4 VUOTTA

giiu

Tänään tasan neljä vuotta sitten! Muistan aina sen päivän. music is still alive but you died 4 years ago. The pain is still here :( R.I.P Michael

13

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :'(

      Mä oon nyt varmaan viis päivää itkeny, kattonu videoita youtubesta, kuunnellu sen musiikkia, itkeny.
      Tuntuu tyhmältä, että sillon neljä vuotta sitten hädin tuskin tiesin kuka Michael Jackson on.

    • daKING

      Kylläpä aika menee nopeesti. Vaikka Michael on poissa niin onneksi upea musiikki jatkaa elämistään. Michael oli ehdottomasti maailman parhaimpia esiintyjiä ja muusikoita koskaan ja nämä viimeiset 4 vuotta ovat osoittaneet sen, ettei häntä tulla koskaan unohtamaan. RIP Michael.

    • MJ 4 ever

      Muakin ärsyttää kun en ollu niin iso MJ fani 4 vuotta sitten kun oon nyt. Suurin ja ainoa unelmani olisikin nähdä joskus Michael ♥♥ Se sattuu olemaan vaan hiukan hankala totettaa..,.
      . Michael we really love you angel. We miss you so much and you are in our minds every moment. You are always in our hearts♥

    • K0P

      KoP

    • thisisnotit

      taidan olla melkein ainoa suomalainen beLIEver? hmm.

      Love ya'll anyways.

    • nkö

      Ai et MJ feikkas kuolemansa vai?

      • thisisnotit

        Jeps :)


    • peteetepete

      http://youtu.be/819NNgbrIiE

      Tässä on kaikista viimeisintä videokuvaa Michaelista. Michaelilla on päällä joku hobitti-viitta. Vissiin kylmä :(

      • thisisnotit

        Michael näyttää jediltä :) Oh the drama! en usko kyl sekunttiakaan että olisi ollut "60 päivää ilman unta" ennen ton kuvaamista.

        Tää on vaan iso huijaus, 'ARG', uskokaa pois. Michael is freaking genius.
        it's all for L.O.V.E. ♥


      • mlmt
        thisisnotit kirjoitti:

        Michael näyttää jediltä :) Oh the drama! en usko kyl sekunttiakaan että olisi ollut "60 päivää ilman unta" ennen ton kuvaamista.

        Tää on vaan iso huijaus, 'ARG', uskokaa pois. Michael is freaking genius.
        it's all for L.O.V.E. ♥

        Michael oli kiehtovin artisti ikinä.... Kenestäkään nykyajan artistista ei voi puhua edes samassa lausessa hänen kanssaan....


      • MarkCerny
        mlmt kirjoitti:

        Michael oli kiehtovin artisti ikinä.... Kenestäkään nykyajan artistista ei voi puhua edes samassa lausessa hänen kanssaan....

        "Kiehtovin artisti" ehkä kuvastaa kaikista parhaiten Michael Jacksonia. Jopa sellaiset ihmiset, jotka eivät välitä Michaelista niin sattuvat lukemaan jokaisen uutisen ja jakamaan mielipiteitään vuodesta toiseen vaikka kuinka joka kerralla intetään ettei Michael ole koskaan kiinnostanut pätkääkään. Heh..


    • uutisista...

      Ihmiset kirjottaa mIchaelista tänäkin päivänä paljon korostan PALJON juttuja. Ilta lehti ja ilta sanomat kirjottaa netissä kaikenlaista. Jotkut sanoo et MJ lavasti kuolemansa, ja eihän sitä koskaan voi varmaks tietää onko tuo totta vai ei. Haluan vaan tässä kertoo ettei kaikkeee lukemaansa kannata uskoo, mä uskon 100%michaelin sanaan. Niin kuin Mike kerran totesi: "people write negative things because good news doesn't sell"
      ja tottahan tuo on

    • <3MJ

      I love u most Mike

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe