olen lihava

lihavuus

Moi kaikki oon 12v tyttö olen iso. Minulla on todella isot luut ja pömppömaha.
Paino 56 ja pituus 158. Mutta ei se mua haittaa,tykkään olla just tällanenp enkä pidä langanlaihuudesta. Vaikka kaverit kauhistelis kuinka lihava oon nii e
mun tarvii olla samallainen kuin ne:-)
ketään ei varmaa kiinostanu mut ei se haittaa;-)

8

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AISHA21

Moi.Kuulostaa siltä että olet ihannemitoissa...mä olen samanpituinen kuin sä,mutta painoa on kertynyt 100kg.Olen tosin jo puolessa välissä sataa...En silti pidä itseäni lihavana,liikun paljon,pidän itsestäni huolta,pukeudun minulle sopiviin,kauniisiin vaatteisiin.Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet niin elämäsi on paljon helpompaa.Nykyään näkee ihan liikaa nuoria tyttöjä,jotka näyttävät langanlaihoilta.Jokainen ihminen on erilainen,oma persoonallisuutensa,korosta sitä puolta itsessäsiEme olla samasta puusta tehtyjä,enkä minäkään ole aina ollut ylipainoinen...

• vika vanhemmissa

Näyttävät langanlaihoilta?

Ihmisen kuuluu olla hoikka.

Varsinkin nuoren ihmisen.

Alle 18v lihavuus on vanhempien vika.

• lihominen kunniaaaaaan

Mielestäni lasten ja nuorten lihavuus on hyvä juttu. Pyöreät muodot kunniaan! Pieni pömppömaha on mielestäni söpö ja pulleus on ihailtavaa. Alipainon ylärajoilla olevana oon kateellinen. Toki tää pikkupömppis on kiva. Ja ku oon nyt lihottanut itseäni herkuttelemalla enemmän, niin on rinnatkin jo alkaneet vään kasvaa. Onneks kaikki kertyy pääasiassa mahaan ja vyörätärölle. Vielä pari kk sitten jalkaan mahtuneet shortsit eivät edes mahdu päälle. En toki viitti laittaa niitä kaapista pois ettei äiti huomauta mun pyöristyneistä muodoista mitään. Nyt kun on tota rasvaa tosiaan kertynyt luiden päälle huomattavasti. Ja kun yks päivä äiti otti mut syliin, niin sanoi että mulle oli tullut painoa lisää. En edes enää harrasta liikuntaa niin äiti valittaa siitäkin. Haluan pulskistua edes vähän. Lihaksia en paljoa omista, joten rasva tulee hyvin näkyviin. Ikää löytyy 14. Pituus on 158cm ja vaikka painoa on vasta 38kg, niin näytän pulleammalta kuin olen. :)

• yprpkfgkgkxpdldk

Eli oon 15.painoo löytyy 73,1 kg.pituus on 195 cm.jote oonko tei mielestä ylipainone

• Anonyymi

taidat olla poika koska oot aika pitkä tytöksi,

• Anonyymi

olet normaalipainoinen

• Anonyymi

Tosi hyvä kun et välitä että sun kaverit sanoo noin! Oot täydellinen just tollasena. Oon aika myöhässä, mutta haluun vaan sanoo että ei kannata hankkia kavereita ketkä yököttelee sun koosta. Itse olen nyt 12 ja olen aivan normaali painoinen ikääni ja pituuteeni. 147 cm, 36kg. Terkkari sanoo että hyvä paino ja pituus, mutta mun mieli ei anna hyväksyä sitä. En on kertonu kellekään sitä. Mulla oli synttäri juhlat pari päivää sitten, ja söin aika vähän koska edelleen mun mieli kertoo että olen ylipainoinen ja epätäydellinen. Minulla on tullut finnejä stressistä. ja eilen oli kaverini halloween juhlat. Söin yhden muffinssin, yhden karkin ja 2 pikku pizzaa… 50% mielestäni kertoo että olen lihava ja minun pitää mennä dietille, 40% yrittää kertoa että olen täydellinen ja 10% itkee ja antaa kauheat paineet. Katsoin painolaskurista ja oli normaali paino. Äiti käski kertoa, jos minulla on jotain stressiä. Mutta minusta tuntuu tyhmältä kertoa tämmöinen asia.

• Anonyymi

hyi söit liian paljon karkkia. häpeä kun söit noin paljon karkkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe