olen lihava

lihavuus

Moi kaikki oon 12v tyttö olen iso. Minulla on todella isot luut ja pömppömaha.
Paino 56 ja pituus 158. Mutta ei se mua haittaa,tykkään olla just tällanenp enkä pidä langanlaihuudesta. Vaikka kaverit kauhistelis kuinka lihava oon nii e
mun tarvii olla samallainen kuin ne:-)
ketään ei varmaa kiinostanu mut ei se haittaa;-)

8

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AISHA21

      Moi.Kuulostaa siltä että olet ihannemitoissa...mä olen samanpituinen kuin sä,mutta painoa on kertynyt 100kg.Olen tosin jo puolessa välissä sataa...En silti pidä itseäni lihavana,liikun paljon,pidän itsestäni huolta,pukeudun minulle sopiviin,kauniisiin vaatteisiin.Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet niin elämäsi on paljon helpompaa.Nykyään näkee ihan liikaa nuoria tyttöjä,jotka näyttävät langanlaihoilta.Jokainen ihminen on erilainen,oma persoonallisuutensa,korosta sitä puolta itsessäsiEme olla samasta puusta tehtyjä,enkä minäkään ole aina ollut ylipainoinen...

    • vika vanhemmissa

      Näyttävät langanlaihoilta?

      Ihmisen kuuluu olla hoikka.

      Varsinkin nuoren ihmisen.

      Alle 18v lihavuus on vanhempien vika.

      • lihominen kunniaaaaaan

        Mielestäni lasten ja nuorten lihavuus on hyvä juttu. Pyöreät muodot kunniaan! Pieni pömppömaha on mielestäni söpö ja pulleus on ihailtavaa. Alipainon ylärajoilla olevana oon kateellinen. Toki tää pikkupömppis on kiva. Ja ku oon nyt lihottanut itseäni herkuttelemalla enemmän, niin on rinnatkin jo alkaneet vään kasvaa. Onneks kaikki kertyy pääasiassa mahaan ja vyörätärölle. Vielä pari kk sitten jalkaan mahtuneet shortsit eivät edes mahdu päälle. En toki viitti laittaa niitä kaapista pois ettei äiti huomauta mun pyöristyneistä muodoista mitään. Nyt kun on tota rasvaa tosiaan kertynyt luiden päälle huomattavasti. Ja kun yks päivä äiti otti mut syliin, niin sanoi että mulle oli tullut painoa lisää. En edes enää harrasta liikuntaa niin äiti valittaa siitäkin. Haluan pulskistua edes vähän. Lihaksia en paljoa omista, joten rasva tulee hyvin näkyviin. Ikää löytyy 14. Pituus on 158cm ja vaikka painoa on vasta 38kg, niin näytän pulleammalta kuin olen. :)


    • yprpkfgkgkxpdldk

      Eli oon 15.painoo löytyy 73,1 kg.pituus on 195 cm.jote oonko tei mielestä ylipainone

      • Anonyymi

        taidat olla poika koska oot aika pitkä tytöksi,


      • Anonyymi

        olet normaalipainoinen


    • Anonyymi

      Tosi hyvä kun et välitä että sun kaverit sanoo noin! Oot täydellinen just tollasena. Oon aika myöhässä, mutta haluun vaan sanoo että ei kannata hankkia kavereita ketkä yököttelee sun koosta. Itse olen nyt 12 ja olen aivan normaali painoinen ikääni ja pituuteeni. 147 cm, 36kg. Terkkari sanoo että hyvä paino ja pituus, mutta mun mieli ei anna hyväksyä sitä. En on kertonu kellekään sitä. Mulla oli synttäri juhlat pari päivää sitten, ja söin aika vähän koska edelleen mun mieli kertoo että olen ylipainoinen ja epätäydellinen. Minulla on tullut finnejä stressistä. ja eilen oli kaverini halloween juhlat. Söin yhden muffinssin, yhden karkin ja 2 pikku pizzaa… 50% mielestäni kertoo että olen lihava ja minun pitää mennä dietille, 40% yrittää kertoa että olen täydellinen ja 10% itkee ja antaa kauheat paineet. Katsoin painolaskurista ja oli normaali paino. Äiti käski kertoa, jos minulla on jotain stressiä. Mutta minusta tuntuu tyhmältä kertoa tämmöinen asia.

      • Anonyymi

        hyi söit liian paljon karkkia. häpeä kun söit noin paljon karkkia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe