Kebab Harjavalta

Never gala

Harjavallankadulla sijaitsevassa kebab ravintolassa ei paljoa hygieniasta välitetä. Ravintolantyöntekijä leikkasi siivuja kebabtankosta, joista osa tippui lattialle, jonka jälkeen hän vielä astui osittain näiden päälle. Tämän jälkeen hän kiltisti laittoi nämä kebab siivut samaan astiaan, josta kaikki kebab-annokset tehdään.

40

4654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä ois

      suomalaisten pitämäs paikas terveysviranomaista parijonos paikkaa sulkemas mut nää hiekkaankusijat beduiinit on suojelukohteita ihanku mustalaisetkin

      • Keke0007

        Lakkaa suoltamasta paskaa kolmannen sukupolven tehdaskökkö.


    • MINÄ

      samanlainen paikka on pizzamestarit. Ei yhtään parempi eikä ainakaan yhtään siistimpi.

      • Anonyymi

        Pizzamestarit vie kyllä voiton 😊


    • awert

      kamalata

    • samaa mieltä

      pizzamestarit vasta läävä onkin. Kun kurkkaa keittiön puolelle menee ruokahalut välittömästi.

    • paskapuhetta1

      Vaan pizzamaestareiden pizzaa parempaa lättyä en ole saanut vielä mistään..... koskaan. Tähän vertailuun kuuluu lukemattomia paikkoja Suomesta ja useampikin pizzapaikka ulkomailta! Pakko sanoa et mestarit on paras!

      • Just joo

        No nyt et oo kyllä paljoa ympärilles katsellut. Kokemäellä Belda on kyllä paljon parempi joka suhteessa, kuin Pizzamestarit tai Gala kumpikaan. Tilaapa joskus Pizzamestareilla "iso" hampurilaisateria, saat hyvät naurut etkä enää mee siihen paikkaan.


      • paskapuhetta1
        Just joo kirjoitti:

        No nyt et oo kyllä paljoa ympärilles katsellut. Kokemäellä Belda on kyllä paljon parempi joka suhteessa, kuin Pizzamestarit tai Gala kumpikaan. Tilaapa joskus Pizzamestareilla "iso" hampurilaisateria, saat hyvät naurut etkä enää mee siihen paikkaan.

        Puhuin mestareiden pizzasta enkä mistään hampurilaisista, että opettele lukemaan. Sit toiseksi en hae BEldasta yhtikäs mitään, kun yrittäjä itse ei osaa edes oman kuppilansa aukioloaikoja. yleensä olen tottunut saamaan ruokaa aukioloaikojen puitteissa, mut tämä lafka ei toimi niin.


    • vbyrpil

      en tiä mestareista muuta ku että JÄRJETTÖMÄN kallis paikka. Viimeksi (ja viimeisen kerran) kun kävin, niin jopa vesilasi maksoi ruokailun yhteydessä. ja alkusalaattilautanen naurettavan pieni. ja santsata sa vain kun maksaa erikseen. Liekö meno muuttunut?

    • never mestarit

      Saman olen huomannut myös minä. Pizza kahdella täytteellä 8.40, ja siihen päälle rasia veloitus 50c mukaan otettaessa!! HEI HALOO!!! Ja muutenkin mestareitten pizzat on niin onnettoman surkeita, ohkaisia ja vähä täytteisiä!

      • Talouden ABC..

        Mikä on mielestäsi oikea hinta luettelemallesi satsille?


    • tyytyväinen

      Makuasioista on turha kistellä. Kummastakin paikasta saa tosi maistuvia ja hyviä pizzoja.

    • Pizaa

      Krapulaan haen Galasta ja lounaspizzaa Mestareilta.
      Belda silti paras, hyvä salaattipöytä ja pippurikana NAM!

    • Ruuan ostaja

      Ketjun aloittajan kokemuksista en voi sanoa mitään, kun en ole ollut paikalla. Mutta omiin kokemuksiini perustuen voin todeta seuraavaa:

      Molemmat paikat ovat erinomaisia sekä tunnelmaltaan, että ruuan puolesta. Sapuska on maistuvaa ja henkilökunta ystävällistä, juuri niin kuin pitääkin. Vatsakin tulee sopivasti täyteen.

      Hygieniataso on omien havaintojeni mukaan molemmissa ravintoloissa aivan kohdallaan. Paikat ovat siistejä ja asianmukaisesti ylläpidetyn oloisia. Myös keittiöön kurkkaamalla voi todeta saman.

      Käyn jatkossakin molemmissa paikoissa. Nam!

    • ei ikinä

      kaverin kanssa syömässä mestareilla. kaveri otti ruokajuomaksi maidon, josta joutui maksamaan ylimääräistä. minä ajattelin, että en viitti juomasta mitään maksaa, joten tilasin veden ruokajuomaksi. yllätys yllätys, jouduin siitäkin maksamaan.VEDESTÄ!! Siis haloo, VEDESTÄ!! never "mestarit"..

      • .........

        Niin että maitoko ei maksaisi mitään? Ilmaistahan se ruokakaupassakin.
        Etpä taida käydä juuri missään Harjavallan ulkopuolella. Vesihän se vasta kallista onkin ruokaravintoloissa. Ravintola-ala on bisnestä.


    • uskomatonNta

      Liian paksua juttua ollakseen totta. Ja mitähän itse sitten siellä teit?Eka kerta ja heti sattui moista vai?

    • uskomatonNta

      Liian paksua juttua ollakseen totta. Ja mitähän itse sitten siellä teit?Eka kerta ja heti sattui moista vai?

    • karvaton2

      menkää nakkilan HIMA pitseria, kebab paikkaan. on muuten komian makuista.

    • Työkseni joskus

      Kävin monissa keittiöissä huoltohommissa, kyllä niissä hommissa laihtuu kummasti. Ei ole kauhea nälkä kun kurkkaa johonkin laitteen taakse tai kaapin alle.

    • eeritus

      Harjavallassa on tosi helppo saada ruokamyrkytys.

    • legalzedwriter

      Koiria kebabissa ja kassikoira kassissa.

      • Doorga

        Ja taas DORGA ilmoittaitui , olet tunnistettu.


    • cxl,ut

      samaa mieltä, mestarit haisee. kuulemma omistajan vaihtuessa touhu karkasi käsistä ja hinnat kimpos pilviin. ja palvelutaso putos h....ttiin.

    • legalzedwriter

      Siis se sama kassikoira joka haisee ja jolle muki maistuu mestarin kanssa.

    • panostakaavähän

      Pizzamestarit ja Gala, noh..
      Ensimmäisessä on tasan yksi hyvä asiakaspalvelija (se n. 30-vuotias mies, ehkä vähän vanhempi, en osaa sanoa) ja muut ovat niitä 18-kesäisiä kakaroita, jotka eivät muuten sovi asiakaspalveluun YHTÄÄN. Voisivat edes yrittää ihan pikkasen hymyillä vaikka.
      Galassa on ihan mukavaa palvelua, tosin pizzat ei kovin hyviä, kuten mestareillakaan. Mestareilla oli ennen tosi hyvää pizzaa, ei vaan enää. Pyysin tupla-ananaksen, niitä oli pizzassa 7. Se joka väittää että on paras paikka, ei muualla ole käynytkään. Oletteko kokeilleet esim. Classic Pizzaa? Löytyy ainakin pk-seudulta. Se on laatupizzaa.

      • ålands

        Tulee vähän kalliiks täältä H-vallasta alkaa tilaa pizzaa pk-seudulta.


    • legalzedwriter

      Joo kyllä, useasti iltaisin ajamme täältä pääkaupunkiseudulle pizzalle.

    • jopajoo2

      7 ananasta pizzassa?? Eikö se ole melko paljon, ja mestareitten pizza on maailman paras!

      • olipahauskaa

        7 ananasPALAA. Siis ei sellaisia pyöreitä, vaan 0,5 cm x 0,5cm kokosia paloja..


    • pizzat

      Kieltämättä 7 ananaksen pizza olis liian hedelmäinen mun makuun.Pizzeroista oon kans huomannu että mestareiden taso on laskenut, ennen oli parasta satakunnassa. Lisäksi ärsyttää maksaa kraanavedestä ja mikä stana siinä on ettei saa ostaa limua pullossa, ne on vain mukaan otettaessa! Ketuttais maksaa laimeesta hanalimusta kun siellä on kylmiö täynnä pulloja. Galassa ihan perus kebabbi ja pizza, ei mitään eroa näihin perusturkkilaisiin. Beldassa oon kans huomannu ettei aina auki kun pitäisi mutta pizza ihan ok. Omasta mielestä paras pizza hanissa kokemäellä lähialueelta. Tieteenkään ei voi verrata turun keskustan dennisiin.

    • legalzedwriter

      Yes, aina vuoropäivin pääkaupunkiseudun kanssa ajellaan täältä turun keskustaan syömään pizzaa.

      • minavainn

        No kukaan ei sanonutkaan, että pitäisi. Mutta huomaa ettei muualla ole edes syönyt, jos hvallan pizzoista saa hyviä. Hima Nakkilassa yhtä paskaa. Kokemäen Belda on jo vähän parempi.


    • Anonyymi

      Eipä välitetä ei, kun joka päivä pestään helvetin tarkkaan kokoajan paikkoja sitä mukaan kun suttaantuu. Ja omistaja huutaa lujaa jos paikat on paskasina. Tiedän että kebabbia putoilee lattialle galassa. Tiedän myöskin että se lentää ja tarkkaan roskikseen. Siistimpää kebabbilaa ja ravintolaa saa hakea tältä alueelta. Olen muutamaan otteeseen käynyt töissä.. Ja pizzan ruuan maku on makuasia.. Mun mielestä kokemäen puljut oli ihan surkeita. Ja galan pizza ja kebab parhaat satakunassa. Paikoista jossa olen käynyt. Mestareilla on surkeempi tarjonta ollut aina. Niin kauan kun madonna oli pystyssä ja siitä lähin kun gala tuli. En ole mestareille kaivannut 20 vuoteen.

    • Anonyymi

      Hirmu hyvät pizzeriat meillä täällä Valloissa ja Nakkilankin pizzeriassa tosi maukkaat pizzat nautittu. Vuorotellen käydään kaikissa. Jos tuntuu pahalta kanssaeläjiltä, niin ainahan voi kokata myös kotona, niin ei jää paha mieli.

      • Anonyymi

        Amerikassa on vallat, mitä helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa on vallat, mitä helvettiä

        Ei vaan keskellä satakuntaahan se on. Kaikkihan sen tietää!


    • Anonyymi

      no tuosta en tiedä mutta edesvastuutonta jos harjavallan markkinoita ei peruta. kaikki pikkumarkkinatkin lähiseuduilla peruttu,mikä tekee harjavallan markkinoista turvallisemmat kun myyjiä on vieri vieressä väki tungeksii käytävillä.IHMETELLÄ TÄYTYY!!!!!!!

      • Anonyymi

        Ketään ei varmaankaan pakoteta menemään mihinkään joukkokohkaamiseen,voi kattella vaikka aseman mettästä tai pysyä kotonaan niin ei ole mahdollista saada mitää poliittista hysteerikkojen levittämää pöpövirustartuntaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe