Elikkäs oon siis lähdössä vaihtoon ens vuoden kesällä AFS:n kautta mutta en oo vielä varma että mihin maahan haluaisin mennä. Haluun oppia espanjaa joten oon päätyny etelä- tai väli-amerikkaan. Vaihtoehdoiks oon aatellu Costa Ricaa, Dominikaanista tasavaltaa, Argentiinaa, Meksikoo ja Ecuadorii. Onks kukaan ollu näissä maissa?? kokemuksia?? KIITOS!
Mihin vaihtoon??
vaihtari11
1
189
Vastaukset
- Onnea matkaan!
Kannattaa kysyä suoraan toimista entisten vaihtareiden yhteystietoja, he kertovat varmasti mielellään kokemuksistaan! Lisäksi googlettamalla löydät ko. maissa olleiden/olevien blogeja. Onko vaihtarifoorumi sinulle tuttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233