Meidän hoitopaikka perui kivasti viikkoa ennen ja nyt tuntuu, että kaikki paikat on joko täynnä tai epämääräisiä. Koiramme on tottunut puuhastelemaan ihmisten kanssa koko ajan, enkä halua viedä sitä missään nimessä häkkiin pidettäväksi. Ainoa paikka pääkaupunkiseudulla, mihin olen törmännyt on Koirapäiväkoti Hyggebo: http://www.koirapaivakoti.fi/fi (onko kenellekään tuttu?), jossa hoito vaikuttaisi olevan laadukasta ja tilaa löytyy vielä. Hinta suht tyyris, mutta mitäpä sitä ei tekisi rakkaan lemmikin eteen :)
Koiralle hoitopaikka Heinäkuussa
4
139
Vastaukset
- hilbulla
Minkälainen koira on hoitopaikkaa vailla ?
- Tina_ja_sakut
Hei, vien aina koirani hoitajalle ei ole kaukana helsingistä. En henkilökohtaisesti pidä hoitoloista.. Tuo mainitsemasi laittoi meille aikoja sitten viestiä kesken hoitojakson "voisitteko ystävällisesti hakea koirasi pois", meni kalliiksi hoitaa aiempi lento ym. En suosittele hyggeboa kenellekään.
Linkistä löydät yhteystiedot:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9669127/#comment-62348846- Tjaah?
Tällä palstalla morkkaat yhtä ja toisella palstalla kehut toista. Oletko jotenkin sidoksissa tuohon toiseen? Naimisissa, veli/sisko/isi/äiti, muu sukulainen tai kaveri ehkä yhtiökumppani? Saatko bonuksia yhden haukkumisesta ja toisen kehumisesta? Tuo yhteystieto jonka laitoit oli tuskin omasi(carina/tiina), vaikka niin annat ymmärtää?
Jäi paljon kysymyksiä viestistäsi...
- norppa]]
hei minä voin ilomielin hoitaa koiraasi heinäkuussa soita minulle niin kerron lisää numeroon 0465781784
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146