Olen 36-vuotias nainen. Olen eronnut 1,5 vuotta sitten yhdentoistavuoden suhteesta, jossa oli paljon henkistä väkivaltaa ja alistamista. Seksi suhteessamme toimi aina, mutta suhteen viimeisinä vuosina minulle ilmaantui lieviä yhdyntäkipuja. Voisiko nämä kivut johtua tuosta henkisen puolen toimimattomuudesta vai mistä.. Vielä nytkin minulla on lieviä kipuja, kun harrastan erään miehen kanssa seksiä. Kivut tuntuvat yhdyntää aloittaessa sillon kun vehjettä viedään sisään eli vehkeen sisäänlaittaminen on hankalaa. Kovasti haluan seksiä ja kiihotun todella helposti. Ainoastaan tuo vehkeen sisäänlaittaminen sattuu, mutta seksi on sitten aivan ihanaa ja nautinnollista kun vauhtiin päästään. Minulla myös kovin kipeä välilihan seutu vaikken ole edes synnyttänyt. Mistä kipeä välilohan seutu voi johtua, sinne ei kärsi tökkiä ollenkaan.. Monesti myös pelkään, että mies tökkää kipeään kohtaan ja olen ylivarovainen mikä hankaloittaa yhdyntää.. Mikä avuksi?
I
Yhdyntäkivut?
kgkhkhkhk
3
91
Vastaukset
- kokjep
Limakalvojen herkistymistä?
Älä pese saippualla, käytä happamia pesuaineita (Elivo tms).
Kokeile emättimen happamuutta sääteleviä lääkkeitä (Lactal Balans, Vagi-C tms). Ole ihan rentona seksin aikana niin se ei satu lähellekään niin paljon. Eivätkä ne seksikivut ole mitään synnytyskipuihin verrattuna.
- tuumaaja3
Oletko käynyt gynekologin tutkimuksessa pitkään aikaan? Joskus taustalla voi olla endometrioosia, mikä tarkoittaa kohdun limakalvon liikakasvua. Limakalvoa tulee paikkoihin, mihin sitä ei olla tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482