Kummassa parempi palvelu ja ruoka? Saako evästä myöskin mukaan?
kiinalaiset ravintolat
19
3816
Vastaukset
- Ho chi minh
Se aito ja alkuperäinen vanha kinkki mikä löytyypi Kirkkopuistonkadulta on pop.
Kaikki herkut saa mukaan halvennuksen kera ja palvelu toimii.
Lähtee näläkä ja jos ottaa satsin tulisena niin irtoo myös makeet pierut. - lcf666
Kirkkopuiston Dragon Sheng. Se on helkkarin hyvää! siinä toisessa en oon käyny ja aika hanurista
- Ping Pong.
Jos et oo käyny,niin mistä tiijät,että on hanurista.
- pong ping
Napsii vaan tämä dragoni pankkikorttiin lounaalla 2 e/henkilö lisämaksua.
- KirkkopuistonKiinalainen
Kirkkopuisto ehdottomasti!!
Siihen new Gardeniin en astu enää ikinä,kauheeta shaissee kaikki sen ruuat.
Ja joku tuolla kirjoitti että Kirkkopuiston paikka ottaa 2€ lounaalla lisämaksua=PASKAPUHETTA!!!!
Monta vuotta olen asioinut kyseisessä paikassa(joka viikko lähes) ja koskaan ei ole peritty enempää kuin mitä on ruoka maksanut. - Kirkkopuistoon!
Kirkkopuiston paikkahan se parempi on, mutta ei se toinenkaan ainakaan lounasaikaan mikä läpeensä huono ole. Mutta menisin silti Dragon Shengiin.
- ollliinvaan
ehdotomasti ei kirkkikseen! erittäin tympeä jopa puuttuva asiakaspalvelu, sekä ruoka savolaistunut
- mol.syönyt
Makuasioita, joista on monta mieltä.... New Gardenin väki on eteläkiinasta, heillä hieman erilainen makumaailma kuin keskikiinasta tulevilla, eli erilaisia hieman on heidän ruokansa, molemmilla on joku josta tykkää ja myös mistä ei tykkää, menkä maistamaan itse, niin tiedätte, mikä itellenne käy..
- Tumppi6
New China Garden on minusta parempi kuin Dragon Sheng. Dragon Sheng on ehkä hitusen tyylikkäämpi, vaan ei se Gardenkaan kovin paljoa sisustuksessa häviä varsinkaan nykyään kun sitä on vähän ehostettu. Ja käykääpä vaikka Kuopion Canton Hinissä niin se on ihan samanlainen!
Mutta makuhan sen ratkaisee ja kyllähän New China Gardenin eväät on ainakin minusta ihan kuin eri planeetalta verrattuna Dargon Shengiin. Varsinkin take away -annokset: NCG:ssa on enempi vaihtoehtoja ja ruuat maukkaampia. Jos tilaa molemmista vaikka kanaa sichuan kastikkeessa ja vertailee niitä niin eipä kyllä erota samaksi ruokalajiksi. Shengin kanakastike ei maistu oikein miltään mutta Gardenin kaakattajissa makua riittää. New China Garden on myös tilavampi ja kesähelteellä paremmin ilmastoitu kuin Dragon Sheng. Salaattiosasto on tosin parempi Dragon Shengissä.
Paremminhan ne suomea osaavat siellä Dragon Shengissä kuin New China Gardenissa, mutta niin osaavat jo Thaimaan t-paitakauppiaatkin joten kyllä tuo New China Garden tuntuu enemmän sellaiselta etniseltä ravintolalta. - kiinalaista
Dragon Sheng! Vankka kokemus alalta, kertoohan sen jo se että sama pariskunta omistaa sekä Kuopion että olikohan Mikkelin ravintolat myös (siis jotka toimii samalla nimellä) Erittäin ystävällinen pariskunta, Kuopiossa samaisessa ravintolassa yhtä hyvä jollei parempi ruoka vielä! (itse työskentelevät siellä).
- Nam nam
Kirkkopuisto ehdottomasti parempi!
- honk ponk
Kyllä kirkkopuisto paree !
- chi huang
honk ponk kirjoitti:
Kyllä kirkkopuisto paree !
Olenpa kuullut, että molemmissa on samat pitäjät...
- makuasia1
Molemmissa hyvää ruokaa ja pankkikortilla maksettu ilman mitään lisämaksuja !
- Hyvältä maistuneet
Molemmat mielestäni ihan kohtuu hyviä. Kannattaa tutustua itse ja tehdä sitten päätelmät. ....makuasioista on hankala kiistellä :)
- Hinta-laatu ok
Kävin tällä viikolla molemmissa. En voi moittia kumpaakaan. Ei mitään huippuja, mutta hinta-laatusuhde kohdillaan. Palvelussa voisi molemmissa olla kylläkin hieman parantamista. Tosin molemmilla kerroilla oli lounasaika ja paljon asiakkaita.
- lounastaja
Mihin asti Dragon Shengissä on lounas lauantaina?
- öyhjkogt
Dragon s hengissä loppuu ruoka aina lounasaikaan .usein sattunut
- 64u4u4u4u
Ehdottomasti Dragon. Olen aika monessa kiinalaisessa ravintolassa syönyt ja em. on selvästi keskitaso parempi, kun taas toisen sapuskat korkeintaan keskitasoa. Palvelu... hmm... No, sellaista suomalaista keskivertotasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun52718155Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482183Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3361656Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2811580Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671164- 1101123
- 541103
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l181013- 38898
- 67879