Orgasmi tunnilla (-.-)

Nolopinja

Moikka oon siis 14v tyttö ja olin hinkannut pilluani tunnilla kynällä ja saanut orgasmin. Olin kiljaissut/ älähtänyt ja koko luokka oli kääntynyt minua päin vetäisin hiljaa käteni housuista ja poistuin luokasta niin noloja. Seuraavana päivänä opettaja pyysi minut tunnin jälkeen puhutteluun ja kysyi mitä eilein oli oikein tapahtunut sanoin että tamppoonini oli asettunut huonosti toosaani. Jostain syystä hän uskoi sen ja sanoi sat luvan poistua mutta luokkatoverini eivät jättäneet minua rauhaan siitä mitä minun pitäisi tehdä ja onko kenellekkään käynyt samoin/samankaltaisesti? - nolostunutpinja

19

9505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikitaaz

      Joo tiedän mulle on käynyt samoin paitsi opettajani sai tietää että masturboin mutta se jäi vain meidän väliseksi asiaksi :)

    • pekkaxd2

      Aivan loistava tarina laukesin heti tuon jälkeen kun oli niin kiihottava

    • Mangagirl72

      Mee pekka vittuun täält paska läppä vitun makrilli

    • Nakkikidka

      Vittu tää on ihan saletiti joku tekaistu stoori

      • juice

        Joo. Varmaan tunnilla hiplasit orkkuun asti. Eikö teille penskoille mikään riitä että pitää tänne tällaisia satuja laittaa.


    • pekkaxd2

      Mikä vittu sun ongelmas on? Mä vaa sanoin mun mielipiteen et pidä turpaskii vitu mikropenis

      • Mangagirl72

        Pekkaxd oon vittu tyttö ja ite oot nano penis!!


    • Pekkaxd2

      No vitttu kinosti

    • Joujoupillu

      Mä oon siis poika mutta olin hieronut munaani biologian tunnilla kun meidän luokkalainen salla istui edessäni ja hänellä oli upea perse minulle tuli seisokki aloin hieroa munaani ja yhtäkkiä salla kääntyi ja katsoi minun פחעע tiesin jääneeni kiinni joten lopetin hieromisen vaikka niin hyvältä tuntuikin tunnin loputtua ajattelin mennä vessaan runkkaamaan ja juuri kun avasin ovea salla huusi. Hei oota! Meidän tunti on tuollapäin! Vahingossa suustani vain pääsi minua panetti niin ajattelin mennä runkulle salla sanoi tarvitsinko apua if you know what i mean ja sitten menimme vessaan ja aloimme suudella kiihkeästi joka johti panoon

      • Olenn69

        Sairasta


    • pissaliisa2

      Sairasta

    • pillu7

      Miten tuo on edes mahdollista ?

    • fakta-salla

      Kyllä on neitsyen pimppa, kun kynäkin on riittänyt.. Yleensä sinne työnnetään hieman isompaa tavaraa. Aitoa mielellään. Ja faktoja vielä; 1/10 orgasmeista on emätin, muut tulee, kun hinkkaa glittaa.

    • juri2

      Niinno tottakai ton ikänen on vielä neitsyt harvemmin ei ole

    • Interpress

      Ihan normaalia. Itsekkin kiihotuin nuorena miehen alkuna rehtorin parrasta ja lukesin =)

    • gaegegg

      haha vittu mitä keskustelun "tasoa". itse aiheviesti oli hyvä, muut kommentit jotain vajaaälyisten ipanoiden ulinaa.

      • 120298

        Ite uliset ku haavottunu sudenpentu.


    • Huoaus...

      Virhe 1: Väärä juttu väärässä paikassa. Nämä asiat eivät kuulu "novellit" osastolle.

      Virhe 2: Jos aloittaja tosissaan on vain 14, hän ei saisi olla täällä ylipäätään.

      Virhe 3: Hieman kyllä epäilen, että alottaja on vain joku säälittävä rölli joka kaipaa huomiota.

      • Fanny sawkinssssss

        Pippeli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3530
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2034
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      161
      1694
    Aihe