Auttakaa mua! Mulla on kaksi urosgerbiiliä ja tänään huomasin kun menin katsomaan niitä että he eivät mene enään toistensa lähelle niin paljon kuin ennen ja jos ne menevät toistensa lähelle niin minun toinen gerbiilini lähtee heti sitä toista
karkuun. Mistä tämä voisi johtua? Auttakaa minua!
Apuaa
gerbiilirakas
3
65
Vastaukset
- Jos vaikka...
Ehkä ne on ottaneet matsia joskus ja häviäjä voi mahdollisesti pelätä/vältellä vahvempaa jolta on saanut turpaan?
- Ipsu
Enpä usko että mitään kummallista, kyllä minunkin gerbut välillä jahtaavat toisia ja sitten pitävät taukoa toisistaan ja loppujen lopuksi vähän ajan päästä eivät edes voi olla ilman toveria.
Seuraile niiden puuhia ja jos ne ottaa vähän matsia niin se ei haittaa mutta pureminen on kiellettyä jos näät haavoja tai purema jälkiä niin vie gerbusi eläinlääkäriin. - gerbiilirakas
ok. Kiitos kaikille vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053661
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472600- 1122423
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401954Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu271658- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211488- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701225