Hei vaan kaikki!!
Olen 20vuotias nainen ja minulla on ongelmana hirveä jännittäminen ja sen seurauksena hikoilu kasvoista..
otsasta ja ylähuulen päältä..Aloitin juuri opiskelun ja joka päivä jännitän joka ikistä tilannetta ja sitä että muut huomaa mun hikipisarat ja se on aivan kamalaa. Kun luokanvalvoja haastatteli meidät pienessä huoneessa, hikoilin kuin pieni sika ja ope huomasi ihan varmasti ja mitä enemmän sitä ajattelen sitä kauheampi olo mulla on.
muuten olen sosiaalinen..Onko jollain samanlaista?
Onko tähän mitään apua olemassa???
Kertokaa ihmeessä jos on..Tämä haittaa jokapäiväistä elämääni..
Olen hyvin surullinen
Onneton hikoilija...
5
3192
Vastaukset
- Pelastaja?
Voit mennä lääkäriltäkin kysymään asiasta. Yksi erittäin kallis, mutta takuuvarma vastaus löytyy osoitteesta http://www.privatix.fi/index.shtml?l=fi
- kokeiluun...
mulla on samanlaisia oireita,tiedän tunten varsin hyvin ei ole ollenkaan mukavaa...itse kärsin tästä monta vuotta kunnes sitten rohkasin mieleni ja menin lääkäriin,lääkäri määräsi propralia jännityshikoiluun.lääke antaa ainakin itsevarmuutta ja rauhoittaa,mutta hikoilu ei ihan täysin poistunut,välillä iskee hiki vieläkin päälle,mutta ei niin voimakkaasti,tätä kannattaisi ainakin kokeilla.tsemppiä kohtalotoveri!!!
- mv4
Hey
Minulla on myös hikoilua vaikka en edes jännitä.
Hikoilen todella paljon ja tosi helposti,Liika hikoilu vvoi kai johtua kilpirauhasen toiminta häiriöstä vaikka lääkäri ei mitään löydäkkään.
Se kyllä häiritsee paljon myös minun sosiaalista elämää. En tiedä onks siihen mitään lääkeitä ,
minun lääkäri ei sanonut mitään ,pitäisköhän mennä yksiyiselle.- minä
Hikoilen kanssa muutenkin vaikka en jännittäisi.Se on todella kamalaa..mutta jännittäessä se lisääntyy ja tulee paniikki, että muut huomaa.
Eiköhän tähän vaivaan tosiaan ole mitään helpotusta? - anki
minä kirjoitti:
Hikoilen kanssa muutenkin vaikka en jännittäisi.Se on todella kamalaa..mutta jännittäessä se lisääntyy ja tulee paniikki, että muut huomaa.
Eiköhän tähän vaivaan tosiaan ole mitään helpotusta?melko uusi hoitomuoto: botuliinipistokset. Auttaa tehokkaasti kasvojen- ja vartalon hikoiluun. Teho parista kuukaudesta lähes vuoteen. Pistokset ovat turvallisia ja niitä voi uusia tarvittaessa. Tosin kalliita. Yksityisiltä ainakin on mahdollisuus saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754