllisen sekä Intian että Venäjän ongelmiin. Molemmat kun olisi ratkaistavissa helposti ehkäisyvalistusta, ehkäisyn saatavuutta ja naisen asemaa parantamalla, mutta sinähän useissa kannanotoissasi, aloitteissasi ja facessa vastustat sekä feminismiä, että naisten vapaata seksiä ja olet oikein ehkäisykieltoaloitteitakin väsännyt.


      • TeotNäkösällä
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Mikset ole protestoimassa tuosta avausjutusta Venäjällä? Ei kai täällä Suomessa voida olla Venäjän ongelmista vastuussa?

        Vai oletko sinäkin vastuussa siitä, mitä abortteja vastustavat ihmiset tekevät esim. USA:ssa?

        Lapsen tappaminen mukavuusabortissa on täsmälleen sama ongelma niin Venäjällä kuin Suomessa. Venäläinen jätehuolto vain jättää suomalaisen ja venäläisen surmatun lapsen identtisen kohtalon yleisesti nähtäville.

        Suomessa mukavuusabortoitujen lasten ruumiskasa on miltei 10 000 vainajan korkuinen.


      • Hohhhoijjaa
        tieteilijä kirjoitti:

        Ei kun minä kysyin, että näetkö mitä yhteyttä ehkäisyn käyttämisellä on ei-toivottuihin raskauksiin ja abortteihin?

        Siihen on kaksi vastausvaihtoehtoa

        1. En
        2. Kyllä

        Kummasti sinäkin jollain ihme tavalla löydät palstan aborttioikeuden puolustajista syyllisen sekä Intian että Venäjän ongelmiin. Molemmat kun olisi ratkaistavissa helposti ehkäisyvalistusta, ehkäisyn saatavuutta ja naisen asemaa parantamalla, mutta sinähän useissa kannanotoissasi, aloitteissasi ja facessa vastustat sekä feminismiä, että naisten vapaata seksiä ja olet oikein ehkäisykieltoaloitteitakin väsännyt.

        Aborttiasiamies ryhtyy jossittelemaan lasten ruumiskasan äärellä. Argumentointi on "tasolla", jos lapsia ei olisi ollut olemassa ei tätä ruumiskasaakaan olisi olemassa. Mitä sitten? Poistuuko ruumiskaasa jossittelemalla tai mielipiteillä. Koeta toki...

        Yritä edes hieman skarpata....


      • SaavutustenNäyttely kirjoitti:

        Joko olet lakannut lyömästä puolisoasi? Vastaa... jne. yms.

        Katsos, tässä ei ole kyse minusta ja (keskity...) ei edes sinusta...

        Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville.

        Jos tunnet syyllisyyttä puheillasi kuolemaan huokuteltujen lasten puolesta, niin se on terve merkki. Ymmäärrän, että on vaikeaa katsoa tekojensa kuvajaisia kun ne ovat laadultaan tämän kaltaisia.

        "Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville. "

        Kyse on ihan sikiöistä, joiden kehitys olisi voinut jäädä alkamatta kunnollisella ehkäisyllä. Nämä sikiöt olisivat ihan ehkäisyn ansiosta spermana ja munasoluina, eikä kenenkään olisi tarvinnut kuskata niitä metsään.

        Sinun ja muiden abortinvastustajien pitäisi kampanjoida kondomin ja varsinkin itsetyydytyksen puolesta ja sen puolesta, että nuoret varsinkin harrastaisivat vaginaalisen penetraation sijaan muita seksimuotoja. Sen sijaan pähkäilet facessa, joutuuko masturboinnista mahdollisesti pitkäksi aikaa helvettiin ja kuin suuri synti se oikeasti on. Voin kertoa sinulle, ettei se ole synti, koska Raamatussa ei sitä kielletä missään kohtaa. Se Oonanin tarina (1 Moos.38:6-10) on käsitetty väärin: Kyse on synnistä, kun hän ei suostunut sukunsa velvoitteisiin ja panemaan veljensä leskeä. Ja tämä on sitä vanhaa liittoa, joka ei kristityllä päde muutenkaan.

        Se ei ole rikos, koska uhria ei ole. Ja se on terveellistäkin. Se vähentää miehillä eturauhassyövän riskiäkin. Verenkierto paranee, stressi vähenee, rentoutuu jne. Että siitä vaan katselemaan kivoja pätkiä netistä. :)


      • SaaramiehetÄänessä
        tieteilijä kirjoitti:

        "Kyse on lapsista, jotka on murhattu mukavuusabortissa ja jätehuollon ja muun korruption vuoksi kipattu luontoon ihmisten nähtäville. "

        Kyse on ihan sikiöistä, joiden kehitys olisi voinut jäädä alkamatta kunnollisella ehkäisyllä. Nämä sikiöt olisivat ihan ehkäisyn ansiosta spermana ja munasoluina, eikä kenenkään olisi tarvinnut kuskata niitä metsään.

        Sinun ja muiden abortinvastustajien pitäisi kampanjoida kondomin ja varsinkin itsetyydytyksen puolesta ja sen puolesta, että nuoret varsinkin harrastaisivat vaginaalisen penetraation sijaan muita seksimuotoja. Sen sijaan pähkäilet facessa, joutuuko masturboinnista mahdollisesti pitkäksi aikaa helvettiin ja kuin suuri synti se oikeasti on. Voin kertoa sinulle, ettei se ole synti, koska Raamatussa ei sitä kielletä missään kohtaa. Se Oonanin tarina (1 Moos.38:6-10) on käsitetty väärin: Kyse on synnistä, kun hän ei suostunut sukunsa velvoitteisiin ja panemaan veljensä leskeä. Ja tämä on sitä vanhaa liittoa, joka ei kristityllä päde muutenkaan.

        Se ei ole rikos, koska uhria ei ole. Ja se on terveellistäkin. Se vähentää miehillä eturauhassyövän riskiäkin. Verenkierto paranee, stressi vähenee, rentoutuu jne. Että siitä vaan katselemaan kivoja pätkiä netistä. :)

        Kun aborttiasiamies on "antanut kaikkensa" "tieteen" alueella, hän siirtyy seksiterapialla terästettyihin jumaluusoppeihin. No niin, toisaalta tämäkin on ymmärrettävää, sillä aborttiuskonto koostuu samasta fuulasta kuin muutkin harhaopit.

        Aborttiuskon papit ja saarnamiehet ovat lopulta enemmän huvittavia kuin rasittavia.


      • "Kun aborttiasiamies on "antanut kaikkensa" "tieteen" alueella, hän siirtyy seksiterapialla terästettyihin jumaluusoppeihin. No niin, toisaalta tämäkin on ymmärrettävää, sillä aborttiuskonto koostuu samasta fuulasta kuin muutkin harhaopit"

        Abortinkin edellytys on seksin harrastaminen sitä ennen, eli se kuuluu kiinteästi aborttiaiheeseen.

        Seksologia on kyllä ihan tiedettä:

        "tarkoittaa seksuaaliasioiden tieteellistä tutkimusta ja tätä kautta koostuneen tiedon soveltamista käytäntöön. Seksologia on monitieteellistä ja moniammatillista toimintaa. Näkökulmana voi olla vaikkapa lääketiede, psykologia, sosiologia, filosofia tai terveystiede."

        Eikö olekin tosi kummallista, että juuri uskonnoissa seksillä on niin suuri sija, ja varsinkin naisten seksuaalisuuden kontrolloimisella? Se ja naisen keho jotenkin katsotaan kuuluvaksi jollekin muulle taholle, kuin naiselle itselleen. Joko miehelle, tai sitten joitain suurempia päämääriä ja yhteiskuntaideologioita varten. Ei silti, myös miehet vammautuu seksuaalisesti kun kasvatus tai asenteet on tehnyt seksuaalisuudesta kompleksisen. Tekee mieli mutta ei saa kun ajatellaan että nautinto on synti. Ei uskalleta vetää tumppuun, vaan mielummin vihataan naisia, varsinkin niitä jotka uskaltaa harrastaa seksiä. Naista pidetään moraalittomana, vaikka mies on seksin toinen osapuoli. Miestä ei koskaan arvostella siitä mistä naista:

        "Kuinka moni suomalainen mies uskaltaa olla arvokonservatiivi, joka vastustaa feministien pyhinä pitämiä asioita? Kuten abortteja, avioero-oikeutta, huorahtavaa vaatetusta, vapaata seksiä ilman avioliittoa. Jos puuttuu naisten moraalittomaan käytökseen, saa äkkiä naisten vihat niskoilleen. Turvallisinta on siis olla kesy arvokonservatiivi, joka keskittyy homoavioliittojen vastustamiseen ja muuhun ei niin tulenarkaan teemaan."

        Sitten kun saisi papin aamenen jälkeen niin se on epätyydyttävää varsinkin naiselle kun mies ei osaa mitään kun seksiä on totuttu pitämään lähtökohtaisesti syntinä ja lastenteko sen pääasiallisena tarkoituksena.


      • Rasittunut
        tieteilijä kirjoitti:

        Artikkelin mukaan oli kyse abortoiduista sikiöistä, ei lapsista. Lukiko lapuissa myös tieto abortin indikaatoista, kun jo "tiesit" että kyse on mukavuuden takia tehdyistä aborteista?

        Kun luet ja linkität näitä juttuja tänne, etkö yhtään kyseenalaista sitä omaa ristiriitaasi, että vastustat aborttien lisäksi ehkäisyä, joka olisi nämäkin abortit estänyt, ja sikiöiden sijaan vain sperma olisi mennyt hukkaan ja hedelmöittämätön munasolu olisi tullut kuukautisten mukana pois? Miten näet asioiden väliset syy- ja seuraussuhteet?

        Saisiko tähän jonkun vastauksen, ihan ilman halventavaa nimittelyä?

        Ei taida onnistua normaali kanssakäyminen ehkäisyä vastustavilta.


      • Asiat.asiana
        SaaramiehetÄänessä kirjoitti:

        Kun aborttiasiamies on "antanut kaikkensa" "tieteen" alueella, hän siirtyy seksiterapialla terästettyihin jumaluusoppeihin. No niin, toisaalta tämäkin on ymmärrettävää, sillä aborttiuskonto koostuu samasta fuulasta kuin muutkin harhaopit.

        Aborttiuskon papit ja saarnamiehet ovat lopulta enemmän huvittavia kuin rasittavia.

        Onko kukaan ikinä selvittänyt henkisen tilasi? Minusta alkaa yhä enemmän tuntua, että se olisi tarpeen.


      • oletniinhävinny
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Onko kukaan ikinä selvittänyt henkisen tilasi? Minusta alkaa yhä enemmän tuntua, että se olisi tarpeen.

        Kun ei muuhun enää kykene on parempi vaihtaa sivunikkiin ja ryhtyä huuteleen sen suojista henkilöön käyviä, aiheeseen mitenkään liittymättömiä nälvintöjä ;)


    • Rasittunut

      Ei kai ne sikiöt ilman seksiä olis saanu alkuaan? Musta toi on vaan ympäristöongelma ja ne sikiöt oli jo kuolleita joten mitä muuta kauhistelemista tossa on??? Biojäte pitää polttaa. Sama on irtonaisten ruumiinosien kanssa mitä sairaaloista tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe