Auttakaa mua! Mulla on kaksi urosgerbiiliä ja tänään huomasin kun menin katsomaan niitä että he eivät mene enään toistensa lähelle niin paljon kuin ennen ja jos ne menevät toistensa lähelle niin minun toinen gerbiilini lähtee heti sitä toista
karkuun. Mistä tämä voisi johtua? Auttakaa minua!
Apuaa
gerbiilirakas
3
57
Vastaukset
- Jos vaikka...
Ehkä ne on ottaneet matsia joskus ja häviäjä voi mahdollisesti pelätä/vältellä vahvempaa jolta on saanut turpaan?
- Ipsu
Enpä usko että mitään kummallista, kyllä minunkin gerbut välillä jahtaavat toisia ja sitten pitävät taukoa toisistaan ja loppujen lopuksi vähän ajan päästä eivät edes voi olla ilman toveria.
Seuraile niiden puuhia ja jos ne ottaa vähän matsia niin se ei haittaa mutta pureminen on kiellettyä jos näät haavoja tai purema jälkiä niin vie gerbusi eläinlääkäriin. - gerbiilirakas
ok. Kiitos kaikille vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006