..miten siis kerroitte raskaudestanne puolisollenne? mua kiinnostaisi tietää...Teittekö jotain erityistä, esim.söitte kotona jotain hyvää ruokaa tai menitte johonkin ulos, vai pamautitteko sen vaan....=)kiitti,kiitti..!
miten kerroitte..
9
1392
Vastaukset
- Lissu
Meillä "tehtiin" vaavia ihan tietoisesti eli yhdessä jännättiin sitä että mitä se testi näyttää. Vähän aikaa sitten kinattiin kumpi sen tuloksen sitten katsoo :)
- tirlittan
mies paripäivää puhu että nyt ostetaan testi, käytii yhdessä ostamassa testi ja sitten kotia odottamaan että pissa tulis, mies koko illan hoki et mee pissalle, kyllä sua nyt jo pissattaa, tein testin ja tulosta odotellessa menin suihkuun jotta aika menisi nopeampaa, ku muutama minuutti oli kulunut mies tuli ovelle koputteleen ja katsoi ensimmäisenä testin tulosta, itse en ehtiny kissaa sanomaan kun mies jo oli testikädessä vaatteet päällä mua suihkun alla halailemassa.. positiivistahan se näytti=)
- Tuleva äippä
Mies oli matkoille ja lähetin hänelle tekstarin. Niin arkista se oli. Lähetti viestin takasin, joka ilmensi tyytyväisyyttä!
- ...
Pamautin sen vaan miehelleni, molemmilla kerroilla :)
- Mii
olin päättänyt tehdä testin aamuvirtsasta. Heräsin 6:00 kamalaan vessahätään. Manailin vain että nytkö joudun testin tekemään. Noh, ei kun vessaan ja raskaustestiä tekemään. Kun testi muuttui plussaksi,juoksin nukkuvan miehen luokse. Laitoin valot päälle ja hihkuin että kato nyt säkin että siinä on varmasti kaksi viivaa. Mies silmät ristissä valojen häikäisemänä yritti sitten katsoa tulosta.
- Mia-79
Tein testin kaupungilla yleisövessassa, ja kun kaksi viivaa ilmestyi puikkoon, soitin toisella paikkakunnalla työskentelevälle miehelleni:"Missä oot?".Vastasi olevansa uimarannan laituria korjaamassa. Sanoin, että olisi kysyttävää...ja pamautin:" miltäs tuntuu tulevasta isästä näin kauniina päivänä??". liikuttui kuulemma kovasti, ja innostui niin, että kehotin häntä ottamaan loikan järveen viilentämään hehkuvia tunteitaan
- Lilja
Hei! Kiitos teille kaikille kommenteista! Meilläkin kyseessä yhteinen "proggis", mutta ajattelin vaan, että pitäisikö vielä käydä terveysasemalla asia varmistamassa ennekuin kertoo. Ei vielä ole tärpännyt (vasta puoli vuotta yritystä), mutta sitten KUN jossain vaiheessa TOIVOTTAVASTI apteekin testissä näkyy kaksi viivaa, niin....=)
Hyvää syksyn jatkoa teille kaikille!! - Anniina
Olin miettinyt hienoja tapoja kertoa hänelle että vauva on tulossa, mutta eipä ne toteutuneet. Aamulla tein testin ja kun menin katsomaan tulosta, pääsi minulta onnellinen, yllättynyt itkunvollotus ja mies säntäsi vessaan katsomaan että mikä sulle nyt tuli...
- lena
En katsonut vielä aamulla vessassa tulosta, vaan menin tikkuni kanssa mieheni luo. Käänsin sen oikein päin niin että näimme tuloksen samanaikaisti. Helppoa, ei tarvitse miettiä, miten selitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623