JOS nyt sitten satun Raaheen eksymään ja juhlimaan haluttais niin minnehän yökerhoon ja pubiin mun kannattais mennä?
baarit???
11
5910
Vastaukset
- ex-raahelainen
No tällä hetkellä "keskustan" ainut varteenotettava pub on nimeltään Kapteenin kulma. Sitä sanotaan irkkubaariksi. Mutta ei siellä kyllä musan puolesta mitään irkkumeininkiä oo.
Mut se on ainut paikka Raahessa tällä hetkellä, minkä valitsisin. Sisäänpääsyä ei ole.
Jos tahdot sitten näihin baareihin, sulla on kaks vaihtoehtoa; Blues Moon ja Gina.
Blues Mooniin maksaa sisälle 1,5 euroa,..Siellä on yleensä ihmisiä, mutta ei se taso kovin kummonen ole.
Gina on ehkä vähän "arvokkaampi" paikka, tai no hintojen puolesta se sitä onkin. Sisälle maksaa 4,5 euroa. Mitä minä muistan viime Raahen yöelämän rientämisistäni, siellä oli vähän vähemmän väkeä Blues Mooniin verrattuna. Mutta kyllä se yleisesti ottaen on vähän fiksumpi paikka.
Mutta ei sinulle ainakaan todennäköisesti tule ongelmaksi se, ettetkö ehtisi koluta kaikkia niitä huimaa kolmea Raahen baaria läpi :)
Yritä pitää hauskaa!- ex-raahelainen
Niin, ja parhaiten löydät perille kysymällä.
Ne kaikki sijaitsevat ihan vierekkäin ja kaikki ihmiset osaavat sinne kyllä tien neuvoa..
- Erkki.P ( 79 )
Suunnista Kummattiin ja mene Manuun pohjille. Sen jälkeen jos haluat naista tanssittaa niin siirry Tiiranlinnan tanssiravinteliin. Sen jälkeen voit sitten mennä Ginaan, siinäpä ne tärkeimmät
- Rollon27
En mä naista halua tanssittaa koska olen itse nainen ;)
- Erkki.P ( 79 )
Rollon27 kirjoitti:
Suomessahan voi tanssia miesten ja naisten kanssa jos haluaa.Raahessa myös Eikö vain?
- ex-raahelainen
Rollon27 kirjoitti:
Vältä ihmeessä näitä paikkoja:
Manu: sijaitsee kerrostalo "slummialueella", jossa aikaansa viettävät myös hyvin useat alkoholisoituneet keski-ikäiset ihmiset.
Sen lisäksi se tosiaan sijaitsee keskustasta jonkun matkan päässä.
Tiiranlinna: Hotelliravintola, jossa musiikki on iskelmävoittoista pääosin. Joten kävijätkin ovat iältään sitten mahdollisesti vanhempiesi ikäluokkaa lähempänä, kuin omaasi..
Ottopoika: Sijaitsee kylläkin keskustassa, Blues Moonin vieressä. Se on pub, mutta ei tasokas paikka. Siellä useat alkoholisoituneet viettävät aikaansa,,
kuten myös
Kajuutta: Sijaitsee myöskin keskustassa; tasokkaan Kapteenin Kulman vieressä, mutta Kajuuttaan en suosi myöskään yleisten kävijöiden puolesta menemään.
Siis, Kapteenin Kulma,(Gina ja Blues Moon.) - raahelainen
ex-raahelainen kirjoitti:
Vältä ihmeessä näitä paikkoja:
Manu: sijaitsee kerrostalo "slummialueella", jossa aikaansa viettävät myös hyvin useat alkoholisoituneet keski-ikäiset ihmiset.
Sen lisäksi se tosiaan sijaitsee keskustasta jonkun matkan päässä.
Tiiranlinna: Hotelliravintola, jossa musiikki on iskelmävoittoista pääosin. Joten kävijätkin ovat iältään sitten mahdollisesti vanhempiesi ikäluokkaa lähempänä, kuin omaasi..
Ottopoika: Sijaitsee kylläkin keskustassa, Blues Moonin vieressä. Se on pub, mutta ei tasokas paikka. Siellä useat alkoholisoituneet viettävät aikaansa,,
kuten myös
Kajuutta: Sijaitsee myöskin keskustassa; tasokkaan Kapteenin Kulman vieressä, mutta Kajuuttaan en suosi myöskään yleisten kävijöiden puolesta menemään.
Siis, Kapteenin Kulma,(Gina ja Blues Moon.)Paitsi ottopojassa viettävät alkuiltaansa joskus myös nuoremmat, ei vielä alkoholisoituneet ihmiset. Eli kannattaa käydä kurkkaan ketä on sisällä ja tehdä sitte vasta päätös.
- Sirpa
Hyvän Raahe kyselyn tulokset osoiteessa:
http://www.raahe24.net - ....
Luettelen vaihtoehdot: Gina, Blues Moon, Tiiranlinna, Ottopoika, Kapteenin kulma, kajuutta, Manu ja P. Jokinen. Discopaikkoja ovat Gina ja Blues Moon. Ottopoika, Kapteenin kulma ja kajuutta pubeja. Humppa ja karaokepaikkoja ovat Manu ja P. Jokinen. Tiiranlinnassa on humppaa ja disco (jossa ei käy ketään
). Jos olet Rollosta niin käy ihmeessä Tivolissa, Doriksessa, Pohjanhovissa, Rallibaarissa, Hemingwayssä...- Juippi
Rytmikellarin, entisen panimon
- sama
Niin Doorishan on mun toinen koti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573