Mistähän niitä ISOJA miehiä löytyy? En tarkoita nyt sellaista hirveää läskimahaa tai pitkää hongankolistajaa vaan aidosti LIHAKSIKKAITA MIEHIÄ.
ISOT
14
2242
Vastaukset
- ???
ei mitään muuta kun suunta kuntosalille.....
- mies!
ei ne isot miehet missään kuntosaliilla käy , ei niiden tarvi leuhkia et kyllä nyt on popsittu tapuja poskeen , oi voi ollaan kohta kuin toni halme ?? ne kulkee tuolla missä muutkin fiksut ja järkevät ihmiset on !ps.sanon tään omasta kokemuksesta ! harteikas ja pitkä ja vielä lihaksikaskin ! ilman tapuja!
- Jane
TÄÄ TAHTOO SUT!
- Julia
Jane kirjoitti:
TÄÄ TAHTOO SUT!
ja tämä tahtoo ison miehen joka osaa ottaa.
- nainen
kyllä ne miehet kasvaa saleilla ilman niitä tabujakin.. Kokemusta minullakin, iso lihaksikas herrasmies käsivarressa!! :)
- bismorgen
nainen kirjoitti:
kyllä ne miehet kasvaa saleilla ilman niitä tabujakin.. Kokemusta minullakin, iso lihaksikas herrasmies käsivarressa!! :)
Tere,
Kuinka isoa miestä oikein haluat?
Itse olen noin sata kymmenen kiloa tiukkaa elämäniloaa ja pituuttakin on 1,90 cm. Mutta kyllä miehellä pitää korvienkin välissä olla jotain, vai mitä? - mies!
Julia kirjoitti:
ja tämä tahtoo ison miehen joka osaa ottaa.
olen ollut vähän kiireinen et en ole kerennyt käymään netis vähään aikaan,toi yrittäjän arki!
niin mistäs päin tollaiset nais immeiset löytyy ja misäs te törmäilettä! pitkä - pätkä- tumma- vaalea- neiti-naitu-vahinkoja-vaiilman-pirttihirmu-vai hissukkahiiri ?? antaas nyt raapustaa vastauksia ! - Jane
mies! kirjoitti:
olen ollut vähän kiireinen et en ole kerennyt käymään netis vähään aikaan,toi yrittäjän arki!
niin mistäs päin tollaiset nais immeiset löytyy ja misäs te törmäilettä! pitkä - pätkä- tumma- vaalea- neiti-naitu-vahinkoja-vaiilman-pirttihirmu-vai hissukkahiiri ?? antaas nyt raapustaa vastauksia !Itelläkin on ollu hieman kiireitä.. Mä vaikutan suuressa ja mahtavassa Satakunnassa. Oon pitkä ja tumma, mut en pirttihirmu. Missäs sinuun voi törmätä?
- niin
niin
- Hooh
järjestysmies tai vartija...
- sisukas
Hooh kirjoitti:
järjestysmies tai vartija...
Ai että vartiat??? Hehee...et oo tosissas. niillä nyt ei kyllä ole ruista ranteen ympärillä yhtää. Hyvä Läppä!!!
- rauta-ari
sieltä, missä naisilla on isot hinkit ja hyvät peput...
- nainen
Näinhän se menee. :)
- masa
Moi,
Tässä olisi yksi joka on juuri lähdössä salille. Tosin olen hieman kaukana Suomesta, mutta jos kiinnostaa niin vastailehan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073