Piha on puolivarjossa ja sinne on juuri laitettu säkki kaupalla uutta biolanin mustaa multaa. Sielä on tummia kiviä, saniaisia, kuunliljoja, taponlehti sekä matala havukasvi.
Pihaan olen koittanut saada japanilais teeman mutta ainoa japinlainen juttu sielä on koriste :/
Nyt olen koittanut löytää sinne jonkun maanpeittokasvin, sammal olisi varmaan paras vaihtoehto mutta se kasvaa aika hitaasti niinpä joku matalahko 10-15cm maanpeittokasvi olisi hakusessa.
Sit mä etsin ton pikku vesialtaan yläpuolelle kasvaisi jonkun puun missä on riippuvat oksat esim: Riipparaita tai walkerinhernepuu mut noista ei varmaan kumpikaan sovi teemaan niinpä ehdotuksia otan vastaan...
Riippuva puu ja maanpeittokasvi, ehdotuksia?
_onskuponsku_
4
558
Vastaukset
- saviruoho
Näin kuvan riippujalavasta, onko paikka varjoisa? Jalava aurinkoisen paikan kasvi.
Tuiviota ehdotan maanpeittokasviksi, vaikkei se ole aivan noin matala. itse ehdottaisin pikkutalviota. nätit kiiltävät lehdet, lajikkeesta riippuen siniset/violetit/valkoiset kukat. Kannattaa istuttaa paikkaan jossa saa levitä, siitä on inhottavaa yrittää päästä eroon.
- eetu 12
Talviota ei voi suositella oikein mihinkään, sen juuret kuristaa kaikki mullan alla.
Eroon siitä ei pääse.
- Anonyymi
https://www.suomela.fi/maanpeittokasvit-valitse-oikein Täällä on hyvät ohjeet, mitkä kasvit sopii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038