Meinaan, että ase Sen tähtäin, Kuulat, Maski tai Lasit ja kasvosuoja, Lippaat, (valinnainen) taisteluliivit. jne.
Nämä saa keksiä itse, jos keksit jotain muuta tarvittavaa. Kirjoita ne. :)
PS. No trolls please.
Tehkää mahtava airsoft setti :D
8
92
Vastaukset
Anna nyt edes vähän vinkkiä millaisen haluat
Budjettiki ois ihan kiva tietää että mitä ehdottaa :)
- Gusf
Vähän veikkaan lähemmäs 500-600e koska tähtäin ja kaikki härpäkkeet.
- Thykki
Jos lukee että "nämä saa keksiä itse" niin mitä siinä pitää vielä kysellä?
Thykki kirjoitti:
Jos lukee että "nämä saa keksiä itse" niin mitä siinä pitää vielä kysellä?
On niin järkevä aihe...
- {turuk}
finsoft kirjoitti:
On niin järkevä aihe...
Kalassin rynkky, kasa midcappeja, chestrig, uus akku, uus laturi. n.300€ taiwangunista.
- Gusf
{turuk} kirjoitti:
Kalassin rynkky, kasa midcappeja, chestrig, uus akku, uus laturi. n.300€ taiwangunista.
Ei chestrigejä vaan platecarrier harness.
- {turuk}
Gusf kirjoitti:
Ei chestrigejä vaan platecarrier harness.
Jep, venäläisethän käyttää jenkkikamaa :) Riippuu ihan siitä haluaako olla realistinen vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384