Milloin viinirypäle ja miten lisätään?Pistokkaista kylläkin mutta millainen tekniikka.Onko hommaan sivuja netissä?
Miten viinirypäle
3
703
Vastaukset
- onnistunut
Olen saanut sen lisääntymään siten, että repäisen uuden verson, noin puoli metrisen, kastan sen juurrutushormoonijauhoon, ja laitan veteen juurtumaan. Juuret ilmestyvät joihinkin oksiin. Juurrutushormoonia sain aikanaan tilattua Saksasta. Lisäksi olen huomannut että tippuneet rypäleet ja niissä olevat siemenet alkavat kasvaa viinipuun alla. Lajikkeeni ei ole näitä uusia vaan ennen sotia Karjalasta Suomeen tuotua lajiketta. En teidä nimeä.
- karal
Minulla juurrutus onnistui siten, että syksyllä otin köynnöksen pätkiä ja pakastin ne.
Keväällä tökkäsin pätkät maahan ja siitä ne lähti kasvamaan. Köynnös on minulla kasvihuoneessa lajketta en tiedä.- VIINITARHURI
Otat vain puutuneita(ruskeita)oksanpätkiä syksyllä
tallteen - yksi silmu per pätkä. Ne pistetään ämpäriin,jossa on kosteata hiekkaa ja peitetään.
Keväällä pistokkaat PISTETÄÄN multaruukkuun ja katsotaan, että silmu on ylöspäin ja pistetään siten, että silmu on aivan mullan pinnassa 45 asteen kulmassa. Siitä se lähtee - saanto n. 70 %.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583