Olen ollut uudessa suhteessa nyt noin puoli vuotta. Ongelmana on, että naisystäväni ei tunnu nauttivan seksistä kanssani. Meiltä on puuttunut kokonaan uuden suhteen "alkukiihko". Eli seksiä on harvoin ja silloinkin kun pääsemme sänkyyn asti, niin naisystäväni sanoo, että esim lonkat kipeenä, ei pysty ja seksi loppuu siihen. Välillä hän antaa ymmärtää haluavansa seksiä, mutta kun tulen lähemmäs löytyy heti syyksi "pyykit koneessa ja pitäisi iltapalaakin tehdä" jne.
Naiseni tuntuu kovasti haikailevan erään yhdenillan juttunsa perään, jonka kanssa on kuulemma harrastanut elämänsä parasta seksiä ja minusta on hieman häiritsevää, että hän tuo asiaa melko useasti esiin.
En tiedä onko vika sitten minussa, mutta jostain syystä kumppanini ei minusta tunnu syttyvän ja yöt menevät oikeastaan vierekkäin nukkuessa, ei seksin merkeissä.
Muuten meillä synkkaa erittäin, mutta tuo seksipuoli minua hieman vaivaa, sillä aikaisemmissa suhteissa olen sentään alkuhuuman saanut kokea kumppanin kanssa.
Olisiko kenelläkään samansuuntaisia kokemuksia/neuvoja tilanteeseen. Harmittaa seksin sujumattomuus/puute vaikka rakastankin häntä kovasti.
Seksittömyys uudessa suhteessa
5
191
Vastaukset
- on se
Olen lähes täysin samassa tilanteessa kuin sinä. Tosin itse olen se nainen. Välitän kumppanistani paljon, pidän hänesä enemmän kuin kenestäkään muusta. Silti eräs entinen 'heila' pyörii heti mielessä kun on aika ruveta niihin hommiin... seksi hänen kanssaan oli vain niin hyvää, että sitä on vaikea heti unohtaa. Itse ainakin sorrun vertailuun.... Nykyisestä en kuitenkaan luovu, vaan yritän unohtaa sen heilani. Nyt seksi on alkanut sujumaan paremmin. Pitää vaan unohtaa ja tajuta, ettei haikailut johda enään mihinkään.
- everty
sulla on tää juttu kahteen kertaan täällä, lue vastaukseni siitä toisesta :)
No älkää sitten panko! Alussa ihan lunnollista ettei paneta.
- nfgxnfhn
Suhde on niin tuore, että ehkä et tiedä mikä kumppania oikeasti kiihottaa ja millaisesta kosketuksesta hän pitää. Jos hän nauttisi seksistä kanssasi, tottakai hän myös haluaisi sitä. Eli nyt ei nauti. Osaatko antaa hyvää suuseksiä, tai sormettaa niin, että kiemurtelee nautinnosta? Vieläkin kun on olemassa miehiä, jotka luulevat naisen saavan nautinnon yhdynnästä, vaikka se toimii vain pienelle osalle naisia. Lue jotain opaskirjaa tai gogleta, ja yllätä avokki iloisesti. Lisäksi kannattaa kysellä, mistä tyylistä hän tykkää, hellästä, rajusta tms.
- 16+7
Ei tuo tuosta vaihtamalla ainakaan huonone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481