ALOITTELIJA LUE !!!!!!!!

Gusf

Alkaa vituttamaan se, kun kaikki aloittelijat kysyy "mikä on hyvä ase" tai "ostanko mä ton urban snipan". Tehdäänpä tämä "hyvä ase" asia kerralla selväksi. Hyvä ase on sellainen mikä on hieno piste Ja se "snaipperi" maksaa väh. 500

Näitä aseita vältä:

GSG G36C 7.2v akulla Proairsoft

G&G Combot

Melkein kaikki ASG:n aseet

AIM:in aseet

Näitä merkkejä kannattaa ostaa:

Marui

G&P

ICS

ARES

MAGBULL

KALASH/DBOYS

JING GONG

CYMA.

Ja näitä kauppoja kannattaa käyttää:

http://www.milgear.fi/fi/

http://www.taiwangun.com/

http://www.airsoftnet.fi/

http://www.proairsoft.com/ VÄLTÄ HUOLTOA

Missä voin virittää aseeni:

http://www.atom-airsoft.com/

Vaikka jotkut sanovat, että osta vemppu eli jousikäyttöinen ekaksi aseeksi niin itse suosittelen suoraan sähköaseen hankintaa.

Älkää ostakko mitään halpa-hallin maastopukuja koska ne hajoavat vaan ostakaa Varusteleka:sta maastopukunne.

Kuulista:

Jos ostatte BIOkuulia niin ostakaa G&G koska muut ovat påskoja.

Guarder on hyvä muovikuula merkki.

Ei mitään Diablo påskoja.

Akuista:

Akkua ladataan keskimäärin n.5 tuntia (jos en ihan värässä ole)

Älkää käyttäkö aseiden paketeissa tulevia akkuja vaan ostakaa esim. tämä http://www.milgear.fi/fi/product/laturi-ansmann-acs-110/4969

Älä lataa LIPO-akku missään paperin/syttyvän päällä LIPO:ihin on omat härpäkkeet niiden lataamiseen.

Älä käytä NiCd 9.6v tai isompaa akkua aseessa ilman MOSFETpiiriä
Yleistä:

Älä osta 5e halppis silmäsuojaimia.

Jos haluat ryhtyä tarkka-ampujaksi niin ÄLÄ osta valmista ghillie-/röllipukua koska ne ovat perzeestä tee itse.

Eiköhän tässä ole aloittelijalle jo tarpeeksi.

Joku kokeneempi saa jatkaa jos haluaa.

17

284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gusf
    • Olet unohtanut muutaman valmistajan tuosta:

      G&G

      Socom Gear (valmistaja/jälleenmyyjä)

      Barrett

      Real sword

      Daniel Defense

      Systema

      King arms

      G&D

    • Gusf

      Niinpä kävi ;D

      • Alottelijat varmaan alkaa ostamaan jotain Systemaa...

        ALOITTELIJOILLE:

        Välttäkää:
        - G&G combot, GR4 G26 & GR16 CQW RUSH
        - 7,2V jonnesoft-aseet
        - Merkkejä AIM, AGM ja APS
        - ASG:n halvat


      • vertix
        finsoft kirjoitti:

        Alottelijat varmaan alkaa ostamaan jotain Systemaa...

        ALOITTELIJOILLE:

        Välttäkää:
        - G&G combot, GR4 G26 & GR16 CQW RUSH
        - 7,2V jonnesoft-aseet
        - Merkkejä AIM, AGM ja APS
        - ASG:n halvat

        Kyllä kuulapurkkikin on hyvä kauppa ja kannattaa ostaa multipower automaattilaturi ainakin ittellä on toiminu


    • tietämätön

      nyt kun näytätte olevan (alanne asiantuntioita ) niin kertokaa vähän tästä mitä kuulia kannattaa käyttää. kun sanoitte että diablo on paska, kun minulle on uskoteltu että ne nostaisi lähtönopeutta jollain 3-8 m/s itse veikkaan että ei ole totta mutta olen itse ostanut myös niitä kuulia koska luulin niitä hyväksi niin mitä kuulis pitäis HOMMATA ja MISTÄ ????????????? sitten onko marui hyvä niinku ilman virityksiä kun yleensä maruin lähtönopeus on joku 88m/s ja joku gybercunin noin 120m/s niin onko niitten kantomatkassa paljon eroa ja nyt kun ostan aseen niin ajattelin marui mutta kertokaapa mielipiteenne tästä asiasta

      • satunnaissoftaaja

        G&G on paras järkevän hintainen kuulavalmistaja.

        Maruin etu näihin kiinamerkkeihin on tasaisempi laatu, mutta koska kiina-aseet on halvempia ja tietyt mallit sisältävät kestävämpiä osia niin suosittelen niitä (Cyman ja Kalashin metallirunkoiset ak:t esim.)

        Kiina-aseiden ja Maruin kantomatkat riippuvat mallista ja yksilöstä (koska varsinkin kiinalaisten laatu).


      • satunnaissoftaaja kirjoitti:

        G&G on paras järkevän hintainen kuulavalmistaja.

        Maruin etu näihin kiinamerkkeihin on tasaisempi laatu, mutta koska kiina-aseet on halvempia ja tietyt mallit sisältävät kestävämpiä osia niin suosittelen niitä (Cyman ja Kalashin metallirunkoiset ak:t esim.)

        Kiina-aseiden ja Maruin kantomatkat riippuvat mallista ja yksilöstä (koska varsinkin kiinalaisten laatu).

        Ratkaisu:
        G&G kalliit, G&P (pl. halvat, tunnistaa spekseistä), VFC, LCT, yms. laatumerkit
        Niissäkin on toki omat ongelmansa, mutta ulkoisesti ovat kuulemma todella hyviä ja sisäosat on halvempia päivittää.


    • airsoftjonne

      Mitä mieltä ootte, oon melko alottelija ja oon harkinnu joko Glock pistoolia tai sitte Marui Aep USP sähköpistoolia? mitä mielipiteitä onko hyvä alkuun

      • Jos pistooli etsit, osta KWC co2 > myy > osta kunnon merkin kaasu/co2-pistooli
        AEP:iden huonoja puolia en jaksa nyt luetella


    • Kyllästynyt hajoaviin

      Muuten hyvä mutta jätä tuosta listasta kalash/dboys pois

      • Miksi.


      • JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

        Miksi.

        Siksi, koska hän ei osaa käyttää näitä kyseisen valmistajan aseita.


      • JIHAD! kirjoitti:

        Siksi, koska hän ei osaa käyttää näitä kyseisen valmistajan aseita.

        Aa juu, taas näitä jotka odottaa jotain Maruin tason viimeistelyä ja ovat liian tumpeloita korjaamaan/korjauttamaan.


      • Massu98
        finsoft kirjoitti:

        Aa juu, taas näitä jotka odottaa jotain Maruin tason viimeistelyä ja ovat liian tumpeloita korjaamaan/korjauttamaan.

        Ihan vaan kysymyksenä onko Boyi hyvä merkki???


      • {turuk}
        Massu98 kirjoitti:

        Ihan vaan kysymyksenä onko Boyi hyvä merkki???

        Boyi=DBoys=Kalash, päättele itse, maha


    • thykki

      Oikeastaan AGM:llä on yksi "ihan" hyvä ase vaikka siitä on hieman ristiriitaisia mielipiteitä ja se on mp40, mutta täytyy olla idiootti jos sitä suosittelee aloittelijalle;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe