Moikka oon siis 14v tyttö ja olin hinkannut pilluani tunnilla kynällä ja saanut orgasmin. Olin kiljaissut/ älähtänyt ja koko luokka oli kääntynyt minua päin vetäisin hiljaa käteni housuista ja poistuin luokasta niin noloja. Seuraavana päivänä opettaja pyysi minut tunnin jälkeen puhutteluun ja kysyi mitä eilein oli oikein tapahtunut sanoin että tamppoonini oli asettunut huonosti toosaani. Jostain syystä hän uskoi sen ja sanoi sat luvan poistua mutta luokkatoverini eivät jättäneet minua rauhaan siitä mitä minun pitäisi tehdä ja onko kenellekkään käynyt samoin/samankaltaisesti? - nolostunutpinja
Orgasmi tunnilla (-.-)
19
9774
Vastaukset
- Nikitaaz
Joo tiedän mulle on käynyt samoin paitsi opettajani sai tietää että masturboin mutta se jäi vain meidän väliseksi asiaksi :)
- pekkaxd2
Aivan loistava tarina laukesin heti tuon jälkeen kun oli niin kiihottava
- Mangagirl72
Mee pekka vittuun täält paska läppä vitun makrilli
- Nakkikidka
Vittu tää on ihan saletiti joku tekaistu stoori
- juice
Joo. Varmaan tunnilla hiplasit orkkuun asti. Eikö teille penskoille mikään riitä että pitää tänne tällaisia satuja laittaa.
- pekkaxd2
Mikä vittu sun ongelmas on? Mä vaa sanoin mun mielipiteen et pidä turpaskii vitu mikropenis
- Mangagirl72
Pekkaxd oon vittu tyttö ja ite oot nano penis!!
- Pekkaxd2
No vitttu kinosti
- Joujoupillu
Mä oon siis poika mutta olin hieronut munaani biologian tunnilla kun meidän luokkalainen salla istui edessäni ja hänellä oli upea perse minulle tuli seisokki aloin hieroa munaani ja yhtäkkiä salla kääntyi ja katsoi minun פחעע tiesin jääneeni kiinni joten lopetin hieromisen vaikka niin hyvältä tuntuikin tunnin loputtua ajattelin mennä vessaan runkkaamaan ja juuri kun avasin ovea salla huusi. Hei oota! Meidän tunti on tuollapäin! Vahingossa suustani vain pääsi minua panetti niin ajattelin mennä runkulle salla sanoi tarvitsinko apua if you know what i mean ja sitten menimme vessaan ja aloimme suudella kiihkeästi joka johti panoon
- Olenn69
Sairasta
- pissaliisa2
Sairasta
- pillu7
Miten tuo on edes mahdollista ?
- fakta-salla
Kyllä on neitsyen pimppa, kun kynäkin on riittänyt.. Yleensä sinne työnnetään hieman isompaa tavaraa. Aitoa mielellään. Ja faktoja vielä; 1/10 orgasmeista on emätin, muut tulee, kun hinkkaa glittaa.
- juri2
Niinno tottakai ton ikänen on vielä neitsyt harvemmin ei ole
- Interpress
Ihan normaalia. Itsekkin kiihotuin nuorena miehen alkuna rehtorin parrasta ja lukesin =)
- gaegegg
haha vittu mitä keskustelun "tasoa". itse aiheviesti oli hyvä, muut kommentit jotain vajaaälyisten ipanoiden ulinaa.
- 120298
Ite uliset ku haavottunu sudenpentu.
- Huoaus...
Virhe 1: Väärä juttu väärässä paikassa. Nämä asiat eivät kuulu "novellit" osastolle.
Virhe 2: Jos aloittaja tosissaan on vain 14, hän ei saisi olla täällä ylipäätään.
Virhe 3: Hieman kyllä epäilen, että alottaja on vain joku säälittävä rölli joka kaipaa huomiota.- Fanny sawkinssssss
Pippeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787933
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264338- 503968
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513265- 513026
- 492689
- 442499
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262426Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552045